Gå til innhold

Snapchat


Mammairene

Anbefalte innlegg

Tror jeg må bare slette Snapchat . Er det slik at alle vi går innpå å ser på. Tjener penger på det. Hvor mye er det snakk om på et klikk?.  Tanken på at disse tjener store summer bare på tull. Havner i denne skrolle greie hver kveld. Oppgitt over meg selv.  Akkurat nå ble jeg sittende å se på Christian og kona i New York . Det går Ann å titte på folk som gjør noe eller er på en tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mammairene skrev (1 minutt siden):

Tror jeg må bare slette Snapchat . Er det slik at alle vi går innpå å ser på. Tjener penger på det. Hvor mye er det snakk om på et klikk?.  Tanken på at disse tjener store summer bare på tull. Havner i denne skrolle greie hver kveld. Oppgitt over meg selv.  Akkurat nå ble jeg sittende å se på Christian og kona i New York . Det går Ann å titte på folk som gjør noe eller er på en tur. 

Hahaha 🤣 Kjenner meg litt igjen. 

Jeg er lite på snap og har få folk der + poster selv sinnsykt lite der. Men når jeg først er inne der fordi noen har sendt meg noe så titter jeg litt på hva venner av meg har lagt ut på stories også plutselig dukker det opp masse snaps fra f.eks leah behn, Sophie Elise, klipp fra animal planet o.l. Dumme meg bare fortsetter å se på selv om jeg selvfølgelig ikke er venner med disse. Da jeg kommer på dette så lukker jeg snap men fy flate så suggestivt snap er 😅 Tåpelig tidsfordriv ihvertfall! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Per dags dato kan jeg fortsatt unngå all reklamen, så da gidder jeg å se på enkelte. Men ser ikke på de "store" infuencerne som har over 30 minutt med story om dagen. Det er livet mitt faktisk for kort til ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...