Gå til innhold

Kun sossete menn og gutter på Tinder, dritlei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det slår aldri feil. Hver gang jeg logger meg inn på Tinder, eller lager meg en ny bruker etter jeg har tatt en pause innimellom, så er 99% av guttene der inne overpyntede, høyutdannede sosser. Jeg er selv ikke noe høy utdannet. Er en helt «vanlig» dame med et normalt utseendet. Jeg foretrekker gutter som gjerne er litt kraftige (litt overvekt gjør ingenting) og er på samme nivå som meg hvis det gir mening, både utdannelsesmessig og utseendet. Men jeg finner ingen slike gutter der inne. Bare sossete over oppstylede menn.. Hva gjør dere andre? Har dere funnet kjærligheten på Tinder selvom dere er helt gjennomsnittlige? Og hvor gjemmer disse guttene jeg foretrekker seg? Må man møte folk på gamle måten? Dritlei av at det ikke er noen «vanlige» gutter der inne..

Anonymkode: 8ff0d...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å ha høy utdanning, både for kvinner og menn

Anonymkode: b242a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det slår aldri feil. Hver gang jeg logger meg inn på Tinder, eller lager meg en ny bruker etter jeg har tatt en pause innimellom, så er 99% av guttene der inne overpyntede, høyutdannede sosser. Jeg er selv ikke noe høy utdannet. Er en helt «vanlig» dame med et normalt utseendet. Jeg foretrekker gutter som gjerne er litt kraftige (litt overvekt gjør ingenting) og er på samme nivå som meg hvis det gir mening, både utdannelsesmessig og utseendet. Men jeg finner ingen slike gutter der inne. Bare sossete over oppstylede menn.. Hva gjør dere andre? Har dere funnet kjærligheten på Tinder selvom dere er helt gjennomsnittlige? Og hvor gjemmer disse guttene jeg foretrekker seg? Må man møte folk på gamle måten? Dritlei av at det ikke er noen «vanlige» gutter der inne..

Anonymkode: 8ff0d...1b6

Det samme gjelder dere kvinner. Og ta det med ro de fleste som skryter på seg en utdannelse på tinder er de samme brukerne som er her på kg(mastergrad fra livets harde skole)

Og de som ikke er det tror utdannelse er alt( derfor jeg digger at jeg med kun fagbrev er sjef over 3 master og 4 bachelor) 

Anonymkode: 455db...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlige menn er som ikke på tinder, med god grunn.

3/4 av brukerbasen er menn/falske profiler, skikkelig dårlige odds allerede der. Vi har også statistikk på at kvinner synes 80% av menn er uattraktivte. Gidder ikke regne på det, men for Ola Nordmann er Tinder bortkastet tid.

Spillet er rigget i mot oss, de tjener ikke penger på at vi finner en partner for da trenger vi jo ikke appen lenger 😂

Vil du treffe helt vanlige normale menn må du ut av hjemmet og vekk fra internett. 😁 Tinder er en knulleapp for menn som var heldig med genene, de har uendelig utvalg.

Anonymkode: 79e5a...5d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helt ordinær fyr. Vanlig fulltidsjobb, helt middels utseende, vanlig personlighet om det er en ting, osv. osv.

Prøvde Tinder i 3 måneder, sveipet så det brant i fingrene og det for det meste på kvinner som jeg ser på som 3/10 til 6/10, fikk 20 matcher og ut av de 20 var 100% av de spambotter.

Ikke vet jeg, jeg ser på meg selv som en 6/10 men kanskje jeg skivebommer... Eller så er algoritmen veldig keen på å pushe de mest attraktive mennene så de får beholde kvinnene på platformen, mens resten av oss blir mat for botter så de får vise fram imponerende tall om hvor mange matcher de har på platformen sin når de holder kvartalsmøte med investorene.

Og introvert som jeg er så er jo det ganske håpløst i virkeligheten også... Det er ingenting jeg ønsker mer enn å finne ei god dame jeg kan gi hjerte mitt til, men det er en ganske død drøm for øyeblikket.

