Gå til innhold

Hvor skal vi reise på ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal reise på ferie med en venninne, vi er begge tidlig i 20-årene. Vi vil dra et sted der det er varmt, fine strender og et bra partysted. Vi har sett litt på Kos, Ios, og Karpathos i Hellas. Men Ios er et veldig «russested», var i hvert fall så vet ikke helt om det er noe for oss. Kos ser fint ut men ser ikke ut som de har et veldig bra uteliv der. Karpathos er nok litt lite for oss. Så vi har sett litt på Magaluf i Spania, men det ser litt Harry ut så vet ikke helt om det er noe for oss det heller. Hvilke andre steder er bra for de kriteriene vi har uten at det er for dyrt? Marbella og Ibiza er nok litt for dyrt for oss. Vi har funnet både fly og hotell til ca 10.000 per pers og under i både Kos og Magaluf, så vi vil helst bruke under det.

Anonymkode: d2f27...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvordan er de stedene jeg har nevnt? Gjerne skriv deres erfaringer. Er Magaluf så fullt av briter som man hører om?

Anonymkode: d2f27...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos hadde iallefall veldig bra uteliv tidligere. Det var jo mini-Ibiza.

Anonymkode: fe7f6...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palma 

Anonymkode: 7c1c2...275

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayia Napa

Anonymkode: 76677...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis ting ikke har forandret seg veldig har Kos et veldig bra uteliv, mye bedre enn Karpathos iallefall. Kos by har iallefall vært partysted tidligere.

Anonymkode: 3c186...937

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayia Napa på Kypros er et veldig bra partysted. Fine strender og. Jeg har bare vært på Nord-Kypros, men vet om flere partyfolk som elsker Ayia Napa altså :) Ikke dra til Magaluf iafall, det er et shithole. Da ville jeg heller bodd i Palma, det er en ganske fin by. 

Anonymkode: 88ba3...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan varmt anbefale Kos, vært der 2. ganger.
Veldig bra bargate, god stemning! stort sett folk i alder 17-24.

Anonymkode: bee87...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykonos er kjent for bra uteliv.

Rhodos by er et annet alternativ.

Anonymkode: 96002...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.5.2024 den 10.21):

Og hvordan er de stedene jeg har nevnt? Gjerne skriv deres erfaringer. Er Magaluf så fullt av briter som man hører om?

Anonymkode: d2f27...e19

Jeg kan ikke svare på resten, men det siste spørsmålet ditt: Ja. Jeg var i Palma de Mallorca sommeren 2022, og var en natt i Magaluf bare for å sjekke det ut. Hver tredje person vi traff var brite (føltes det ut som) og de var stort sett 17-22 år gamle. Skikkelig harry sted, syns jeg. 

Har dere sjekket ut Ayia Napa? 

Anonymkode: e39b3...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...