Gå til innhold

Har Adidas /Nike mistet sin verdi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler det når butikker som Europris og andre billig butikker har begynt å selge et lite utvalg av disse.

Hva merke bruker du på treningsklær?

Anonymkode: 757dd...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bjørn Borg selges på Rema. Dette var sossemerke da jeg gikk på ungdomskolen for 20år siden. 

Anonymkode: aa38f...498

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike og adidas er null verdt i mine øyne. Men så føler jeg det samme om louis vuitton og gucci etc. Det er laget for middelklasse-mennesker som prøver å se rike ut. 

Alle klær av veldig god kvalitet er jeg for (Driter i grunn i merker, men enkelte produsenter vet jeg har god kvalitet på tøy) Gjerne laget av bærekraftige materialer, og uten logo eller synlig merke da jeg ikke trenger å gå rundt som et reklameskilt for å vise at jeg har penger. 

Anonymkode: 9c81c...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mest nike på trening. Har prøvd mye annet, men det er nike jeg er mest fornøyd med. 

Jeg driter i merket, jeg vil bare ha det som passer min kropp, og er mest behagelig å trene i. 

Anonymkode: c5be0...431

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nike og adidas er null verdt i mine øyne. Men så føler jeg det samme om louis vuitton og gucci etc. Det er laget for middelklasse-mennesker som prøver å se rike ut. 

Alle klær av veldig god kvalitet er jeg for (Driter i grunn i merker, men enkelte produsenter vet jeg har god kvalitet på tøy) Gjerne laget av bærekraftige materialer, og uten logo eller synlig merke da jeg ikke trenger å gå rundt som et reklameskilt for å vise at jeg har penger. 

Anonymkode: 9c81c...cd3

Øh, jeg tror det er veldig få av oss som ser på Adidas og Nike som et flashy merke. For meg er det bare et trenings-/sporty merke som absolutt alle bærer. 

Anonymkode: d7124...dfd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike og Adidas er merker for hverdagsplagg og trening. Har ingen spesiell status. For meg er de mer ungdommelige enn enkelte andre treningstøy merker, men det er ikke status. Jeg bruker både Nike og Adidas og andre til trening og daffing hjemme. Før likte jeg Nike sko best, nå bruker jeg nesten bare Adidas joggesko. Nike sokker er best. Akkurat i kveld har jeg på en vintage Adidas genser, som jeg synes er veldig kul, mest fordi jeg elsker fargene, over en Nike hettegenser faktisk. Fortsatt kjølig å sitte ute. Men med to gensere på har jeg vært ute hele dagen. Hettegenseren er gråmelert og ble faktisk kjøpt ene og alene for å brukes under kule collegegensere. Den har en stor Nike logo på magen, men som alltid skjules under en annen genser. Som denne fra Adidas. Den har både striper og stor logo på magen. Og er veldig Adidas. 

Anonymkode: 769f2...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...