Anonymkode: a132f...b60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en helt ordinær fyr. Vanlig fulltidsjobb, helt middels utseende, vanlig personlighet om det er en ting, osv. osv.

Prøvde Tinder i 3 måneder, sveipet så det brant i fingrene og det for det meste på kvinner som jeg ser på som 3/10 til 6/10, fikk 20 matcher og ut av de 20 var 100% av de spambotter.

Ikke vet jeg, jeg ser på meg selv som en 6/10 men kanskje jeg skivebommer... Eller så er algoritmen veldig keen på å pushe de mest attraktive mennene så de får beholde kvinnene på platformen, mens resten av oss blir mat for botter så de får vise fram imponerende tall om hvor mange matcher de har på platformen sin når de holder kvartalsmøte med investorene.

Og introvert som jeg er så er jo det ganske håpløst i virkeligheten også... Det er ingenting jeg ønsker mer enn å finne ei god dame jeg kan gi hjerte mitt til, men det er en ganske død drøm for øyeblikket.

Anonymkode: a132f...b60

Har du noen eksempler på damer du tenker er 3/10  og 6/10?

Anonymkode: b242a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har du noen eksempler på damer du tenker er 3/10  og 6/10?

Anonymkode: b242a...92a

Sånn vil jeg si, hun #2 er kanskje nærmere en 7er i mine øyne, men dette var det peneste bilde av hun med stor margin.

421213321.png

Anonymkode: a132f...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sånn vil jeg si, hun #2 er kanskje nærmere en 7er i mine øyne, men dette var det peneste bilde av hun med stor margin.

421213321.png

Anonymkode: a132f...b60

Interessant.  Nå lurer jeg fælt på hvordan en alminnelig utseende 6/10 mann ser ut. 😄

Anonymkode: b242a...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig problemstilling. Kan aldri huske å bli beskrevet som spesielt sossete, selv om jeg både er slank og har universitetsutdannelse. Skal kanskje ikke påberope meg å være så være så kolossalt vanlig heller da, men kanskje det bare finnes to kategorier? 

Men ja, det er litt som han over her skrev. Det er lite respons, kanskje en like annenhver uke, og en sjelden gang en match som ikke svarer på meldinger. Det er nok en del menn som gir opp etter en tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig å tilegne folk du ikke kjenner negative egenskaper. 

Samtidig skummelt å tilegne gode egenskaper basert på pent utseende. 

 

Anonymkode: 4d256...7cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er en gratis eskorte katalog for menn som vant det genetiske lotteriet. De fleste vanlige menn får ingen matcher og skjønner fort at det er bortkastet tid.

Anonymkode: 511a6...e63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Her på KG så er jo vanligvis kritikken av Tinder det motsatte: en haug av menn som tar bilde i baris på elgjakt med ølvom mens de skåler i Seidel boks-øl, raper og skryter av at de er livets harde skole?

Anonymkode: 7a63d...ee7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Interessant. Her på KG så er jo vanligvis kritikken av Tinder det motsatte: en haug av menn som tar bilde i baris på elgjakt med ølvom mens de skåler i Seidel boks-øl, raper og skryter av at de er livets harde skole?

Anonymkode: 7a63d...ee7

Her tror jeg vi snakker om forskjellige aldersgrupper, og muligens geografi også? 

Anonymkode: f8947...ae1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå var ikke jeg på tinder lenge- 2 ganger en kort periode hver. Synes ikke problemet var flotte, snobbete menn, men heller at de samme dukket opp på ny og på ny samme hvor mye jeg fjernet dem. Jeg satte meg ikke nok inn i systemet, men har skjønt nå at de nok hadde betalt profil og kjøper seg boost for  å bli sett. Svindyrt og virker bare mot sin hensikt på meg i alle fall. 

