no shame Skrevet 15. mai 2024 #61 Del Skrevet 15. mai 2024 Smaken er som baken, og som regel er det når du føler deg best at de fleste finner deg mest sexy og tiltrekkende. Jeg er naturlig behåret til tider pg tar også en Brazilian i ny og ne. Men dette for MIN egen del, ikke for noen andre sin. Kan fortelle at jeg har flere partnere, og de digger meg uansett behåring. Det er først og fremst en slik mann du bør unne deg. Når det er sagt, vil jeg råde til å unne deg en time til voksing om du vil bli kvitt håret. De kan både forme, ta bikinikanten og full fjerning av alt. Men det er mye mer varsomt for huden din. Lykke til og nyt tilværelsen som singel 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 15. mai 2024 #62 Del Skrevet 15. mai 2024 no shame skrev (31 minutter siden): Skal ha det til at det er naturlig? En erfaren mann som deg kan da kanskje fortelle på hvilken måte det er unaturlig? Joda det er naturlig. For all del. Men argumentet brukes ofte som en hersketeknikk mot dem som setter pris på litt frisering eller barbering. Men snakker vi skjegg hos menn, øyenbryn, uønsket hårvekst i ansiktet, i nesa, på ørene på leggene - you name it - da er liksom stemningen en helt annen hvis man ikke steller og friserer litt. Så jeg skjønner ikke at det (for noen) er så fryktelig at man også liker samme type stell i skrittet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 15. mai 2024 #63 Del Skrevet 15. mai 2024 Erfarenmann skrev (28 minutter siden): Joda det er naturlig. For all del. Men argumentet brukes ofte som en hersketeknikk mot dem som setter pris på litt frisering eller barbering. Men snakker vi skjegg hos menn, øyenbryn, uønsket hårvekst i ansiktet, i nesa, på ørene på leggene - you name it - da er liksom stemningen en helt annen hvis man ikke steller og friserer litt. Så jeg skjønner ikke at det (for noen) er så fryktelig at man også liker samme type stell i skrittet. Jeg har aldri hørt noen si "jeg elsker en naturlig fyr. En sånn en som barberer seg under armene, vet du. Dersom du har behagelig opplevelser knytta til kropp eller behåring, beklager jeg det. Men som godt voksne veit vi jo at det på ingen måte hjelper å videreføre den skammen til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 16. mai 2024 #64 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) no shame skrev (11 timer siden): Jeg har aldri hørt noen si "jeg elsker en naturlig fyr. En sånn en som barberer seg under armene, vet du. Dersom du har behagelig opplevelser knytta til kropp eller behåring, beklager jeg det. Men som godt voksne veit vi jo at det på ingen måte hjelper å videreføre den skammen til andre. Nå skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen - bortsett fra at du har bestemt deg for at jeg skal tas for et eller annet. Hvilken skam er det jeg har videreført til hvem og for hva? Og du beklager at jeg har "behagelig opplevelser knytta til kropp eller behåring" - altså...what? Du mente kanskje å skrive ubehagelig, men jeg har ikke hatt noen ubehagelige opplevelser med kropp og behåring, så det er ingen ting å beklage. Jeg sier innledningsvis at ingenting egentlig er en dealbreaker for meg - altså alt er greit. Men så har jeg et lite forbehold om kraftig og mye hårvekst og inntrykket det kan skape av å være ustelt. Selv skriver du i en annen kommentar at du har begge deler - av og til med og av og til uten hår. Nå snakker du med en som også er helt avslappet i forhold til akkurat det samme. Hvis du har behov for å krangle så foreslår jeg at du finner deg noen som er uenig med deg Endret 16. mai 2024 av Erfarenmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #65 Del Skrevet 16. mai 2024 no shame skrev (11 timer siden): Jeg har aldri hørt noen si "jeg elsker en naturlig fyr. En sånn en som barberer seg under armene, vet du. Dersom du har behagelig opplevelser knytta til kropp eller behåring, beklager jeg det. Men som godt voksne