Gå til innhold

Kvinner: Hva slags forspill liker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er noen tråder her om at vi (menn) ofte har et annet tenningsmønster enn kvinner.

Hva slags forspill, eller oppvarming, liker du for å bli kåt/få tenning? Er det annerledes for onani og for sex med partner?

Setter pris på tilbakemeldinger da jeg gjerne vil lære av andres erfaringer.

Anonymkode: 3b7e9...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger egentlig ikke særlig mer enn et blikk. Kvinner er veldig forskjellige da, så du må jo lære den aktuelle partner å kjenne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing i nakken som en begynnelse funker veldig fint for meg ;) 

Anonymkode: e903f...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger bare å se min fine kjærestes blikk og kropp, hender og smil. Har lyst på han hele tiden og trenger ikke forspill. Her er det bare å tre seg på 🤣

  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyssing, massasje (gjerne oljemassasje hele kroppen), at han bruker litt tid på erogene soner og ikke bare rett på musa

Anonymkode: 7fec6...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mysticgirl said:

Trenger bare å se min fine kjærestes blikk og kropp, hender og smil. Har lyst på han hele tiden og trenger ikke forspill. Her er det bare å tre seg på 🤣

Jeg og.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Mysticgirl said:

Trenger bare å se min fine kjærestes blikk og kropp, hender og smil. Har lyst på han hele tiden og trenger ikke forspill. Her er det bare å tre seg på 🤣

Come on

Anonymkode: 582a4...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visp skrev (26 minutter siden):

Trenger egentlig ikke særlig mer enn et blikk. Kvinner er veldig forskjellige da, så du må jo lære den aktuelle partner å kjenne.

Ja, problemet med eksen var at hun IKKE fortalte hva hun likte, bare at hun trengte oppvarming. Så jeg er bare nysgjerrig på hva slags oppvarming som er vanlig. I tillegg til å forsøke å unngå å gjøre samme feil om igjen.

Anonymkode: 3b7e9...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er noen tråder her om at vi (menn) ofte har et annet tenningsmønster enn kvinner.

Hva slags forspill, eller oppvarming, liker du for å bli kåt/få tenning? Er det annerledes for onani og for sex med partner?

Setter pris på tilbakemeldinger da jeg gjerne vil lære av andres erfaringer.

Anonymkode: 3b7e9...c17

Berøring er aller viktigst for meg 💕🪷.

At han tar seg tid til å oppleve meg på en måte....Stryking langs etter er fint. Nakken er jo et sensitivt område, ørene likeså, og så har jeg et annet ømt punkt....

Kyssing er vel noe av det aller viktigste 💕🪷

 

Når det gjelder onani så går jeg ikke rett på nei. Jeg stryker på meg selv også. Kiler meg selv.... 

Sånn grovt sett så er det dette jeg setter mest pris på tror jeg. Det andre kommer av seg selv 💕🪷. Så liker jeg jo og tro at jeg er veldig kjærlig selv også. 

Kan finne på å lugge litt da hvis jeg er rampete 😂🤭🫣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, problemet med eksen var at hun IKKE fortalte hva hun likte, bare at hun trengte oppvarming. Så jeg er bare nysgjerrig på hva slags oppvarming som er vanlig. I tillegg til å forsøke å unngå å gjøre samme feil om igjen.

Anonymkode: 3b7e9...c17

Det er vanskelig å svare på hva man liker egentlig. Jeg misliker veldig når jeg blir spurt direkte hva jeg liker, for det er på en måte litt abstrakt hva det er, og kanskje forskjellig fra gang til gang. Når jeg nevner at et blikk er nok, så er jo ikke det fra hvem som helst, men med en jeg har en seksuell kjemi med. Da kjenner man hverandre ganske godt på det området. 

