Gå til innhold

Mannen ønsker trekant..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Typisk at MENN ønsker dette, kvinnen gjerne kåt av tanken ,MEN tenker og er bekymret for forholdet= kvinnen gjør det for mannen.

Bare at du er litt usikker betyr NEI. Det er litt annerledes i fantasi enn å ligge der med et ekte menneske som mannen din har sex med foran deg🙈 Eller er det en mann han ønsker for din nytelse? Da kjører du på😉

Anonymkode: ea046...be1

Jeg tenker at TS sikkert setter pris på å få svar men jeg tror kanskje også at modenhet på svaret bør ligge en del over 14 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En av min manns store fantasier er å ha trekant. Jeg må ærlig innrømme at jeg også tenner på tanken. Men det som stopper meg er at jeg er redd for at det skal ødelegge forholdet vårt. 

Erfaringer å dele? 

Anonymkode: d1ddb...ebe

Du bør være i sentrum for aktiviteten. Mannen din bør være der for å nyte det du finner på enten det er det du gjør med tredjepersonen eller det er det du vil at partneren skal gjøre med deg eller tredjepersonen. Dine lyster må være det som drar aktiviteten og han må være innstilt på å nyte det du bestemmer og intet annet.

Ut fra det jeg har sett så er trekant med dominant kvinne vanligvis en suksess, mens trekant med dominant mann ender i katastrofe. Trekant uten verken dominant kvinne eller mann ender i kaos hvis ikke tredjepersonen tar ansvar og blir den dominante.

Den eneste typen trekant med dominant mann som ender i suksess er der tredjepersonen er en mann som har blitt invitert inn av mannen i parforholdet for å tilfredsstille henne.

I de trekantene jeg har vært deltaker i som mannen i paret så har jeg alltid latt min partner styre aktiviteten. I de trekantene hvor jeg har vært tredjepersonen så har jeg vært invitert av mannen i parforholdet for å tilfredsstille hans kvinne. Trekanter har aldri hatt negativ effekt på mine parforhold. Derimot så er jeg ikke sikker på om alle trekantene jeg har vært tredjemannen i har endt med suksess for de to andre. 

Endret av Village
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

En av min manns store fantasier er å ha trekant. Jeg må ærlig innrømme at jeg også tenner på tanken. Men det som stopper meg er at jeg er redd for at det skal ødelegge forholdet vårt. 

Erfaringer å dele? 

Min mann hadde også dette ønsket. Tanken modnet hos meg, og nå har vi innimellom trekant med ei fast dame. Vi står tryggere sammen enn noen gang, så jeg kan ikke gjøre annet enn å oppfordre til å prøve.

Anonymkode: c4b00...668

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (4 timer siden):

Hvordan oppstår en trekant «organisk og naturlig»???

Drar på byen/fest med venninner og venner man flørter med mens man tar masse dop og drikker masse alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jøss, her var det høy takhøyde. 

Antar det er de samme mennene som har disse konene som frekventerer thaimassasjesalongene

Anonymkode: 23688...900

Jeg tror nok heller disse mennene frekventerer Kvinneguiden jeg. ;) De oppførte seg ekkelt ovenfor dama si, så de ble dumpa, og nå er de ensomme og bitre og må trolle damer på nettet for å føle seg bedre 😂

TS: Mannen din vil pule andre fordi han er lei av deg. Dump han og gå videre. Det finnes drøssevis av menn der ute. :)

Anonymkode: 54c29...0f2

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har alltid sagt at jeg godt kan være med på en trekant, men skal han «få» en trekant med to jenter så må jeg få en med to menn etter. Da blir det plutselig ikke en så god ide lenger fra mannen.. 

Anonymkode: 1c120...584

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Menn klarer ikke gi EN orgasme, så hvorfor de drømmer om to, fatter jeg ikke 😅😅

Anonymkode: dd53d...592

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Typisk at MENN ønsker dette, kvinnen gjerne kåt av tanken ,MEN tenker og er bekymret for forholdet= kvinnen gjør det for mannen.