Det var langt flere av dem du beskriver, de "vanlige", og mange er helt sikkert hyggelige. Jeg matchet med flere, og skrev også litt frem og tilbake med flere som virket greie. Jeg utelukket alle med svart skinnsofa, askebeger og spritsamling på bildene sine, jeg ville ikke ha noen som har eller vil ha barn og jeg vil ikke ha noen som røyker. Som dere skjønner blir utvalget smått 😅 Men fant meg den flotteste karen, med normalt forhold til alkohol, uten typisk ungkarsbolig som venter på hushjelp og som ikke røyker, via happn 🤩 Mye kjekkere, litt spennende å se hva som har passert hvis du er på et område med mye nye folk f.eks, og jeg slapp å få opp matcher fra andre siden av landet 😁

Anonymkode: 35747...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke på Tinder for å finne kjærligheten først og fremst. 

Så fungerer Tinder slik som alle andre plattformer. Du får mer av det du titter lengst på, og de profilene som er populære. 

Anonymkode: b319b...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Sånn vil jeg si, hun #2 er kanskje nærmere en 7er i mine øyne, men dette var det peneste bilde av hun med stor margin.

421213321.png

Anonymkode: a132f...b60

Hun #2 er jo ikke i nærheten av å være en 7'er. Det kan man uansett ikke si noe om uten å se hele kroppen. Hun #1 er en solid 3'er - kanskje til og med verre 

Anonymkode: b319b...16f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun #2 er jo ikke i nærheten av å være en 7'er. Det kan man uansett ikke si noe om uten å se hele kroppen. Hun #1 er en solid 3'er - kanskje til og med verre 

Anonymkode: b319b...16f

Og dette er grunnen til hvorfor sånne rating systemer bare er tull, alle har forskjellig smak.

Anonymkode: 73c98...adb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, AnonymBruker said:

Det slår aldri feil. Hver gang jeg logger meg inn på Tinder, eller lager meg en ny bruker etter jeg har tatt en pause innimellom, så er 99% av guttene der inne overpyntede, høyutdannede sosser. Jeg er selv ikke noe høy utdannet. Er en helt «vanlig» dame med et normalt utseendet. Jeg foretrekker gutter som gjerne er litt kraftige (litt overvekt gjør ingenting) og er på samme nivå som meg hvis det gir mening, både utdannelsesmessig og utseendet. Men jeg finner ingen slike gutter der inne. Bare sossete over oppstylede menn.. Hva gjør dere andre? Har dere funnet kjærligheten på Tinder selvom dere er helt gjennomsnittlige? Og hvor gjemmer disse guttene jeg foretrekker seg? Må man møte folk på gamle måten? Dritlei av at det ikke er noen «vanlige» gutter der inne..

Anonymkode: 8ff0d...1b6

Hvor bor du? Kan vi bytte? Jeg vil ha menn med høy utdanning, som er beleste og med kulturelle hobbier, og sunn livsstil (dvs. ikke overvekt), kroppsbygning ellers og høyde spiller ingen rolle. Vel, ikke for oppstylet da. Har egentlig mer en nok matcher å følge opp, men merker nettopp at det er mange i alderen 40+ som for meg er for lite utdannet med interesser som ikke matcher mine. 

Kanskje det er verdt for deg å betale og sette lokasjon til Oslo hvis du ikke bor i Oslo?

Anonymkode: 4ea7c...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og dette er grunnen til hvorfor sånne rating systemer bare er tull, alle har forskjellig smak.

Anonymkode: 73c98...adb

Med den krasse kritikken av disse to søte damene/jentene føler jeg de hadde laget en ekstra minus side på tabellen for mitt 😂 

Lurer på hvordan de ser ut.

Anonymkode: 19530...78d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har høyst moderat utdannelse og er veldig langt unna å være sossete. Høy og slank, da. Det var ikke stedet for meg i hvert fall, null interesse å spore fra kvinner. Jeg er avhengig av å møte noen direkte.

Anonymkode: 299e5...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...