Gå til innhold

Evnetest før intervju.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal på 2. runde jobbintervju. Synes evnetesten jeg tok var vanskelig, ble ikke heller ferdig. Jeg har hatt tilsvarende stillinger før som den jeg intervjues for nå og jeg vet jeg kan utføre jobben. Men nå er jeg nervøs for at jeg ryker pga denne testen. Noen som har erfaring med å få jobb selv med dårlig test resultat?

Anonymkode: 267f9...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke. Jeg søkte på jobb med iq/evnetest slo omtrent all toppscoren på testen, men fikk likevel ikke jobben(og glad er jeg for det)  Har nå en jobb jeg virkelig trives i. Så jeg tror det kan gå litt begge veier.

Ps: jeg ansetter selv, synes slike tester er noe utrolig tull og baserer meg 100% på intrykkene jeg får av personene på intervju da jeg synes personlighet og væremåte forteller mer om hvordan en person passer inn på arbeidssplassen enn en steril test.

Anonymkode: ecd99...f4f

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tester er noe tull.

Anonymkode: b0c4f...14f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke. Jeg søkte på jobb med iq/evnetest slo omtrent all toppscoren på testen, men fikk likevel ikke jobben(og glad er jeg for det)  Har nå en jobb jeg virkelig trives i. Så jeg tror det kan gå litt begge veier.

Ps: jeg ansetter selv, synes slike tester er noe utrolig tull og baserer meg 100% på intrykkene jeg får av personene på intervju da jeg synes personlighet og væremåte forteller mer om hvordan en person passer inn på arbeidssplassen enn en steril test.

Anonymkode: ecd99...f4f

Tusen takk for svar. Stoler på deg, som har erfaring med ansettelser og dokumentert høy IQ 🙂😉 Skal gi en presentasjon på intervjuet, der kan det går bra 🙂 

Anonymkode: 267f9...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...