veit vi jo at det på ingen måte hjelper å videreføre den skammen til andre. Jeg føler egentlig at dere som velger hår står for usikkerheten selv. Dere antar mye rart om folk som velger annerledes enn dere. Jeg liker ikke hår på meg selv, og hva andre gjør gir jeg blanke F i. Det er mye i livet mitt som ikke er "naturlig" og det lever jeg godt med. Anonymkode: af7ab...73d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #66 Del Skrevet 16. mai 2024 Ingen av mine kjærester har brydd seg om frisyren min. Jeg er veldig opptatt av å være sexy for de jeg er sammen med, men når jeg aldri får noe som helst svar, så lar jeg det bare være som det er. Som er kort, frisert, og barbert rundt kjønnsleppene. Føler meg mest sexy med litt hår, og føler hår bidrar til at sexen blir bedre. Sikkert pga friksjon. Så jeg tenker at du gjør det DU liker ts! Anonymkode: 3c06b...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 16. mai 2024 #67 Del Skrevet 16. mai 2024 Jeg kan også ta meg selv i å undre meg litt på hvorfor akkurat preferanser på kroppshår og kanskje spesielt nedentil gjør at noen blir så... sinte i slike tråder. Dere som liker hår eller er behåret kan forsåvidt ikke si noen verdens ting på at vi son velger å fjerne hår eller liker det hårfritt er usikker. Når det konstant er dere som sier at noe er pedofilt, (også i dnne tråden) det er dere som konstant må argumentere at det er naturlig, det skal være slik osv. En god del snakker ikke bare på egne vegne men på alles vegne. Viss vi mennesker bare skulle levd med det som var naturlig hadde vi ikke brukt såpe, ikke deo, aldri klippet håret eller vært til frisør, ikke hatt klær på oss, ikke kjørt bil, ikke hatt elektrisk strøm, ikke pusset tennene, osv osv i det uendelige. Da først kan dere snakke naturlig, lever alle dere slik? Dette med naturlig er et argument som igrunn faller på steingrunn. Ingen av oss er steinalder mennesker! Både de som fjerner hår og de som ikke fjerner hår lever garantert unaturlig på mange måter. At en mann sier at har en preferanse mot lite kjønnshår og han blir nesten steinet ikke bare i denne tråden men på forumet generelt. Jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal provosere noen. Det er en felles og opplest sannhet som vi kvinner gjentar igjen og igjen at menn liker langt hodehår på kvinner. Og vi blir ikke sure når menn sier det, vi nikker derimot gjenkjennende og bekreftende. Kvinner SKAL ha langt hodehår. Jeg aner ikke hvor mange tråder det har vært om det på kg og de som skriker høyest er kvinner selv om akkurat det: Hva menn liker best: og de liker langt hår på kvinner, så det skal vi ha. Der lar vi menn få bestemme og ha preferanser og vi lener oss på den preferansen i mange sammenhenger, men når det er snakk om kroppshår så er det plutselig ikke så greit at menn har preferanser Da bidrar de til skam? Vi kvinner liker kanskje ikke det så godt når menn har mye nesehår eller mye ørehår, (jeg hadde ikke hatt noe betenkeligheter med å fortelle mannen om han hadde hatt store naturlige dotter med nesehår stikkende ut at det var helst å foretrekke at han fjernet de). Naturlig eller ei. Det er helt ok å ikke fjerne kroppshår, ikke alle menn liker det men ikke alle menn liker glatt underliv heller. Men preferanser og hva en synes er best bør en da få utrykke. Gudene skal vite at vi har en og to menn her på forumet som utrykker hele tiden at de liker hår. Det skaper vist ikke så stor oppstandelse.... Enda vi alle blr vøre enig i at det er eieren av kvinnekroppen som bestemmer. Det er ikke en hellig sannhet, vi gjør det vi føler for men det er en god del nedrakking av de som liker hårløst og barberer, selvfølgelig er det nedrakking andre veien og men langt flere sier at de gir faktisk en god f. hva andre gjør men at de selv liker å være hårløs. Det er ikke alltid den samme respekten tilbake dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 16. mai 