Gå til innhold

Andre som føler seg teit med solbriller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser så mange fine solbriller rundt om i byen nå, alle ser bra ut med dem på. Jeg har lite hode å ser skikkelig teit ut, INGEN solbriller passer meg, ser bare rart og malplassert ut på ansiktet mitt. Har prøvd i barneavdeling men finner ingen passende der heller. Andre med samme problem?

Anonymkode: c2202...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Slike hadde sikkert vært kule på deg:

305345132_max.jpg

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også det, er nok fordi det er uvant og at jeg personlig foretrekker å se andres øyne uten solbriller 😅

Anonymkode: 7f31f...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkedykker skrev (1 minutt siden):

 Slike hadde sikkert vært kule på deg:

305345132_max.jpg

Huff😅 Liker ikke runde solbriller. 

Anonymkode: c2202...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et bittelite hode, kan bruke samme hjelm og lue som min 5 åring med litt justering 🙈 men elsker å gå med solbriller, både fordi det er kledelig og fordi jeg er lyssky og avhengig av solbriller så fort sola er framme.. inne uten gardiner kunne jeg tenkt meg å gått med det innendørs også 😁👊 

Liker en variasjon av slike former, ikke for store, ikke for små 😊 raske briller er veldig gode på men ofte for store for mitt ansikt. 

Screenshot_2024-05-04-08-03-53-70_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Anonymkode: 0305b...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deal with it!
S0226652056d24f92819e09332509c9dfY.jpg?width=1000&height=1000&hash=2000
Kunne de vært noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slet i mange år med at alle solbriller så rare ut, men tror det er mer en tilvenningssak. I begynnelsen av 20-årene ble jeg veldig lyssky, og begynte å bruke solbriller nesten hele tiden. Nå føler jeg at «alle» solbriller kler meg😅 Favoritten er erica (?) fra ray ban

Anonymkode: 1de88...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg innimellom litt teit og rar men sliter med sterkt lys i øynene så nødvendigheten trumfer det hele 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ganske fin med de rette solbrillene 😅

Har lite smalt hode, men ser jo da veldig kult ut med store briller.

De må være helt mørke da.

Anonymkode: 2cc44...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som har lite hode, hun kjøpte Raybans for barn, de satt veldig fint 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er ikke den eneste😅 Jeg også sliter men det er fordi jeg synes jeg ser så dum ut, også er jeg blitt veldig lyssky så burde bruke dem. Jeg tenker med en gang jeg tar dem på og går tur feks, så tenker jeg med en gang at andre som ser meg tenker åhh se på hun, hun tror hun er noe🙈 Det er nok bare meg men jeg blir så annerledes med solbriller, som om jeg er en annen. 

Anonymkode: a4eaf...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg ser teit ut med leppestift, mens andre sier jeg kler det. Sikkert det samme med solbriller for deg, tror ikke andre synes du ser dum ut.

Anonymkode: dc665...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solbriller på=ser teit ut

Solbriller på hodet=ser kul ut

Anonymkode: c32fc...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...