Gå til innhold

Trekant; ekstra mann eller kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å invitere en ekstra kvinne eller mann med oss for å prøve trekant, men hva skal vi velge? Noen som ønsker å dele erfaringer?

Anonymkode: d2e6b...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye lettere å få tak i en ekstra mann i alle fall

Anonymkode: c32fc...fc2

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg med to kvinner 😂 Foretrekker ekstra mann.

Anonymkode: 3838f...20d

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste menn foretrekker visst to kvinner, men i realiteten er det visst absolutt fleste trekanter med to menn.

Jeg er mann og trekant med to kvinner hadde vært fantastisk. En mann til er helt uaktuelt.

Anonymkode: e3e15...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker ekstra mann. Ekstra kvinne har vi forsøkt et par ganger, men det ble mer stress enn tennende. Ekstra mann var veldig digg og noe vi ønsker å gjenta. 

M36

Anonymkode: 323d0...14c

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg valgt 2 gode venninner.. da skulle vi ha dratt til Barcelona, og drukket oss flirfull på sangaria😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt klart to kvinner. To biseksuelle kvinner som også kan ha glede av hverandre  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo veldig opp mot deres egne preferanser.

Vi foretrekker to menn siden jeg ønsker henne i fokus å midtpunkt, og hun ikke er særlig interessert i kvinner.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Da hadde jeg valgt 2 gode venninner.. da skulle vi ha dratt til Barcelona, og drukket oss flirfull på sangaria😅

Diaréfylla på sangria 😆

Anonymkode: 99b49...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En singel mann ønsker to kvinner. Han vil ikke dele.

En ikke forelsket opptatt mann ønsker også en ekstra kvinne. Han trenger mer.

En forelsket mann ønsker en ekstra mann. Han vil gi henne noe, da får han også.

Anonymkode: be908...51d

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekstra kvinne er jo som å vinne i pantelotteriet. Helt umulig av en rekke årsaker. Først så skal jo kona i det store og hele ønske en ekstra kvinne, og så skal hun akseptere at sin mann får ligge med noen andre. I tillegg så ønsker jo gjerne mannen at det er en attraktiv dame, man vil jo ikke ha med noen som er styggere enn kona. Men her er problemet at kona ville aldri akseptert å ha med ei som var mye finere enn hun selv. Og så skal vi huske at denne tredje skal også ønske en trekant OG hun skal være villig til å ligge med mannen. Noe som er tvilsomt at hun ønsker da hun med høy sannsynlighet kan få sex med bedre menn. Med andre ord er en MFF trekant enklest om mannen bare ser på evt knuller egen dame, og det resterende er en eksperimentering mellom kvinnene. 
 

En ekstra mann finner du bare du spør. Kona vil elske å bli pult av en ny fyr, og hun vil nok insisterer på at det skal være en som er bedre en mannen. Også her blir nok mannen tredje hjul på vogna. 

Anonymkode: 849d6...9d1

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

En ekstra kvinne er jo som å vinne i pantelotteriet. Helt umulig av en rekke årsaker. Først så skal jo kona i det store og hele ønske en ekstra kvinne, og så skal hun akseptere at sin mann får ligge med noen andre. I tillegg så ønsker jo gjerne mannen at det er en attraktiv dame, man vil jo ikke ha med noen som er styggere enn kona. Men her er problemet at kona ville aldri akseptert å ha med ei som var mye finere enn hun selv. Og så skal vi huske at denne tredje skal også ønske en trekant OG hun skal være villig til å ligge med mannen. Noe som er tvilsomt at hun ønsker da hun med høy sannsynlighet kan få sex med bedre menn. Med andre ord er en MFF trekant enklest om mannen bare ser på evt knuller egen dame, og det resterende er en eksperimentering mellom kvinnene. 
 

En ekstra mann finner du bare du spør. Kona vil elske å bli pult av en ny fyr, og hun vil nok insisterer på at det skal være en som er bedre en mannen. Også her blir nok mannen tredje hjul på vogna. 

Anonymkode: 849d6...9d1

Litt vel forenklet, men jeg er ikke nødvendigvis uenig 😅

Men jeg er jo bare glad på hennes vegne om tredjemann er dugandes, det har aldri vært noe tredjehjul på vognen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Diaréfylla på sangria 😆

Anonymkode: 99b49...9cf

Haha, nei.. da ber du strandbaren ha i mere vodka.. Aldri blitt sjuk av sangaria, men jeg har driti meg ut på andre måter😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (5 timer siden):

Da hadde jeg valgt 2 gode venninner.. da skulle vi ha dratt til Barcelona, og drukket oss flirfull på sangaria😅

God tur 💕🪷

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi vurderer å invitere en ekstra kvinne eller mann med oss for å prøve trekant, men hva skal vi velge? Noen som ønsker å dele erfaringer?

Anonymkode: d2e6b...747

Mann eller kvinne høres ut som en god ide. 👍

Anonymkode: 2b7ca...2bb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (2 timer siden):

God tur 💕🪷

Takk snille du❣️ ..men det blir bare med fantasien😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann eller kvinne høres ut som en god ide. 👍

Anonymkode: 2b7ca...2bb

Det ville jeg også valgt 🥳

Ts; jeg har tro på at begge deler bør prøves, så bare trekk lodd om hva dere skal lete etter først. 

Anonymkode: 1975c...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv mann først, så kvinne etterpå. 

Anonymkode: 4e17f...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva liker du best, da? Og din partner?

Jeg har prøvd begge deler, men som kvinne med preferanse for menn, så foretrekker jeg to menn.

Mine trekanter med kvinner involvert har vært litt sånn i fylla-greier, og jeg har av en eller annen merkelig grunn veldig draget på heterofile jenter som bare vil prøve seg litt. Så de er late i senga, sagt enkelt. Jeg er liksom bare en som oppfyller en fantasi, de bare ligger der og tar imot. Hadde nok likt trekant med to kvinner bedre, om den andre kvinnen var like aktiv som meg.

Men ja, jeg svinger mest mot menn så det er jo det som er hovedgrunnen til at jeg velger en ekstra mann over en ekstra kvinne.

Nå er jo ikke livet sånn at du må velge det ene eller det andre, det er jo ingenting i veien for å teste begge deler? Tipper hvilken person det er mer, til syvende og sist har mer å si enn kjønnet, gitt at begge er fleksible og åpne.

Anonymkode: 85b1c...6f0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det ville jeg også valgt 🥳

Ja, jeg ser for meg at f.eks en grevling eller en skurtresker bare ville blitt helt feil.

Anonymkode: 2b7ca...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...