Gå til innhold

Samlivsbrudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i en bosituasjon som jeg absolutt ønsker å komme meg ut av. Bor sammen med min eks samboer, vi har to barn. Det ble slutt for 3 mnd siden, men vi bor fortsatt sammen siden vi eier bolig, og pga et utrolig dårlig utleiemarked. Begge ønsker å fortsette og bo i området, og i nærheten av hverandre siden dette er mest gunstig for barna. Vil at de skal fortsette på samme skole, og alt det der. 
 

Nå har det seg sånn at det begynner å oppstå mer og mer konflikter. Feks så tar jeg mesteparten av hans oppgaver når det kommer til barna og huset. Han jobber mye overtid, samtidig sier han at jeg må sette på vent tannlegetime og det å kjøpe meg nye klær feks. For det vil ikke han betale. Så jeg må gi all intekten min, mens han sitter igjen med pluss til seg selv siden han tjener mer - ihvertfall med all overtid.

Jeg ønsker bare å komme meg ut, har i tankene og flytte til sentrum som er 20 min unna for en periode - frem til jeg finner noe her i området. Men da tar jeg jo barna bort fra det som er kjent og kjært. Så nå går jeg bare og venter på at noe skal komme ut, har fulgt med siden bruddet.

Må nevnes at han skulle levere yngste i dag siden vi har et møte, og da ligger han først i sengen og ser på videoer på tlf. Og når han først står opp så må ting skje med en gang. Begynner og kjefte fordi hun ikke vil kle på seg fort nokk. Hun er 5 år, og vet jo at det er litt styr på morgenen med henne og klær. Det ender opp med at jeg må gjøre henne helt klar, mens han går rundt og småkjefter og sier at han drar om 2 min. Han begynte også å være stygg i munnen mot meg forran barna. 
 

Er det innafor å bo noen mnd i byen frem til jeg finner noe aktuelt, eller burde jeg vente og ha is i magen tross situasjonen?

Anonymkode: ee6d6...eb3

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde glatt flytta.

Anonymkode: c959c...bc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 min unna er jo ingenting. Flytt nå!

Anonymkode: f3893...d73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vent! Jeg ventet altfor lenge, hater barnas far i dag! 

Anonymkode: e2b2c...64d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt og ta barnebidrag gjennom NAV han er en gjerrig kverulant. Du kommer til å slite hvis du skal ta alt privat. Ang konfirmasjoner og ting som kommer hadde jeg latt han betale for sine gjester. 

Anonymkode: a7890...074

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytt ut! 

Anonymkode: 462b6...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går helt fint å flytte 20 min unna! Jeg bor også sammen med eksen i påvente av overtakelse av bolig. Det er også tre mnd siden bruddet ca. Jeg holder på å bli koko, og vi har mindre konflikter enn dere. 

Anonymkode: 24a05...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Flytt og ta barnebidrag gjennom NAV han er en gjerrig kverulant.

Anonymkode: a7890...074

Gjerrig fordi han ikke vil betale for klær til eksen??

Anonymkode: 9185b...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Gjerrig fordi han ikke vil betale for klær til eksen??

Anonymkode: 9185b...058

Du fikk med deg at det er barnebidrag, ikke bare bidrag?

Han betaler for egne barn. 

Anonymkode: 6f819...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde 5 dager med eksen etter det ble slutt. De 5 dagene viste han sitt sanne jeg. Jeg HATER han idag. Flytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg vekk ! 

Anonymkode: 3c6eb...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...