Ikke stress med det. Ta det som det kommer. Det er uansett to som er deltagere, så om du ikke merket særlig respons fra eksen, så var hun kanskje ikke helt komfortabel med det seksuelle. Nestemann kan ha et helt annet mønster, så ikke skriv noe i stein enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsflørting og erting er viktig for å opprettholde lysten hos meg. Jeg trenger også åpenhet og trygghet som en base. En ting jeg setter pris på og som garantert ender i sex er om jeg får meldinger når jeg f.eks. Er på jobb hvor han forteller om noe han har lyst til å gjøre med meg senere den dagen

Anonymkode: 1e6dd...eb1

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et hint tidligere på dagen. Så bare bli tatt med «makt». Bam bam!! Altså litt dominerende uten nøling, 

Anonymkode: 8376d...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God stemning i utgangspunktet. Jeg tenner ikke på mutt/sur/furt/gretten/aggressiv/ negativ mann, så hverdagshyggeligheten må være på plass for å være i humør til å bli lysten på sex med ham. Til og med om jeg tilfeldigvis er kåt har jeg ikke lyst på sex med ham om stemningen er bedritten. 

Kos, pirring, erting og flørt gjør meg veldig innstilt på sex med ham. 

Selve forspillet varierer veldig etter hvem som tar initiativet. Jeg må uansett ha fysisk nærhet og oppvarming før samleie. Her er det ikke bare å tre seg på. Heldigvis har jeg mann som også liker å kose før samleie. Å bare dytte den inn umiddelbart har han aldri engang prøvd seg på, og virker ikke hypp på det. 

Jo det hender forresten at jeg ber ham om det, før han er blitt stiv, men det er en kos ved det også. En myk start, bokstavelig talt. 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mysticgirl skrev (54 minutter siden):

Trenger bare å se min fine kjærestes blikk og kropp, hender og smil. Har lyst på han hele tiden og trenger ikke forspill. Her er det bare å tre seg på 🤣

Samme her 😅

Anonymkode: ac8f7...e1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klining er viktig for meg, uten klining blir det ikke noe. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker spesielt godt om han er maskulin og bestemt, gjerne tar styringa. Da trengs ikke særlig mye oppvarming. Liker også når jeg har mindre klær enn han og han presser meg litt med sin påkledde kropp mot en vegg eller inn i et hjørne og tar på akkurat hva han vil 🔥😏

Anonymkode: 7bda7...889

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er noen tråder her om at vi (menn) ofte har et annet tenningsmønster enn kvinner.

Hva slags forspill, eller oppvarming, liker du for å bli kåt/få tenning? Er det annerledes for onani og for sex med partner?

Setter pris på tilbakemeldinger da jeg gjerne vil lære av andres erfaringer.

Anonymkode: 3b7e9...c17

Dele skitne fantasier med hverandre. Både gjerne med små hviskende frekke kommentarer i løpet av dagen og/eller i mens vi ligger nakne i sengen og kysser og tafser. 

Anonymkode: 6146b...71d

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker spesielt godt om han er maskulin og bestemt, gjerne tar styringa. Da trengs ikke særlig mye oppvarming. Liker også når jeg har mindre klær enn han og han presser meg litt med sin påkledde kropp mot en vegg eller inn i et hjørne og tar på akkurat hva han vil 🔥😏

Anonymkode: 7bda7...889

Helt enig😍

Anonymkode: 6146b...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som er så usikre på seg selv stakkars. I stedenfor å spørre hva en liker da vi er alle ulike og liker det ulike. My body

Anonymkode: 036ad...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn som er så usikre på seg selv stakkars. I stedenfor å spørre hva en liker da vi er alle ulike og liker det ulike. My body

Anonymkode: 036ad...a99

Enkelte menn trenger også forspill.. Hvis forspillet blir kort, da er jeg ferdig mann etter min første orgasme🤐Men hvis forspiller blir langt med passion og pirring, da kan jeg holde ut lenge og få flere orgasmer.. Jeg trenger bare litt hjelp, så er jeg en ny mann😅

Det hjelper lite å si "Jeg elsker deg", hvis man ikke klarer å bevise det uten ord😉

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...