GĂ„ til innhold

Snapchat

Anbefalte innlegg

Gjest Mammairene
Skrevet

Tror jeg mÄ bare slette Snapchat . Er det slik at alle vi gÄr innpÄ Ä ser pÄ. Tjener penger pÄ det. Hvor mye er det snakk om pÄ et klikk?.  Tanken pÄ at disse tjener store summer bare pÄ tull. Havner i denne skrolle greie hver kveld. Oppgitt over meg selv.  Akkurat nÄ ble jeg sittende Ä se pÄ Christian og kona i New York . Det gÄr Ann Ä titte pÄ folk som gjÞr noe eller er pÄ en tur. 

Skrevet
Mammairene skrev (1 minutt siden):

Tror jeg mÄ bare slette Snapchat . Er det slik at alle vi gÄr innpÄ Ä ser pÄ. Tjener penger pÄ det. Hvor mye er det snakk om pÄ et klikk?.  Tanken pÄ at disse tjener store summer bare pÄ tull. Havner i denne skrolle greie hver kveld. Oppgitt over meg selv.  Akkurat nÄ ble jeg sittende Ä se pÄ Christian og kona i New York . Det gÄr Ann Ä titte pÄ folk som gjÞr noe eller er pÄ en tur. 

Hahaha đŸ€Ł Kjenner meg litt igjen. 

Jeg er lite pĂ„ snap og har fĂ„ folk der + poster selv sinnsykt lite der. Men nĂ„r jeg fĂžrst er inne der fordi noen har sendt meg noe sĂ„ titter jeg litt pĂ„ hva venner av meg har lagt ut pĂ„ stories ogsĂ„ plutselig dukker det opp masse snaps fra f.eks leah behn, Sophie Elise, klipp fra animal planet o.l. Dumme meg bare fortsetter Ă„ se pĂ„ selv om jeg selvfĂžlgelig ikke er venner med disse. Da jeg kommer pĂ„ dette sĂ„ lukker jeg snap men fy flate sĂ„ suggestivt snap er 😅 TĂ„pelig tidsfordriv ihvertfall! 

Skrevet

Per dags dato kan jeg fortsatt unngÄ all reklamen, sÄ da gidder jeg Ä se pÄ enkelte. Men ser ikke pÄ de "store" infuencerne som har over 30 minutt med story om dagen. Det er livet mitt faktisk for kort til ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det nytt pÄ snap at det stÄr informasjon om hvilket filter som benyttes? Sett det bÄde hos carina Dahl og Stina bakken nÄ. Syns egentlig det er veldig greit at man er klar over at de fleste bruker filter og ikke ser sÄnn ut i virkeligheten ( man vet jo men alikevel..) bÞr vÊre obligatorisk! 

Skrevet (endret)
11 hours ago, Panda202 said:

Er det nytt pÄ snap at det stÄr informasjon om hvilket filter som benyttes? Sett det bÄde hos carina Dahl og Stina bakken nÄ. Syns egentlig det er veldig greit at man er klar over at de fleste bruker filter og ikke ser sÄnn ut i virkeligheten ( man vet jo men alikevel..) bÞr vÊre obligatorisk! 

Det har vÊrt sÄnn i en del mÄneder nÄ. Ett raskt googlesÞk tilsier at det har vÊrt sÄnn ihvertfall ett Är.

Mange influencere unngÄr dette med Ä spille inn snappen de skal legge ut, lagre den, for Ä deretter legge den pÄ story fra galleriet pÄ mobilen - da vises ikke filteret de brukte.

Endret av anon01
  • Nyttig 1
Skrevet

Carina dahl snapper jo ikke uten filter..😳

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...