Gå til innhold

Tinderdate lignet ikke på bildene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 19.23):

Jeg var på date med en mann fra Tinder denne uken, og jeg ble så overrasket. Han lignet ikke på bildene overhodet.

Høyde og kroppsbygning stemte, og også håret. Men ansiktet var ganske anderledes. Det må ha vært mye filter på bildene, og han må også ha vært mye yngre på bildene. Jeg har sett på profilbildene i ettertid og lurer på hvordan dette kan være samme mann. Jeg klarer ikke å se at det er samme person. 

Ikke at utseende er alt, vi var ikke match personlighetsmessig heller. Men hvorfor ha bilder som er totalt ulikt hvordan man ser ut? 

Anonymkode: 1b183...b1e

Haha, vær glad du ikke er mann. Dette er regelen heller enn unntaket. Har opplevd å bare bli paff og "hæh?" når jeg knapt kjenner dem igjen. Dette blir nok oppfattet som at jeg ikke er veldig "sjarmerende" selv. Spesielt kleint om dama har vært "på" og hintet til forskjellige ting, og når jeg ser henne tenker jeg bare "nei nei nei". Det blir veldig kleint.

Heldigvis lærer man av erfaring. Som kvinne er du heldig, de fleste menn har dårlige bilder og overrasker nok ofte positivt.

Anonymkode: e42b2...1e5

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (På 3.5.2024 den 20.45):

Men er det greit, bare fordi damer også gjør det? Og aller viktigst er det effektivt? Jeg mener at det er forskjell på å vise seg fra sin beste side og lyve, men at grensen er litt blurry. Om en urealistisk attraktiv profil gir deg flere 1. dates, vil jo likevel alle datene starte med at daten føler seg lurt om det de har sett eller lest ikke er sant. 

Dere har eliminert spørsmålet om det er greit eller ikke.

Anonymkode: f4ba4...6cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 20.41):

Han gjorde bare det samme som damene gjør, er ikke mange damer på tinder heller som har bilder uten retusjering og filter nå om dagen.

Anonymkode: 01bda...cf8

Det er faktisk er regulært sjokk å plutselig møte disse damene i virkeligheten. Helt annet ansikt, med annerledes fasong, og med ujevn, rynkete hud dekket av tykke sminkelag, Kroppen, som på bildene ser slank og vever ut, er i virkeligheten en dårlig stappet potetsekk. Jeg trodde ikke at menn drev med denne typen bildesvindel, men gjør de det, er det jo bare veldig trist. Alt kommer jo for en dag på første møte.

Anonymkode: 33208...52b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er faktisk er regulært sjokk å plutselig møte disse damene i virkeligheten. Helt annet ansikt, med annerledes fasong, og med ujevn, rynkete hud dekket av tykke sminkelag, Kroppen, som på bildene ser slank og vever ut, er i virkeligheten en dårlig stappet potetsekk. Jeg trodde ikke at menn drev med denne typen bildesvindel, men gjør de det, er det jo bare veldig trist. Alt kommer jo for en dag på første møte.

Vever, faktisk. Høres ut som du er i sjiktet som må kunne forvente en god del rynker, forsøkt tildelt eller ei. 

Anonymkode: 0aef2...337

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 19.23):

Jeg var på date med en mann fra Tinder denne uken, og jeg ble så overrasket. Han lignet ikke på bildene overhodet.

Høyde og kroppsbygning stemte, og også håret. Men ansiktet var ganske anderledes. Det må ha vært mye filter på bildene, og han må også ha vært mye yngre på bildene. Jeg har sett på profilbildene i ettertid og lurer på hvordan dette kan være samme mann. Jeg klarer ikke å se at det er samme person. 

Ikke at utseende er alt, vi var ikke match personlighetsmessig heller. Men hvorfor ha bilder som er totalt ulikt hvordan man ser ut? 

Anonymkode: 1b183...b1e

Kanskje han føler han ikke har noen sjanse på date ellers. At ingen blir tiltrukket han som han er. Så han jukser med bildene.

Anonymkode: 52593...af0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vever, faktisk. Høres ut som du er i sjiktet som må kunne forvente en god del rynker, forsøkt tildelt eller ei. 

Anonymkode: 0aef2...337

Nei, bare stort ordforråd og god smak.

AnonymBruker
Skrevet

Er de over 40 eller 50, bruker de garantert over 10 og tyve år gamle bilder. Det er helt latterlig. Fikk sjokk da jeg snappet med en fyr og etter å ha snappet lenge, sendte han selfie. På tinder har han mørkebrunt hår. På selfien på snap, var ansiktet dypt furete og hele håret var helgrått. Han så ut som om han var over seksti år.

Anonymkode: dd4f8...616

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff føler med deg ts 🫣

Jeg var også på en date for noen uker siden, der alle instinkter sa «run Forest, run» i det øyeblikket jeg så ham 😅 Han hadde lagt ut kun to bilder fra en merkelig vinkel og så helt annerledes ut, i negativ forstand. Han hadde også veldig dårlig tannstatus viste det seg 😅 

Tok en øl før jeg sa jeg måtte gå. Jeg var helt sjokkert under hele treffet og vi hadde ingen kjemi what so ever. Likevel presterte han å spørre om det ble «nachspiel til meg» og prøvde å overtale meg. Heslig, enkelte har altså ikke verken selvinnsikt eller antenner 😅

Anonymkode: 311ca...4f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var på date i går med en mann som så bra ut på alle bilder. Hadde en dårlig følelse men tenkte at bilder ikke lyver.

Fikk helt noia da jeg møtte han, ingenting stemte. Og det gikk ikke bare på utseende, han hadde skikkelig innoveraura og den selvtilliten som det så ut til han hadde på bilder var null til stede. Null connection og jeg ville bare rømme.

Så da han spurte om han kunne sitte litt nærmere meg sa jeg bare NEI og måtte forklare at dette funker ikke. Snakket i vei om at jeg ikke var klar for noe og det var såååå kleint å padle meg ut av situasjonen. Kunne bare ikke si jeg ikke likte utseendet hans.

Var så lettet da jeg dro og gikk veldig fort derfra.

Anonymkode: b1071...600

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke de fleste sånn? De fleste kvinner ligner ikke på bildene sine i hvertfall, og ekstremt mange bruker filter

Anonymkode: 8a55a...0b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 21.10):

Det samme gjelder kvinner; hvis ikke mer, så jeg tenker vi kan si velkommen til Tinder, jeg. Men hvis en ikke er «pen» nok på Tinder, har en ikke sjans og blir sveipet bort, så det er nok derfor mange jukser med bildene sine. 

Overhode ikke. En kvinne trenger kun å ikke være feit på tinder, en mann må ikke være stygg,  vesentlig forskjell.

Anonymkode: 1ad90...02f

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å fremstille seg selv bedre på tinder?

Jeg hadde alltid minst 1 bilde uten sminke og flere i helfigur (på mitt tykkeste) og tatt av andre. 

Man legger jo opp til at de blir skuffet. Vil heller at de blir positivt overrasket! 

Anonymkode: 1d44c...b2b

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en utbredt form for selvskading. For kvinner er det regelen fremfor unntaket.

Anonymkode: 2e76a...2a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...