Gå til innhold

Stinker svette konstant.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mat, drikke, tilsetningsstoffer og stress. Jeg måtte kutte alt av løk, koffein, og spise renere mat uten alle disse tilsetningstoffene i tillegg til å fjerne alt av parfymerte såper og vaskemidler. Vaskenøtter isteden for vaskepulver eller flytende vaskemiddel til klær.

Eddik hjelper ikke, den lager bare en enda vond lukt. Og den trenden med eddik og bakepulver til renhold er helt grusomt. Jeg har noen naboer som sverger til dette både til klær og matlaging. Det stinker like vondt som svette.

Lin, bomull, ull og silke er de beste naturfibrene til klær når man opplever svettelukt. Samtidig er det tragisk at vi forsøker å bli totalt luktfrie, særlig med tanke på at vi består av kjøtt, ben, blod og andre væsker.

Anonymkode: 88776...571

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 23.03):

- la såpa få virke noen minutter

Anonymkode: ab390...edd

Dette er viktig. Det nytter ikke bare såpe seg inn og skylle rett av. Såpa trenger tid til å virke og vi må ha friksjon på huden for å bli ren (gni med hender eller vaskeklut).

Anonymkode: c6df1...5cb

Skrevet

Overgangsalderen. 

Skrevet

Jeg tar botox, eneste som virker for meg! Har heldigvis en fastlege som gjør det, så da blir det ikke spesielt dyrt heller

AnonymBruker
Skrevet
Nordensparadis skrev (1 time siden):

Jeg tar botox, eneste som virker for meg! Har heldigvis en fastlege som gjør det, så da blir det ikke spesielt dyrt heller

Hvordan funker botox mot svettelukt? 

Anonymkode: 7c6dc...b48

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hvordan funker botox mot svettelukt? 

Anonymkode: 7c6dc...b48

Botox er en nervegift som i dette tilfellet lammer nervene og svetteproduksjonen under armene. 

Hver 4.mnd er jeg inne og får satt botox. Hun setter ca 30 stikk i hver armhule. Rett under huden. Jeg synes det er vondt, men er verdt det. Holder meg luktfri til neste behandling, kan noen ganger gå 5 mnd mellom hver behandling. Er utrolig godt å slippe å tenke på at jeg stinker, trenger ikke å bytte klær i løpet av en arbeidsdag. 

• Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en periode der jeg var sånn. Jeg prøvde alt. Siste Jeg prøvde var å bruke peeling under armene når jeg dusjet. Og kjøpte en ny deo på apoteket. Ducray sin. Hidriosis control? 

Det funket faktisk. I ca 2 mnd. Nå føler jeg at jeg er litt tilbake. Men god deo. 

Vurderer også å kjøpe hibiscrub og vaske meg med i dusjen. 

Anonymkode: 83e06...ecc

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å spis svinekjøtt. Gris er et dyr som ikke svetter og spiser du det,  vil du svette mer.

Anonymkode: 6374f...f95

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Slutt å spis svinekjøtt. Gris er et dyr som ikke svetter og spiser du det,  vil du svette mer.

Dette er bare tull. Logikk på linje med en barneregle. Om noe burde man sluttet å svette av å spise gris siden grisen ikke svetter, men alle skjønner jo at verden ikke fungerer sånn. Kjøtt er kjøtt...

Anonymkode: c6df1...5cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har du kilder på dette? 

Hvordan transporteres dyrets evne til varmeregulering, via døde muskler, over til meg, og regulerer min svetteproduksjon? 
Og hvorfor mener du det kun er gris som overfører denne varmereguleringen, og ikke andre dyr som ikke svetter? 

Anonymkode: 0dc40...996

Skrevet (endret)

.

Endret av Sera D
Feil tråd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...