Gå til innhold

Uføretrygd mai


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mardina skrev (1 time siden):

Problem er det ikke akkurat 😄 Jeg har vært ufør i 4 år og kun en gang har jeg fått uføretrygden rundt den 12 mai. Så det er nok ikke normalt at den blir utbetalt den 12 mai. 

Den 12 mai er uansett på en søndag i år, så den kommer ikke da uansett 😊 Man skal uansett forholde seg til det som står på Nav sine sider, og ikke hva folk på et diskusjonsforum sier 😄 

Nei, det er vanlig at den kommer den 15 ( innen den 16) . Det er alle enige om. Alle er også enige om at 12 mai er en søndag i år, og at den kommer Ila 15 i år, som er en onsdag. Dette står også på nav. 
 

i fjor var 12 mai en fredag ( skuddår ) så kalenderen så annerledes ut. Jeg tror ts blander med det. At du ikke fikk før 15 i fjor har egentlig ikke så mye med saken og gjøre, jeg fikk før helgen i følge mitt nav og jeg husker også diskusjonene rundt den tidlige utbetalingen som mange var i mot. Det er uansett historie. Tok det opp for og forklare ts hvorfor det var unntak , ikke for og lage diskusjon om det. Vi kan jo fortsette, og legge ut kontoutskrifter og utbetalinger på nav fra tidligere år, eller la det ligge og være enige om at det kommer i løpet av dagen 15 mai i år, og at det er det som er normalt. 

Anonymkode: 0817c...c83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 13.29):

Ja, 15 . Skal være på konto innen 16. i fjor var 15 en søndag, derfor ble det utbetalt så tidlig i fjor. 

Anonymkode: 0817c...c83

Ja, bankene holder på den noen dager. NAV betaler ut til bankene flere dager før utbetalingsdato.

Anonymkode: a8f2d...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...