Gå til innhold

Mannen ønsker trekant..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke opplevd trekant, derimot opplevde jeg å se kona ha sex med to unggutter i forbindelse med at hun gikk «tur med hunden»  ( jeg sto godt skjult)

Nå er det snart temperatur for «lange turer med hunden igjen»😀

Anonymkode: c0d5a...4eb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sil69 skrev (På 2.5.2024 den 13.50):

Hadde min mann kommet med et slikt ønske hadde jeg avsluttet forholdet, da har vi ikke lenger de samme ønskene for et samliv.

 

Så bare det at en mann deler en fantasi er dumpegrunn for deg? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringsmessig så kan det bli mye sjalusi og vanskeligheter i etterkant. Så jeg ønsker ikke å gjøre dette igjen. 

Vi har funnet ett kompromiss  i at jeg kan fortelle han under sex (inninellom) at tenk om det var en annen kvinne her nå og gjorde x y z. Det pleier å være mer enn nok for å få han til å se stjerner😅 

Han er heller ikke interessert i å dele meg med en annen mann så derfor holder det med fantasiene. 

Alt som fantaseres om må ikke realiseres.

Anonymkode: d4dbb...075

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 23.03):

Menn klarer ikke gi EN orgasme, så hvorfor de drømmer om to, fatter jeg ikke 😅😅

Anonymkode: dd53d...592

For det er selvsagt mannens ansvar at du oppnår orgasme og hans skyld dersom du ikke oppnår det? 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han mener trekant med en ekstra mann. En kvinne kan ha seg med 2 menn, 2 kvinner som må dele på 1 mann er ikke noe særlig. 99% av alle menn drømmer dog om 2 damer, så de får drømme videre.

Anonymkode: 70f00...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Håper han mener trekant med en ekstra mann. En kvinne kan ha seg med 2 menn, 2 kvinner som må dele på 1 mann er ikke noe særlig. 99% av alle menn drømmer dog om 2 damer, så de får drømme videre.

Anonymkode: 70f00...c21

Snakk for deg selv, hilsen kvinne.

Anonymkode: ec625...9e3

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke bare fantasere? Må det nødvendigvis prøves ut? Alle vet at det er risikabelt å dra inn en 3 person i et forhold. Fantasier er også ofte best når de får være det de er, nettopp fantasier. 

Anonymkode: 0ee2c...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kona hadde foreslått trekant eller mer så hadde jeg vurdert å blitt med så lenge hun hadde nytet det og vært tent på det uansett om det er med menn eller damer. For det å se kona tent, vill og kåt er skikkelig turn on og noe av det beste som er! 

Anonymkode: fe8ea...f63

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvis kona hadde foreslått trekant eller mer så hadde jeg vurdert å blitt med så lenge hun hadde nytet det og vært tent på det uansett om det er med menn eller damer. For det å se kona tent, vill og kåt er skikkelig turn on og noe av det beste som er! 

Anonymkode: fe8ea...f63

❤️ 

Anonymkode: ec625...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en annen mann? Ja takk

Anonymkode: 46829...db2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (På 2.5.2024 den 17.57):

Hvordan oppstår en trekant «organisk og naturlig»???

Etter min erfaring; Par treffer kvinne de begge får god tone med, og hun med dem. Det er flørt og seksuell flørt, og man ender opp i seng alle tre. 

Med unntak av en kvinne vi møtte på nettet et det slik jeg og mannen har endt opp med å ha trekant, og det har skjedd hele 12 ganger med ulike kvinner. Noen av dem hadde vi så en relasjon til over litt tid. 

Anonymkode: f773e...657

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 15.03):

Herregud så prippent

Anonymkode: e81b7...1ba

Nei, det er ikke «prippent»!!!

La oss drepe hele denne tankegangen en gang for alle! En seksualitet er ikke «prippent», den er et personlig behov. 

Hvilke grenser man setter opp, er individets fulle rett … og ansvar!

Selv om jeg er stor tilhenger av trekanter og gangbangs og hele bøtteballetten, er det viktig at det er plass til de som ikke vil ha det i livet.

Respekt for deres seksualitet er viktig for meg, for det er grunnlaget for respekt for min. 

Det viktigste vi gjør for bedret seksuell helse er å drepe fantasien om en normativ seksualitet!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 13.43):

En av min manns store fantasier er å ha trekant. Jeg må ærlig innrømme at jeg også tenner på tanken. Men det som stopper meg er at jeg er redd for at det skal ødelegge forholdet vårt. 

Erfaringer å dele? 

Anonymkode: d1ddb...ebe

Hvordan vil du ha trekanten da og tenner dere på den samme tanken?  2damer og en mann eller omvendt. Lurt å sette grenser først vil jeg tro hvis det føles riktig. Dere kan nå evt sjekke ut swingersklubber og sjekke om dere liker noe der f eks.. 

Anonymkode: fe8ea...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor ikke bare fantasere? Må det nødvendigvis prøves ut? Alle vet at det er risikabelt å dra inn en 3 person i et forhold. Fantasier er også ofte best når de får være det de er, nettopp fantasier. 

Anonymkode: 0ee2c...c81

”Alle vet at”
 

Bare så du vet det, dette er elendig diskusjons uvane å påstå at ”alle vet at” et eller annet. Bruk heller det du egentlig mener og det er at du tror! Problemet er å mange par inviterer andre personer i sin seng og i følge mange som gjør dette, er denne aktiviteten noe som beriker forholdet og tenner gnist i sexlivet. 
 

Ps. De som sier å fantasier ikke skal deles, har som oftest problemer med skam over sine EGNE fantasier. Tenk litt på det. 

Anonymkode: 342fa...989

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...