Bare at du er litt usikker betyr NEI. Det er litt annerledes i fantasi enn å ligge der med et ekte menneske som mannen din har sex med foran deg🙈 Eller er det en mann han ønsker for din nytelse? Da kjører du på😉

Anonymkode: 

Han har lyst å prøve både med mann for min nytelse, og med kvinne 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sil69 skrev (15 timer siden):

Hadde min mann kommet med et slikt ønske hadde jeg avsluttet forholdet, da har vi ikke lenger de samme ønskene for et samliv.

Så vet vi det. Men dette gjaldt ikke deg.

Anonymkode: 69ec0...7be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

så må jeg få en med to menn etter

Har du faktisk lyst på det, eller sier du det bare for å sette ham på plass? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadeus89 skrev (7 timer siden):

Drar på byen/fest med venninner og venner man flørter med mens man tar masse dop og drikker masse alkohol.

Oppfattet du at det var dette TS spurte om? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Eneste du avslører her er at du selv ikke har tilgang på kvalitetsmenn. 

Anonymkode: e81b7...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Herregud så prippent

Anonymkode: e81b7...1ba

Er det prippent å ville være eksklusiv? 

Hadde dama mi kommet med det forslaget, så hadde jeg nok vurdert forholdet selv da jeg ikke har interesse av å dele partner eller meg selv med andre. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Sil69 skrev (19 timer siden):

Hvis jeg ikke er nok, kan han leve ut sine fantasier uten meg i livet sitt.

Men så fort du har lyst til å prøve SSK en dag så må vel han bare finne seg i det, regner jeg med?

Anonymkode: 1b050...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Village said:

Den eneste typen trekant med dominant mann som ender i suksess er der tredjepersonen er en mann som har blitt invitert inn av mannen i parforholdet for å tilfredsstille henne.

Derimot så er jeg ikke sikker på om alle trekantene jeg har vært tredjemannen i har endt med suksess for de to andre. 

Dette tror jeg er en god oppsummering. Jeg og mannen i et par møttes og fant ut at vi gikk videre, la en "felle" for henne og hadde en herlig sommer. Så ble det plutselig(?) helt stille og jeg har spekulert og undret meg skakk og grønn på hva eller hvorfor. "Vi kommuniserer ikke så bra om dagen" (han og dama) var det nærmeste jeg kom svar eller forklaring. Snodig. De ga begge veldig godt og bevisst inntrykk og av å ha holdt på med flere bestandig. Man blir jo litt kjent :)

Hun og jeg kom veldig godt overens, ikke på bekostning av han, men jeg balanserte på kanten av forelskelse. Det og et par konkrete, praktiske ting kunne forklare bråstoppen - men ikke med deres bakgrunn og vårt forhold .. Jaja, ikke alt man skal skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

Så da prater dere om det og blir klokere på hverandre, IKKESANT...?!?!?! Da unngår dere nemlig at det ødelegger forholdet, enten dere gjør ditt&datt eller lar være. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Antar det er de samme mennene som har disse konene som frekventerer thaimassasjesalongene

Anonymkode: 23688...900

Hvorfor det? Er menn sånn? "Fordi min kone ikke vil ha trekant der jeg får ha meg med en kvinne til (en mann til er jo uaktuelt) når jeg lyster det, så har jeg min fulle rett til å gå alene og få happy ending på thaimassasje, så det så! "

Anonymkode: ab56d...4e6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Kanskje derfor noen fantaserer om en ekstra mann som kan tilfredsstille dama? ❤️ Dette gjelder vel i hovedsak menn som kan være litt bi-"etellerannet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.5.2024 den 13.43):

Erfaringer å dele? 

Problemet er vel heller å få med en tredjepart uten at det er snakk om masse dop og/eller prostitusjon inni bildet.

Eller med mindre tredjeparten er en mann da. Da er det ikke noe problem å få tak i.

Anonymkode: 919dc...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Problemet er vel heller å få med en tredjepart uten at det er snakk om masse dop og/eller prostitusjon inni bildet.

Eller med mindre tredjeparten er en mann da. Da er det ikke noe problem å få tak i.

Anonymkode: 919dc...aa2

Du er uopplyst. Det er en rekke nettsteder der likesinnede møtes for å avtale slikt. Kjemidate først, er lurt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...