Gå til innhold

Forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk ny kollega og vi ble raskt gode venner. 
Jeg har kjæreste som jeg er veldig glad i, men vi har ikke flyttet sammen enda.
En kveld jeg var på byen med noen veninner møtte vi min kollega. Hun og jeg gikk på toalettet sammen og der kysset hun meg. Jeg besvarte kysset og det ble litt klining. Det var god stemning, mye alkohol og jeg ble revet med. 
Mandagen etterpå var jeg tidlig på jobb. Kollegaen kom inn til meg, kneppet opp de øverste knappene i skjorta mi, stakk handa ned i bh’en min og knadde det ene brystet mitt. Samtidig sugde hun øreflippen min og hvisket at hun hadde lyst på meg. Hun var borte like kjapt som hun dukket opp, men jeg begynte å tenke…

Etterpå har hun, bevisst eller ubevisst, kun vært sammen med meg samtidig som andre har vært tilstede.

Tanken på å kanskje gå lengre med henne pirrer meg og jeg er nesten sikker på at om det blir en neste gang klarer ikke jeg å stoppe med kun klining. Når jeg er dønn ærlig har jeg lyst på henne også. Har aldri hatt slike følelser før. Noe nytt, spennende og forbudt. Og så kjæresten min oppi alt sammen. Han aner ingenting, stakkar!!

Vet godt hva jeg bør gjøre, men det er ikke det jeg har lyst til…

Anonymkode: d3c5e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fikk ny kollega og vi ble raskt gode venner. 
Jeg har kjæreste som jeg er veldig glad i, men vi har ikke flyttet sammen enda.
En kveld jeg var på byen med noen veninner møtte vi min kollega. Hun og jeg gikk på toalettet sammen og der kysset hun meg. Jeg besvarte kysset og det ble litt klining. Det var god stemning, mye alkohol og jeg ble revet med. 
Mandagen etterpå var jeg tidlig på jobb. Kollegaen kom inn til meg, kneppet opp de øverste knappene i skjorta mi, stakk handa ned i bh’en min og knadde det ene brystet mitt. Samtidig sugde hun øreflippen min og hvisket at hun hadde lyst på meg. Hun var borte like kjapt som hun dukket opp, men jeg begynte å tenke…

Etterpå har hun, bevisst eller ubevisst, kun vært sammen med meg samtidig som andre har vært tilstede.

Tanken på å kanskje gå lengre med henne pirrer meg og jeg er nesten sikker på at om det blir en neste gang klarer ikke jeg å stoppe med kun klining. Når jeg er dønn ærlig har jeg lyst på henne også. Har aldri hatt slike følelser før. Noe nytt, spennende og forbudt. Og så kjæresten min oppi alt sammen. Han aner ingenting, stakkar!!

Vet godt hva jeg bør gjøre, men det er ikke det jeg har lyst til…

Anonymkode: d3c5e...325

"Det enkle er ofte det beste, og det er å ikke gå rundt grøten"👍

Dere likte det jo begge to, så det neste steg blir å ta den praten med typen din, han blir sikkert ikke sjalu på deg og venninna di🤞Men en min drøm, kan være en annen manns mareritt😉

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vet godt hva jeg bør gjøre, men det er ikke det jeg har lyst til…

Mulig jeg er treig i nøtta her, men hva er det du mener du bør gjøre? 
Dette høres ut som en spennende situasjon som det finnes mer enn bare ett svar på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en sexfantasi... Har null tiltro til at dette faktisk har skjedd. 

 

 

Overskriften på innlegget er for kort, og du kan risikere at tråden blir stengt. Les deg opp på reglene. 

Anonymkode: c4c08...485

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfarenmann skrev (15 minutter siden):

Mulig jeg er treig i nøtta her, men hva er det du mener du bør gjøre? 
Dette høres ut som en spennende situasjon som det finnes mer enn bare ett svar på 

Jeg bør slutte å tenke på henne før det skjer noe mer. 

Anonymkode: d3c5e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...