Gå til innhold

Bytte jobb etter 1 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært i nåværende stilling i ett år. Trives ikke på grunn av miljøet. I stillingen før denne var jeg i to år(samme arbeidsplass) og før det igjen i en annen stilling i ti år(annen arbeidsplass)

Er det innafor å søke ny jobb, eller burde jeg holde ut litt til? Usikker på hva jeg som skal oppgi som grunn på eventuelt intervju. Føler ikke jeg kan si elendig arbeidsmiljø liksom. 
 

Er 37 år, så er jo ikke helt fersk i arbeidslivet heller. Men nåværende jobb er ikke et sted å bli på sikt uansett.

Synspunkter?

Anonymkode: 72b97...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, helt innafor (og lurt, trivsel er viktig).

Anonymkode: eddfe...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ikke sagt at jeg ikke trives, jeg ville sagt at jeg har det bra der jeg er, men så kom kom jeg over stillingsannonsen deres og da kunne jeg ikke la sjansen gå fra meg til å søke, eller noe liknende. Altså fokusere mer på ny arbeidsgiver enn på nåværende, at det ikke er noe du "rømmer" fra, men noe du drar til.

Anonymkode: 26ab7...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker også du kan skifte. Du kan si du egentlig ikke er på jakt etter ny jobb- men når du så denne stillingen (som du kommer på intervju på) så var den så spennende at du ønsket å søke.

Anonymkode: 0bc2a...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...