Gå til innhold

Bilder vs virkelighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes mange ganger jeg ser bedre ut i speilet enn på bilder. 
 

Er det jeg som overvurderer mitt utseende i speilet? Eller kan jeg være uheldig på bilder? 

Anonymkode: 60fa2...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske vanlig det, speil er speilvendt og ganske flatt, samt du er vant til å se deg selv speilvendt. Andre er ikke vant til å se deg slik du ser deg. Lyssetting på vanlig foto er og litt unaturlig. Folk ser deg heller vanligvis ikke så nært som du ser deg. Foto blir ofte veldig kunstig og flatt med merkelige skygger. 

Om du ser på hvor avhengig mange er blitt av filter, bruk av selfie kamera som speilvender, merkelige positurer  og fillers for å lage dimensjon på foto, så har du svaret- de liker ikke sitt eget bilde, men er selfie-avhengig og tenker andre er like interessert i ansiktet dems som de selv er. 

 

Anonymkode: 0a7be...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. 

I speilet er jeg ofte rimelig fornøyd med det jeg ser, men på bilder (og film) ser jeg helt mongo ut. Fasongen på ansiktet, trekkene og hele mimikken gjør at jeg får et skikkelig skada utseende. Hater det, skulle ønske det kunne finnes noen få skikkelig fine bilder av meg nå og da, men det er utrolig sjeldent.

Anonymkode: 606de...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Samme her. 

I speilet er jeg ofte rimelig fornøyd med det jeg ser, men på bilder (og film) ser jeg helt mongo ut. Fasongen på ansiktet, trekkene og hele mimikken gjør at jeg får et skikkelig skada utseende. Hater det, skulle ønske det kunne finnes noen få skikkelig fine bilder av meg nå og da, men det er utrolig sjeldent.

Anonymkode: 606de...6bb

Men hvordan tenker du at du ser ut da? Stemmer bildene? 

Anonymkode: 60fa2...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått vite at jeg ser bedre ut i virkeligheten, enn på bilder. Jeg er ikke fotogen i det hele tatt. Tar meg bedre ut på film enn bilder.

Anonymkode: 113c2...955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi linsen endrer proposjonene dine. Det er mer merkbart hvor nærmere kamera er ansiktet ditt. Bilder fra lenger unna burde se normale ut.

Anonymkode: 132d7...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...