Gå til innhold

Nude strømpebukse - alltid ulovlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett over alt på nettet at det å gå med nude/gjennomsiktig strømpebukse er nærmest som kriminelt å regne. Det beskrives som ut, harry, stygt osv.

Men da blir mitt spørsmål. Hva har jeg på meg når en formell anledning krever lang kjole, men jeg tror det blir for kjørlig å gå hele kvelden med bare bein?

Lys kjole med svart blir i hvert fall stygt! 

Anonymkode: e4cdc...c59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt opp... .Aldri hørt eller lest at nude strømpebukse er ulovlig. Jeez........

Anonymkode: ef2a5...bc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullt lovlig ! Bruker det alltid 

Anonymkode: f5c6a...1a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svarte strømper som ikke passer til alt. Svarte strømper og lys kjole ser jo bare fælt ut, og prinsesse Kate kler seg neppe verken stygt eller harry.

Anonymkode: 863b0...82d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det lovlig. Hvorfor bryr du deg så mye om hva alle andre mener? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest det noe annet sted enn på kg? 

Anonymkode: 17c09...6c9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nude strømpebukse er alltid innenfor.

Det er 50 denier i bestemorgrå som er ulovlig.

Anonymkode: d3462...b2c

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, TS, det har du ikke lest over alt på nettet.

Anonymkode: ee31a...63d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er lov. De har det på alle klesbutikker. De selger det tilogmed på alle matbutikker, Rustad, europris osv. osv. Det må selges utrolig mye av det når det selges over alt. Så du som alle andre som kjøper det skal jo få bruke det. Jeg ser at folk bruker det hver gang jeg er ute blandt folk. Et helt vanlig plagg som sko. 

Anonymkode: 4901a...748

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nude strømper er klassisk og pent, og gjør bena fine. Jeg har funnet noen fine som passer meg på Lindex og wolford som jeg helst kjøper i stayups, og som jeg særlig bruker vår og høst. 

Anonymkode: c96d7...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest det samme som deg ts 😅 

Men bruker det selv, og ser ikke på det som harry. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at de ikke er mørkere enn din egen hud, det er harry. Bedre at de er litt lysere.

Anonymkode: 2b2be...afb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 14.08):

Jeg har sett over alt på nettet at det å gå med nude/gjennomsiktig strømpebukse er nærmest som kriminelt å regne. Det beskrives som ut, harry, stygt osv.

Men da blir mitt spørsmål. Hva har jeg på meg når en formell anledning krever lang kjole, men jeg tror det blir for kjørlig å gå hele kvelden med bare bein?

Lys kjole med svart blir i hvert fall stygt! 

Anonymkode: e4cdc...c59

dette har det vært 100 tråder om de siste tre månedene. Trenger vi virkelig en til?

Svaret er nei. Nude er helt fint. Artiklene du har lest er utdaterte eller skrevet av folk som har sovet i timen siden Kate Middleton giftet seg i nude strømper.

Anonymkode: 2e423...797

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier kanskje noe om hvor mange kvinner som har dårlig selvtillit/stoler på seg sjøl? Veldig viktig å ikke risikere å skille seg ut liksom, og for all del ikke bruke feil strømper, det blir helt krise! Ha ha. Selv kan jeg ikke bry meg mindre da.

Anonymkode: 91c40...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer får sexy og fine ben av strømpebukser, og veeldig mange menn liker at dere bruker det. Nå kommer det sikkert en kommentar fra ei rødstrømpe om at hun kler seg IKKE for at vi menn skal synes det er fint, men det går helt fint 🙂

Anonymkode: 6432a...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...