2024 #68 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 9.37): Jeg trenger å føle meg sexy for å komme tilbake på hesten, og i den anledning lurer jeg på hva som er å foretrekke av intimfrisering på voksne kvinner nå til dags. DETTE er TS' spørsmål. Og hun gir jo svaret selv: Hvis målet er at hun føler seg sexy, må hun velge det som gir henne sexy-følelsen. Hva dét er, vet bare du, TS? Det meste i denne tråden er bare avsporinger, kjepphest-lufting og spam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #69 Del Skrevet 16. mai 2024 Min erfaring er at menn blir glade uansett om det er hår eller ikke. De som jeg har datet og vært sammen med foretrekker håret der nede og har aldri sagt noe annet selv når jeg har spurt. Jeg liker best hår selv, men barberer bikinilinja om det er noe som stikker utenfor. Så 27 ut av 27 menn har likt hår. Datet senest da jeg var 39 og 40. Har samboer som selv ønsker å barbere seg selv litt, men som foretrekker meg akkurat slik jeg er. K41 Anonymkode: a7519...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #70 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 22.02): De eneste som får en pedofil følelse av glattbarbert er pedofile så det sier vel mest om deg i så fall Anonymkode: fbb5c...996 Nei jeg er kvinne Anonymkode: 1cc77...493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 16. mai 2024 #71 Del Skrevet 16. mai 2024 Erfarenmann skrev (På 3.5.2024 den 10.50): Jeg er glad i helt glatt, men ingen av variantene er en dealbreaker for meg. Kanskje bortsett fra "full busk", hvis det i tillegg er kraftig og omfattende hårvekst. Det sender liksom et signal om null hygiene / stell, selv om enkelte skal ha det til at det er naturlig. Hvordan mener du at det ikke er naturlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #72 Del Skrevet 16. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei jeg er kvinne Anonymkode: 1cc77...493 Også kvinner kan være pedofile så jo Anonymkode: 34d32...a22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 16. mai 2024 #73 Del Skrevet 16. mai 2024 kaarebjarne skrev (11 minutter siden): Hvordan mener du at det ikke er naturlig da? Jeg forklarte i et annet svar her at der ER naturlig. Men argumentet "det er naturlig" brukes ofte mot dem som liker barbert. Da gjøres det ofte for å påstå at det er noe galt med dem som liker barbert / frisert, fordi det liksom ikke er naturlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 16. mai 2024 #74 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 20.16): Syns glatt er guffent at det er en trend, det er så pedofile tendenser, visst vi bare begynner å kalle det for andersen-klipp så forsvinner det vel. Anonymkode: 1cc77...493 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Nei jeg er kvinne Anonymkode: 1cc77...493 Pedofil eller ei, det blir en tullete diskusjon, men usikker og mentalt umoden fremstår du iallefall og veldig kunnskapsløs når du påstår dette er en trend. Det er iallefall en trend som har vart siden Kleopatra sin tid da kvinner fjernet all kroppshår så du må litt lengre på lopphavet med den. Det er jo greit å ha litt kunnskap om det du uttaler deg så bastant om tenker jeg Endret 16. mai 2024 av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 16. mai 2024 #75 Del Skrevet 16. mai 2024 Erfarenmann skrev (47 minutter siden): Jeg forklarte i et annet svar her at der ER naturlig. Men argumentet "det er naturlig" brukes ofte mot dem som liker barbert. Da gjøres det ofte for å påstå at det er noe galt med dem som liker barbert / frisert, fordi det liksom ikke er naturlig. Uavhengig av hvordan argumentet brukes, så kan man ikke legge det frem som at det ikke er et faktum, noe du gjorde i ditt opprinnelige utsagn. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2024 #76 Del Skrevet 16. mai 2024 Glatt glatt glatt. M36 Anonymkode: 4d85d...a8e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå