AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #41 Del Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Landing strip. Ferdig arbeid. Anonymkode: 15f46...f70 Ferdig? Hvor bred er stripen da. Anonymkode: 523d8...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2024 #42 Del Skrevet 7. mai 2024 Jeg synes en trimmet, kortklippet trekant er megasexy. Pent å se på, deilig å stryke på, hvile hånden på, og deilig å gni mot i misjonær. M42 Anonymkode: 5c0a6...708 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2024 #43 Del Skrevet 11. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 7.5.2024 den 20.43): Jeg synes en trimmet, kortklippet trekant er megasexy. Pent å se på, deilig å stryke på, hvile hånden på, og deilig å gni mot i misjonær. M42 Anonymkode: 5c0a6...708 Kan godt trimme bikinilinjen. Ellers kan hårene gjerne gri fritt. Det litt viltre tenner meg skikkelig. Gjerne rødbrune hår men alle farger er fine ❤️ Stryke, hvile hånden og klemme på i misjonær- jaaa❤️ Anonymkode: 523d8...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #44 Del Skrevet 12. mai 2024 Vi liker det best helt glatt, ser deilig ut og man får ikke hår i maten 😄 kjenner også mer under sex er min erfaring. Jeg synes jeg du skal gå for det som føles best ut for deg. Anonymkode: 0f73b...d82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #45 Del Skrevet 12. mai 2024 Dere som driver med glattbarbering, sliter dere ikke med sopp og ubalanse i underlivet? Jeg driver og glattbarberer meg fordi jeg tenker kjæresten liker det best. Men føler jeg får sopp og ubalanse veldig ofte. Og lurer på om det hadde vært bedre hvis jeg ikke hadde barbert meg. Hjelper kanskje heller ikke at jeg bruker g-string. Er ikke bomullstruse egentlig best? Anonymkode: c071d...e4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #46 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som driver med glattbarbering, sliter dere ikke med sopp og ubalanse i underlivet? Nei. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hjelper kanskje heller ikke at jeg bruker g-string. Er ikke bomullstruse egentlig best? Der har du synderen. Anonymkode: f3c5c...2b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #47 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som driver med glattbarbering, sliter dere ikke med sopp og ubalanse i underlivet? Jeg driver og glattbarberer meg fordi jeg tenker kjæresten liker det best. Men føler jeg får sopp og ubalanse veldig ofte. Og lurer på om det hadde vært bedre hvis jeg ikke hadde barbert meg. Hjelper kanskje heller ikke at jeg bruker g-string. Er ikke bomullstruse egentlig best? Anonymkode: c071d...e4a Nei, jeg og mannen har vært glattbarbert de 20 årene vi har vært sammen uten at jeg får sopp etc. Jeg bruker også stringtruse da jeg synes det ser penest ut og føles mest behagelig. Jeg liker best string i bomull. Anonymkode: 0f73b...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. mai 2024 #48 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dere som driver med glattbarbering, sliter dere ikke med sopp og ubalanse i underlivet? Jeg driver og glattbarberer meg fordi jeg tenker kjæresten liker det best. Men føler jeg får sopp og ubalanse veldig ofte. Og lurer på om det hadde vært bedre hvis jeg ikke hadde barbert meg. Hjelper kanskje heller ikke at jeg bruker g-string. Er ikke bomullstruse egentlig best? Anonymkode: c071d...e4a Nei, jeg har aldri vært plaget med røde nupper, inngrodde hår, sårhet, økt utflod, sopp osv. Jeg barberer meg og det blir helt glatt uten noe problem av noe slag og har hatt det veldig enkelt på den måten alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 12. mai 2024 #49 Del Skrevet 12. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere som driver med glattbarbering, sliter dere ikke med sopp og ubalanse i underlivet? Jeg driver og glattbarberer meg fordi jeg tenker kjæresten liker det best. Men føler jeg får sopp og ubalanse veldig ofte. Og lurer på om det hadde vært bedre hvis jeg ikke hadde barbert meg. Hjelper kanskje heller ikke at jeg bruker g-string. Er ikke bomullstruse egentlig best? Anonymkode: c071d...e4a Det kan hende jeg får litt røde nupper og sånn,hvis barberbladet er litt sløvt eller jeg barberer meg litt for hardt,men det løses ved litt fuktighetskrem. Utenom det så har jeg aldri hatt problemer,men jeg er mann da. Utenom den ene gangen jeg skulle teste hårfjerningskrem og endte opp med kjemiske brannskader på understellet. Anbefales ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #50 Del Skrevet 12. mai 2024 Helt greit at kvinner liker å beholde kjønnshåret på. Årsakene kan være mange. Noen liker full busk. Andre noe mindre. Noen liker å stusse kort. Noen liker å ha liten dusk ovenfor, glatt neden til og i rundt bak. Eller glatt helt rundt. Helt greit det. Mangfold er det beste. Bikkinisesongen står for døra og for en del blomster hårveksten både innenfor og utenfor trusa. De med full busk liker noe større truse og motsatt andre veien. De som kjører glatt er nok de som tørr å våge seg på slim utgaven. Hva som er mest pirrende og attraktivt for det motsatte kjønn, skal vel ikke mye fantasi til for å skjønne. For mange er det ikke helt greit å frisere seg nedentil, selv om de innerst inne kunne tenkt seg å gjøre det. Mangfoldet av utseende nedentil er for kvinner like mye som for menn, om ikke mere. Selvtilliten til å framstå sånn som vi er skapt, er nok mindre for de som er yngre. For mange, så er det for begge kjønn en måte å dekke til utseende med hårvekst. Det gjelder ikke alle, men for flere en man skulle tro. For menn kan det være lengde, tykkelse, størrelse på baller, med eller uten forhud eller utseende på penishodet. For kvinner kan det være lange, store kjønnslepper, clitoris, mye fett på venusberget (bollemus), lengde på kjønnet, etc. For noen er det prinsippsak å beholde alt kjønnshår, for andre en nødvendighet pga utflod og sopp angrep. De neste de som vil dekke seg til pga utseende og til slutt de som liker å fremstå sånn som de er skapt, men uten hår. Så sånn sett må vi bare respektere hverandre for hvordan vi selv liket å se ut nedentil. Med eller uten hår, eller alt imellom. Det må bare være opp til hver enkelt individ å bestemme selv. At noen har preferanser på utseende, som er på tvers av det andre har, må bare kunne respekteres, uten å bli kalt både det ene å det andre for det! Anonymkode: c28ee...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 12. mai 2024 #51 Del Skrevet 12. mai 2024 skreppamedleppa skrev (3 timer siden): Nei, jeg har aldri vært plaget med røde nupper, inngrodde hår, sårhet, økt utflod, sopp osv. Jeg barberer meg og det blir helt glatt uten noe problem av noe slag og har hatt det veldig enkelt på den måten alltid. Så bra🙂. Jeg fulgte alle råd og tips. Men barbering/hårfjerning i underlivet ga meg alltid plager. Kløe, svie, økt utflod, sopp. Noe jeg aldri har når jeg lar håret der være. Så enkelt valg for meg. Trives bra sånn. Og tenker man får selv ha det sånn man trives 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pondus72 Skrevet 12. mai 2024 #52 Del Skrevet 12. mai 2024 Mer hår enn bikinilinjen er no go for min del. Alt under det er opp til eieren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #53 Del Skrevet 12. mai 2024 Ingen av delene er noen krise, men foretrekker kanskje litt hår over bare, og helst barbert på en måte hvor jeg ikke får hår i munnen, for er ikke noe fan å måtte ta pauser for å spytte ut hår M39 Anonymkode: a273e...b3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2024 #54 Del Skrevet 12. mai 2024 33 minutter siden, Pondus72 said: Mer hår enn bikinilinjen er no go for min del. Alt under det er opp til eieren. Hår begrenset til bikinilinjen høres digg ut, blir liksom fort den kvinnelige varianten av koteletter Anonymkode: 99c65...4c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2024 #55 Del Skrevet 13. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 9.39): Ferdig? Hvor bred er stripen da. Anonymkode: 523d8...c27 Ikke like viktig, kan variere. Anonymkode: 15f46...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2024 #56 Del Skrevet 15. mai 2024 Helt glatt er å foretrekke. For meg er det helt uaktuelt med oralsex om det er hår inne i bildet. Vi er begge i slutten av 40-årene, og har vært hårløse siden tenårene. Anonymkode: 89491...345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myml1 Skrevet 15. mai 2024 #57 Del Skrevet 15. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 12.5.2024 den 10.09): Dere som driver med glattbarbering, sliter dere ikke med sopp og ubalanse i underlivet? Jeg driver og glattbarberer meg fordi jeg tenker kjæresten liker det best. Men føler jeg får sopp og ubalanse veldig ofte. Og lurer på om det hadde vært bedre hvis jeg ikke hadde barbert meg. Hjelper kanskje heller ikke at jeg bruker g-string. Er ikke bomullstruse egentlig best? Anonymkode: c071d...e4a Jeg hadde mye mer utflod og generelle plager de årene jeg glattbarberte meg. Lukter også mindre svette under armene om jeg har hår der også. Det er jo der av en grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 15. mai 2024 #58 Del Skrevet 15. mai 2024 Myml1 skrev (10 minutter siden): Jeg hadde mye mer utflod og generelle plager de årene jeg glattbarberte meg. Lukter også mindre svette under armene om jeg har hår der også. Det er jo der av en grunn Samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. mai 2024 #59 Del Skrevet 15. mai 2024 Pingvinen skrev (På 12.5.2024 den 15.13): Så bra🙂. Jeg fulgte alle råd og tips. Men barbering/hårfjerning i underlivet ga meg alltid plager. Kløe, svie, økt utflod, sopp. Noe jeg aldri har når jeg lar håret der være. Så enkelt valg for meg. Trives bra sånn. Og tenker man får selv ha det sånn man trives Ja alle bør ha det slik som funker best for seg selv, enten det er slik eller sånn eller noe innimellom. For meg som sagt så er det så himmla deilig å ha glatt hud og jeg ser på det som en velpleie rutine og en hverdagsluksus jeg unner meg selv året rundt som å ta pedikyr året rundt selv om ingen nødvendigvis ser det. Så det funker best for meg. Men har en plager med det blir det jo nettopp det: en plage. Men ikke alle har det som sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 15. mai 2024 #60 Del Skrevet 15. mai 2024 Erfarenmann skrev (På 3.5.2024 den 10.50): Jeg er glad i helt glatt, men ingen av variantene er en dealbreaker for meg. Kanskje bortsett fra "full busk", hvis det i tillegg er kraftig og omfattende hårvekst. Det sender liksom et signal om null hygiene / stell, selv om enkelte skal ha det til at det er naturlig. Skal ha det til at det er naturlig? En erfaren mann som deg kan da kanskje fortelle på hvilken måte det er unaturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå