Gå til innhold

Voksen dame og yngre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet dette har vært tema her inne før men lurer litt likevel.. Jeg er en voksen dame i slutten av førtiårene og har en yngre mann som så gjerne vil være elskeren min. Det er nesten tjue år mellom oss og jeg har stort sett bestemt meg for at jeg blir med på opplegget.

Er det helt vanvittig av meg å gjøre noe sånt og er det noe jeg bør være oppmerksom på i møte med en så ung kar..? Som f.eks. om jeg bør «forberede» han på noe vis?

Anonymkode: 40534...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vet dette har vært tema her inne før men lurer litt likevel.. Jeg er en voksen dame i slutten av førtiårene og har en yngre mann som så gjerne vil være elskeren min. Det er nesten tjue år mellom oss og jeg har stort sett bestemt meg for at jeg blir med på opplegget.

Er det helt vanvittig av meg å gjøre noe sånt og er det noe jeg bør være oppmerksom på i møte med en så ung kar..? Som f.eks. om jeg bør «forberede» han på noe vis?

Anonymkode: 40534...0e7

Må si jeg er nysgjerrig på hvordan denne avtalen har kommet i stand. 

Anonymkode: e45b8...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes det er greit at han vil ha et sexforhold til deg fordi han ikke har tilgang på attraktive jenter på egen alder så ser jeg ingen problemer med dette. 

Anonymkode: da99f...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du synes det er greit at han vil ha et sexforhold til deg fordi han ikke har tilgang på attraktive jenter på egen alder så ser jeg ingen problemer med dette. 

Anonymkode: da99f...933

Jeg har hatt tilgang på relativt attraktive damer gjennom årene, men forholdet jeg en stund hadde til en dame på 45 var helt himmelsk. Jeg har alltid vært tilltrukket av damer som er eldre enn meg selv, og da gjerne 15-20 år. 

Anonymkode: 2b42d...793

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Er det helt vanvittig av meg å gjøre noe sånt og er det noe jeg bør være oppmerksom på i møte med en så ung kar..? Som f.eks. om jeg bør «forberede» han på noe vis?

Anonymkode: 40534...0e7

Hvorfor skulle det være helt vanvittig..? Så lenge dere har like eller kompatible (wo-hoo så romantisk..) forventninger til greia så kjør på! Og da skulle det du evt skulle forberede ham på også være unnagjort. Minn ham på det samme gjelder den andre veien også, i tilfelle det er nødvendig å minne om.

Hvordan går det, hvis dere er i gang?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du synes det er greit at han vil ha et sexforhold til deg fordi han ikke har tilgang på attraktive jenter på egen alder så ser jeg ingen problemer med dette. 

Anonymkode: da99f...933

Bittert oppgulp.

Eldre damer kan være supergodt de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endorfin skrev (1 time siden):

Bittert oppgulp.

Eldre damer kan være supergodt de

Ja, visst pokker. Herlig glad selvsikker og avslappet, nyter deg som en ......  Gudinne  😇

Anonymkode: 763a1...9c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du finner mange i 20 årsalderen som vil ha damer i 40 årene,men husk at det blir ikke varighet på over 5 år. 

Anonymkode: 394f5...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

du finner mange i 20 årsalderen som vil ha damer i 40 årene,men husk at det blir ikke varighet på over 5 år. 

Anonymkode: 394f5...4ea

Vrøvl og vas.

Anonymkode: 2929a...982

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde det vært omvendt; voksen mann - ung jente, så hadde det satt fyr på rødstrømpeforumet her. 

Jenter er visstnok ikke "lovlige" før de er i 30-åra.

Anonymkode: 3593d...209

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du virkelig bekreftelse på et forum for å ta et  valg om dette? 

Da håper jeg du ikke har så mange andre mer alvorlige utfordringer i livet ditt

Anonymkode: e41de...7d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Trenger du virkelig bekreftelse på et forum for å ta et  valg om dette? 

Da håper jeg du ikke har så mange andre mer alvorlige utfordringer i livet ditt

Anonymkode: e41de...7d3

Hva får du ut av å være så ufin?

Selvsagt er det greitt å spørre på forumet om det er noe hun ikke har tenkt på. Er lov for en kvinne å være litt usikker, er t.o.m.  sympatisk og sjarmerende at hun er ..

Endret av TomSawyer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 20.28):

Vet dette har vært tema her inne før men lurer litt likevel.. Jeg er en voksen dame i slutten av førtiårene og har en yngre mann som så gjerne vil være elskeren min. Det er nesten tjue år mellom oss og jeg har stort sett bestemt meg for at jeg blir med på opplegget.

Er det helt vanvittig av meg å gjøre noe sånt og er det noe jeg bør være oppmerksom på i møte med en så ung kar..? Som f.eks. om jeg bør «forberede» han på noe vis?

Anonymkode: 40534...0e7

To voksne mennesker som vil - hva er feil med det? 
Nyt det! 
Mange kommentarer tyder på at det er fler som misunner deg. 
Ønsker deg en het sommer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 11.33):

Om du synes det er greit at han vil ha et sexforhold til deg fordi han ikke har tilgang på attraktive jenter på egen alder så ser jeg ingen problemer med dette. 

Anonymkode: da99f...933

Ingen problemer uansett. NYT ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde det vært omvendt; voksen mann - ung jente, så hadde det satt fyr på rødstrømpeforumet her. 

Jenter er visstnok ikke "lovlige" før de er i 30-åra.

Anonymkode: 3593d...209

Si 45 for å være på den sikre siden. Og innen hun er 45 går hun etter yngre menn, så da er du dessverre for gammel.

Too bad!

Håper det går deg bedre på andre områder av livet :) 

Anonymkode: 80058...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 50 og har en elsker på 30.  Kjemien og sexen mellom oss er eksplosiv, ingen av oss har vært borti lignende. Også er vi lekne og utforskende, med alt det tilfører. Vi har også en enighet om eksklusivitet, så ingen av oss ligger med noen andre.

Akkurat nå er dette det han og jeg trenger, men han har vært åpen med meg om at vennene hans begynner å få barn og at han etterhvert vil se etter en kjæreste som har visse kvalifikasjoner. Må innrømme at det er sårt å kjenne på at jeg aldri vil bli vurdert som kjærestemateriale, selv om timingen er feil nå.

Anonymkode: 0331e...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...