Gå til innhold

Noen som bruker Litium?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker det?

Anonymkode: 710a7...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

Ja. Jeg har fått svært god effekt.

Blir kun helt lett deprimert og helt lett hypoman nå, og det går fort over. Før var jeg syk nesten hele tiden. Null effekt av Lamictal. 

Fjernet omtale av medisindosering. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon rundt dosering av medisiner 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (5 timer siden):

Ja. Jeg har fått svært god effekt.

Blir kun helt lett deprimert og helt lett hypoman nå, og det går fort over. Før var jeg syk nesten hele tiden. Null effekt av Lamictal. 

Fjernet omtale av medisindosering. Perelandra, mod. 

Tusen takk for svar ❤️ Jeg så dosen du bruker før den ble redigert bort, jeg driver og trapper opp nå så håper det kommer til å hjelpe meg og. Godt å høre at noen får god hjelp av den, gir håp ☺️

Anonymkode: 710a7...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for svar ❤️ Jeg så dosen du bruker før den ble redigert bort, jeg driver og trapper opp nå så håper det kommer til å hjelpe meg og. Godt å høre at noen får god hjelp av den, gir håp ☺️

Anonymkode: 710a7...791

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tusen takk for svar ❤️ Jeg så dosen du bruker før den ble redigert bort, jeg driver og trapper opp nå så håper det kommer til å hjelpe meg og. Godt å høre at noen får god hjelp av den, gir håp ☺️

Anonymkode: 710a7...791

Jeg drev og trappa opp Lamictal i et halvt år før virkninga plutselig slo inn. Opptrappingsperioden var et helvete med opp og nedturer og stadige svingninger, helt til jeg våkna en morgen og verden var helt rolig rundt meg. Jeg husker at jeg lå i senga og bare hørte på fuglene som sang utafor soveromsvinduet. For meg var det noe helt nytt.

Jeg tror ikke det finnes noen dose som passer for alle, men måling av serumspeil er visstnok viktig når du bruker Lamictal. 

Anonymkode: 45ae9...143

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg drev og trappa opp Lamictal i et halvt år før virkninga plutselig slo inn. Opptrappingsperioden var et helvete med opp og nedturer og stadige svingninger, helt til jeg våkna en morgen og verden var helt rolig rundt meg. Jeg husker at jeg lå i senga og bare hørte på fuglene som sang utafor soveromsvinduet. For meg var det noe helt nytt.

Jeg tror ikke det finnes noen dose som passer for alle, men måling av serumspeil er visstnok viktig når du bruker Lamictal. 

Anonymkode: 45ae9...143

Vet ikke om du mente Litium her? 😊 Har foreløpig ikke merket noe til opptrapping, men får se om det blir verre. Men så fint at du har funnet noe som hjelper 🥰

Tar blodprøver med jevne mellomrom for å sjekke hvordan det påvirker kroppen, så regner med psykiateren har kontroll 😊

Anonymkode: 710a7...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (13 timer siden):

Lykke til. :)

Takk ❤️

Anonymkode: 710a7...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...