Gå til innhold

Rare sammentreff


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av og til så opplever man slike rare sammentreff som gjør at man må trekke litt på smilebåndet..

Slik som nå; jeg leste i en gammel tråd her på kvinneguiden og kom over et medlem som jeg hadde glemt men som jeg husker godt. Jeg sjekket profilen til denne personen for å sjekke sist gang h*n var aktiv. 21 januar i år.

Fortsetter å lese i den gamle tråden og kommer over nok et medlem jeg har glemt. Sjekker profilen til denne personen også og sist gang h*n var aktiv var 21 januar 2021 😅

Samme dato på begge to altså (men ikke samme år da..) 😳😄 Er ikke sååååå ofte jeg sjekker profilene til medlemmene her inne så dette var litt snodig synes jeg 😄

 

Hvilke rare sammentreff har du opplevd?

Anonymkode: c7274...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplever ofte sånt. Men jeg er åndelig og kaller det synkronisering da, ikke sammentreff. Synkronisering er et tegn på at du er på rett vei i livet.  :meditere:

 

Anonymkode: 12a83...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg opplever ofte sånt. Men jeg er åndelig og kaller det synkronisering da, ikke sammentreff. Synkronisering er et tegn på at du er på rett vei i livet.  :meditere:

 

Anonymkode: 12a83...a62

Spennende!

Men tenker du da om hendelser som er knyttet mer til det følelsesmessige planet? For den episoden jeg fortalte om over her føler jeg er mer av en annen karakter 😊

Anonymkode: c7274...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme sammenhenger i statistikk er gøyere

A linear line chart with years as the X-axis and two variables on the Y-axis. The first variable is Google searches for 'why do i have green poop' and the second variable is Solar power generated in Bulgaria.  The chart goes from 2009 to 2021, and the two variables track closely in value over that time.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av et mekanisk problem/ feil på jobb, styrte jeg klar av å bli grundig lurt med en dårlig utleieleilighet..

Anonymkode: 983b3...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Av og til nå jeg er ute og går, så treffer jeg på samme person på samme sted både når jeg går ut og kommer tilbake. For noen dager siden var jeg ute og handlet og hadde et par russ foran meg opp fra parkeringskjelleren, når jeg gikk ned igjen så hadde jeg de samme to foran meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde fått en ny kollega på jobb, og inviterte han og kona hjem til oss.  Vi har en familievegg, og kona pekte plutselig på et bilde av mine oldeforeldre og deres tre barn.  - Det bildet har min mor, sa hun.  Nei, det er ikke mulig, sa jeg, og forklarte hvem som var på bildet.  
Etter at hun hadde sjekket med moren sin, så viser det seg at min bestefar (som var 9 år på bildet) og hennes bestemor, er søsken.  Det hører med til historien at mine oldeforeldre flyttet fra nord i landet til USA.  
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...