Gå til innhold

Jeg er bekymret for min mor


. Anonym.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en mor som kjøper seg øl hver dag hun får uføretrygden sin på konto, etter at alle hennes regninger er betalt, da bruker hun resten på øl, M og riskrem. Det er stort sett alt hun lever på. Hun har spurt om penger fra flere i mange år men det har sluttet forsåvidt fordi hun ikke har noen å låne ifra bortsett fra meg..., jeg må bli flinkere til å si nei. Jeg og en av brødrene mine vil gjerne at hun skal leve godt i så mange år som mulig men visst hun fortsetter sånn da har hun ikke mange år igjen å leve på, hun blir 60 i juni. Jeg og broren min vurderer å gi opp på å prøve å få henne til å forstå. Det er vondt for oss som er sønnene hennes, å se på. Hun har drukket alkohol helt siden oppveksten våres. Har dere noen forslag?

Endret av . Anonym.
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alkoholikere gidder sjelden å ta tak i problemene sine før man setter hardt mot hardt.

Anonymkode: cf4a6...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Alkoholikere gidder sjelden å ta tak i problemene sine før man setter hardt mot hardt.

Anonymkode: cf4a6...3f7

Om vi setter hardt mot hardt så er vi redd for at hun vil distansere seg fra oss. Hun blir allerede sur når vi sier noe hun ikke er enig i.

Endret av . Anonym.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...