Gå til innhold

Damer og sex fantasi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan det ha noe å gjøre med at du uansett ikke har sjangs til å ha sex med de mennene som er seksuelt attraktive rent fysisk sett? 

Anonymkode: 14d58...e9d

Nei det har det ikke. Ikke om det du mener med å være «attraktiv rent fysisk sett» innebærer det jeg tror.

Jeg trener og konkurrerer i en setting hvor fysikk (muskler, fettprosent, proporsjonalitet osv) er selve målet. 
Har ikke akkurat vært mangel på tilbud både mindre og mer tilslørt igjennom årene. Skjer vel hvert eneste stemne og konkurranse at jeg får tilbud. Både i Norge og utlandet. At jeg har giftering er tydeligvis ikke en hindring for mange menn🙄. Disse mennene ser ut som om de er hugget ut av sten og er sånne jeg vil tro du mener er attraktive rent fysisk…?. Altså menn som konkurrerer i «mens physique».

For meg er ikke dette noe som tiltrekker meg seksuelt. Jeg foretrekker «bamsemannen». Grunnen til at jeg havnet i kaninhullet når det kommer til trening og konkurrering handler om at jeg ble utfordret av en kollega som har konkurrert i det samme. Jeg ble bitt av basillen og trening+kosthold ble etter hvert en livsstil. Når miljøet/nettverket jeg begynte å trene med samtidig er en av de beste klubbene i Norge når det kommer til fitness/functionel fitness, så var veien kort for min del. Mennene jeg trener med og de jeg møter rundt på konkurranser er ofte supre folk. Veldig hyggelige. Men i mine øyne er de ikke seksuelt attraktive/tiltrekkende.

Anonymkode: 96060...0cd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er ofte tiltrukket av yngre menn, men det er sjelden jeg fantaserer om dem seksuelt. For meg må det en «connection» til for at jeg skal ha lyst til å ha sex med noen, og jeg må være tiltrukket av selve mennesket, ikke bare kroppen. En som jeg fantaserer om nå og da er ni år yngre enn meg, og jeg er gift med en som er fem år yngre enn meg. (Har ikke vært utro, kommer ikke til å være utro)

K47

Anonymkode: 74fd2...45e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 18.26):

M 29 her. Sett en del seksuelle innlegg så hiver meg på.    Pleier kvinner i 40 åra og ha sex fantasier eller for tankek om sex med en yngre kollega/mann ( hvis mannen er kjekk, fit og karismatisk ?  

Vi mannfolk får ofte seksuelle tanker lyster når vi ser en dame vi er tiltrukket av. Og hadde gripet sjansen om dama er 25 eller 45. 

Anonymkode: 312bd...50c

Jeg gjør ikke det. Skiller jobb og privatliv sånn sett. Det er viktig for meg. Kollegaer er no go uansett hvor kjekke og trivelige dem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...