Gå til innhold

Høylytt krangel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg bor vegg i vegg med en familie. Mor, far og to ungdommer, typ 16-18 år.

Av og til så er det veldig høylytt krangling. Det er skikkelig ubehagelig og så mye rop og skrik at jeg har vurdert å ringe på for å høre om alt er bra, eller banke i veggen. Motet svikter hver gang, selv om jeg alltid har trodd at jeg er en person som bryr meg og ikke er konfliktsky, men så feil har jeg tatt. I går kveld var det igjen krangel. Det er så høyt at om de hadde snakket norsk ville jeg ha hørt hva de skriker til hverandre. Jeg klarer ikke å skille far og sønner, men høres ut som det er mest mellom dem, men av og til mor også.

Hvordan ville du ha grepet dette an? 

Anonymkode: e91b5...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sendt en skriftlig melding med noe ala dette:

Hei kjære naboer! Vi har i det siste dessverre vært ufrivillige vitner til mye roping og krangling fra dere, og vi ville bare gjøre dere oppmerksom på at dette høres veldig godt inn til oss og andre naboer. Vi forstår det kan oppstå situasjoner med uenighet og krangling, men håper dere kan tenke litt på at naboer hører dere svært godt når det blir så mye som i går kveld kl xx, og finne bedre måter å takle slike situasjoner. Om dette fortsetter til tross for denne meldingen kan vi dessverre bli nødt til å kontakte politiet for å roe tumultene hos dere. Vi håper på forståelse og håper at dere finner ut av situasjonen mellom dere slik at det blir rolig fremover. Ha en fortsatt fin kveld. Mvh naboene xxx xxxxx

 

Avhengig av om dere bor i hus eller leilighet ville jeg også kontaktet et evt styre og informert om melding og støy. Jeg hadde nok sendt en bekymringsmelding til politiet om dette fortsetter. Du kan bruke tips politiet sin nettside anonymt om det ønskes.

Anonymkode: 6929d...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...