Gå til innhold

Små solbriller


trengersolbriller

Anbefalte innlegg

trengersolbriller

Hei! Jeg leter etter solbriller som er små i størrelsen. Jeg har lite hode og bruker barneavdelingen for å finne hatter og capser, men solbriller i barneavdelingen har korte stenger (men passer ellers perfekt). De aller fleste solbriller i vanlige butikker ser komisk store ut på meg, jeg ser ut som en liten jente som har lånt mammas solbriller:( Jeg har nå gått gjennom alt som er merket som små på brilleland, specsavers, interoptik, synsam, krogh optik, mister specs, zalando, boozt og nelly, og det er lite å finne. På mister specs har de 7900 briller, og jeg har funnet tre som kan være noe (er noen fler i min størrelse, men i helt feil modell). Det er ikke sånn at det er umulig å oppdrive solbriller i min størrelse, men det er veldig lite å velge mellom, og mesteparten er modeller jeg ikke vil ha (sånn metall rayban type, det er det en del av). Er veldig sjalu på dere som kan gå inn i hvilken som helst butikk og ta på et one size par solbriller og se bra ut!
 

Så da kommer spørsmålet - for det må da finnes flere av oss i hele Norge?? - hvor kjøper dere med små hoder og ansikter solbriller? Er det noen merker som har små modeller, eller må jeg fortsette som før og gå gjennom absolutt alt som finnes for å finne de få parene i riktig størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper hos optiker. Har smalt ansikt.

Anonymkode: 4fccb...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...