Gå til innhold

Mannen ønsker trekant..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En av min manns store fantasier er å ha trekant. Jeg må ærlig innrømme at jeg også tenner på tanken. Men det som stopper meg er at jeg er redd for at det skal ødelegge forholdet vårt. 

Erfaringer å dele? 

Anonymkode: d1ddb...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er en million tråder om dette her fra før, har du prøvd å søke? :)

Anonymkode: 3bed8...0f9

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tips nr 1: ikke velg noen dere kjenner eller bor i nærheten av

Tips nr 2: ikke gjør det

Anonymkode: 0a3ee...698

• Liker 11
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trekant er bare masete og masse jobb. Overhodet ikke deilig i det hele tatt. Nei. La det bli med fantasien. 

Anonymkode: ebff9...5ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3. Ta HPV-vaksine først.

Anonymkode: 06a4d...1bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min mann kommet med et slikt ønske hadde jeg avsluttet forholdet, da har vi ikke lenger de samme ønskene for et samliv.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tips nr 1: ikke velg noen dere kjenner eller bor i nærheten av

Tips nr 2: ikke gjør det

Anonymkode: 0a3ee...698

Det er vi enige om ja 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sil69 skrev (9 minutter siden):

Hadde min mann kommet med et slikt ønske hadde jeg avsluttet forholdet, da har vi ikke lenger de samme ønskene for et samliv.

Hver sin smak 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Sil69 said:

Herregud så prippent

Anonymkode: e81b7...1ba

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Herregud så prippent

Hvis jeg ikke er nok, kan han leve ut sine fantasier uten meg i livet sitt.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal der skje må de skje organisk og naturlig og ikke tvinges frem etter min erfaring. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

En av min manns store fantasier er å ha trekant. Jeg må ærlig innrømme at jeg også tenner på tanken. Men det som stopper meg er at jeg er redd for at det skal ødelegge forholdet vårt. 

Erfaringer å dele? 

Som det sies her er det mange tråder om dette. Det betyr vel at mange er interessert - i all fall i tanken. Har ikke noen erfaring selv, men det ser ut til å være en ting som går igjen og det er "ikke gjør det med venner / bekjente". Men så er det alltids noen som har flotte opplevelser med venner / bekjente også. Det tenker jeg blir mer swingers da.

Så er det noen som får ødelagt forholdet og andre ikke. Hva som eventuelt blir ødelagt for hvem kommer kanskje litt an på om det er mann eller dame man har med seg i trekanten. 

Bortsett fra "ikke gjør det med venner / bekjente" så tror jeg ikke det finnes noen fasit på dette. Det er like mange forskjellige ting som er "riktig" som det er forskjellige par. For ikke å snakke om at ingen tredje-person er lik heller.

Jeg tror at man må prøve å gå igjennom det mentalt for sin egen del. Så sjekke om ditt mentale bilde stemmer med partneren sitt. Hvis den ene ser for seg noe røft og dyrisk mens den andre ser for seg kos og kjærtegn så er det nok bare å stoppe før man har begynt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sil69 skrev (4 timer siden):

Skal jeg tippe, så har ønsket kommet i en erotisk setting der fantasier har blitt delt mellom dem. Tviler på at han har lagt fram dette ønsket ved middagsbordet. 

Endret av Topper og daler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sil69 skrev (1 time siden):

Høres ut som at du blir hissig bare av å tenke på dette. Dette gjelder jo ikke din egen mann. 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amadeus89 skrev (1 time siden):

Skal der skje må de skje organisk og naturlig og ikke tvinges frem etter min erfaring. 

Hvordan oppstår en trekant «organisk og naturlig»???

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

☝️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jøss, her var det høy takhøyde. 

Antar det er de samme mennene som har disse konene som frekventerer thaimassasjesalongene

Anonymkode: 23688...900

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Sil69 said:

Nok? Får han heller da ikke lov å ha venner? Fordi det burde jo være nok med deg? 

Det handler ikke om du er nok eller ikke det handler om å oppleve andre ting. Det høres egentlig mest ut som du legger hele din selvverdi i noe så usunt som seksuell eksklusivitet og noe så naivt at mannen din ikke tenner på noe andre enn deg. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Herregud så prippent

Det synes jeg også. Mannen har jo bare fortalt om sine fantasier for å høre om hun kanskje tenner på det samme. Heldigvis tenner TS litt på denne ideen. Jeg tenner på det samme, men har dessverre ingen tips eller råd. Det viktige er at dere snakker om dette både i forkant og etterkant om dere realiserer denne fantasien,  samt sette noen grenser om dere ønsker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Erfaringer å dele? 

Typisk at MENN ønsker dette, kvinnen gjerne kåt av tanken ,MEN tenker og er bekymret for forholdet= kvinnen gjør det for mannen.

Bare at du er litt usikker betyr NEI. Det er litt annerledes i fantasi enn å ligge der med et ekte menneske som mannen din har sex med foran deg🙈 Eller er det en mann han ønsker for din nytelse? Da kjører du på😉

Anonymkode: ea046...be1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...