Gå til innhold

Kun sossete menn og gutter på Tinder, dritlei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det slår aldri feil. Hver gang jeg logger meg inn på Tinder, eller lager meg en ny bruker etter jeg har tatt en pause innimellom, så er 99% av guttene der inne overpyntede, høyutdannede sosser. Jeg er selv ikke noe høy utdannet. Er en helt «vanlig» dame med et normalt utseendet. Jeg foretrekker gutter som gjerne er litt kraftige (litt overvekt gjør ingenting) og er på samme nivå som meg hvis det gir mening, både utdannelsesmessig og utseendet. Men jeg finner ingen slike gutter der inne. Bare sossete over oppstylede menn.. Hva gjør dere andre? Har dere funnet kjærligheten på Tinder selvom dere er helt gjennomsnittlige? Og hvor gjemmer disse guttene jeg foretrekker seg? Må man møte folk på gamle måten? Dritlei av at det ikke er noen «vanlige» gutter der inne..

Anonymkode: 8ff0d...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å ha høy utdanning, både for kvinner og menn

Anonymkode: b242a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det slår aldri feil. Hver gang jeg logger meg inn på Tinder, eller lager meg en ny bruker etter jeg har tatt en pause innimellom, så er 99% av guttene der inne overpyntede, høyutdannede sosser. Jeg er selv ikke noe høy utdannet. Er en helt «vanlig» dame med et normalt utseendet. Jeg foretrekker gutter som gjerne er litt kraftige (litt overvekt gjør ingenting) og er på samme nivå som meg hvis det gir mening, både utdannelsesmessig og utseendet. Men jeg finner ingen slike gutter der inne. Bare sossete over oppstylede menn.. Hva gjør dere andre? Har dere funnet kjærligheten på Tinder selvom dere er helt gjennomsnittlige? Og hvor gjemmer disse guttene jeg foretrekker seg? Må man møte folk på gamle måten? Dritlei av at det ikke er noen «vanlige» gutter der inne..

Anonymkode: 8ff0d...1b6