Gå til innhold

Er du redd for å bli banket opp av guttebarn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden de er så sinte og aggressive for tiden :( Jeg er livredd guttebarn.  For en stund siden var det en mann som ble banket opp da han ba noen ungdommer (guttebarn så klart) være stille på en kino her jeg bor. Dette fører jo til mye frykt og folk tør kanskje ikke si fra når guttebarn er voldelige? 

Er du selv redd? Og hvorfor er guttebarn så aggressive? Jeg hadde aldri turt å ha guttebarn, hadde vært livredd konstant for å bli slått. 

Anonymkode: d1c81...167

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er jeg ikke.. 

Anonymkode: ac3ed...ae7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva definere du sånn ca med "guttebarn"? Rart uttrykk i denne sammenheng.

Jeg er ikke redd en åtteåring men en  aggressiv fjortis hadde vært verre.

Anonymkode: 13969...988

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, er over hode ikke redd gutter! Det var noen gutter som kastet stein etter en katt en dag, jeg brølte til dem og de lo først og den høyeste av dem (var sikkert lederen i gjengen) ropte til meg "tørr du å si det en gang til?" Så jeg gikk helt bort til han og så ham rett inn i øynene og gjentok det jeg hadde sagt, med en litt høyere røst slik at han skulle forstå at jeg var alt annet en blid. Han ble redd, jeg så det i blikket hans, men han klarte å holde maska og sa til de andre guttene "vi stikker" og så gikk de. Han snudde seg hele tiden mens de gikk bortover veien, var sikkert redd for at jeg skulle følge etter eller noe :nigo:

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Reiser på tur med ca 80 15-åringer hver år. Til et sted med 1000 andre ungdommer. Aldri vært redd en eneste en av dem. 

Anonymkode: e0e3e...66d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke redd. Har vel det du kaller guttebarn, snill som dagen er lang han.

Anonymkode: b7976...bdd

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg er lærer på en skole i Oslo øst, og jeg har ikke et problem med å sette gutter, eller jenter for den saks skyld, på plass der det trengs. Jeg er ikke autoritær, jeg er autoritativ, og ungene på skolen vet hvor de har meg. Jeg er ikke redd for å si i fra eller handle, dog med en god dose myndighet og kjærlighet.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke direkte redd men jeg synes de er skremmende.  De slår mest gutter/ menn ikke kvinner? Eller tar jeg feil?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et søskenbarn som ser ut som han er tatt rett ut av Sons of Anarchy, han er en STOR mann. Han ble grisebanket av jentebarn i 12-15års alderen, kraniebrudd og det hele. Så ikke ut. Han kunne åpenbart slengt de veggimellom som filledukker, men han fikk seg ikke til å være voldelig mot barn uansett hvor voldelig de var mot ham. (Han er egentlig en stor teddybjørn)

Skal aldri si aldri men jeg vet ikke om jeg er et så godt menneske selv. Jeg er ikke under noen illusjon om at jeg vinner en slosskamp med meg mot flere, men jeg er nok et dårlig valg med snart 30 år med diverse kampsport bak meg. Gir, og får, bank 3-4 ganger i uka og har ca. alltid blåmerker store som fotballer overalt på kroppen :fnise:  God kombo med at min man er utlending 😏

Anonymkode: 3bbc4...0fa

Skrevet

Aldri turt å ha guttebarn? 😂

Har fire barn, sønnen min er like fredelig som Jesus 😅

Jentene derimot…

🤬🗯️👊📢🥊💥🤯

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bacteria skrev (1 minutt siden):

Aldri turt å ha guttebarn? 😂

Har fire barn, sønnen min er like fredelig som Jesus 😅

Jentene derimot…

🤬🗯️👊📢🥊💥🤯

Er nok bare veldig tilfeldig.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er nok bare veldig tilfeldig.

Jesus var mann forøvrig. Det var også Ghandi og Martin Luther King. 
Går ikke an å generalisere. 
Hvis man seriøst går rundt og er redd for «guttebarn» på det nivået at man er redd for å bli utsatt for vold om man får en sønn, begynner jeg å lure på hvilke menn man har erfaring med. 
Forresten bra at man ikke får barn da. Mor til Breivik hadde en sånn innstilling, har jeg lest. Hun mente jo at Anders skadet henne i magen. Så jo åssen det gikk.

🤯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er mer redd for å bli blikket av jentebarn.

Anonymkode: 60e2e...95d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I utgangspunktet ikke, men når man hører om familefedre som blir skutt i hodet mens den 12 år gamle sønnen står å ser på fordi faren konfronterte guttebarn som køddet seg utenfor en svømmehall, så blir man jo litt betenkt 

Anonymkode: e4d5e...f0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I utgangspunktet ikke, men når man hører om familefedre som blir skutt i hodet mens den 12 år gamle sønnen står å ser på fordi faren konfronterte guttebarn som køddet seg utenfor en svømmehall, så blir man jo litt betenkt 

Familiefar skulle det stå 

AnonymBruker
Skrevet

Holder meg langt unna flokker med tenåringsgutter jeg ikke kjenner.  Er dame og ble angrepet etter at jrg snakket til en ung gutt som ramponerte en sykkel.

Anonymkode: c661f...d9d

• Liker 1
Skrevet
Pink Kitty skrev (10 timer siden):

Nei, er over hode ikke redd gutter! Det var noen gutter som kastet stein etter en katt en dag, jeg brølte til dem og de lo først og den høyeste av dem (var sikkert lederen i gjengen) ropte til meg "tørr du å si det en gang til?" Så jeg gikk helt bort til han og så ham rett inn i øynene og gjentok det jeg hadde sagt, med en litt høyere røst slik at han skulle forstå at jeg var alt annet en blid. Han ble redd, jeg så det i blikket hans, men han klarte å holde maska og sa til de andre guttene "vi stikker" og så gikk de. Han snudde seg hele tiden mens de gikk bortover veien, var sikkert redd for at jeg skulle følge etter eller noe :nigo:

Håper du tok bilde, så du kan legge ut på facebook og sørge for at alle får vite at de er dyremisshandlere. 

Skrevet
Klementina skrev (14 minutter siden):

Håper du tok bilde, så du kan legge ut på facebook og sørge for at alle får vite at de er dyremisshandlere. 

Det skulle jeg gladelig ha gjort, men hadde ikke mobilen med meg... 

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg skal håndtere et par "guttebarn".

Anonymkode: 3c91e...bfe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Siden de er så sinte og aggressive for tiden :( Jeg er livredd guttebarn.  For en stund siden var det en mann som ble banket opp da han ba noen ungdommer (guttebarn så klart) være stille på en kino her jeg bor. Dette fører jo til mye frykt og folk tør kanskje ikke si fra når guttebarn er voldelige? 

Er du selv redd? Og hvorfor er guttebarn så aggressive? Jeg hadde aldri turt å ha guttebarn, hadde vært livredd konstant for å bli slått. 

Anonymkode: d1c81...167

Personlig er jeg ikke redd. Jeg har mange års erfaring med og trening i å håndtere voldelig atferd. Jeg har godt innarbeidet rutiner for å kontrollere pust, positur og posisjon i potensielt voldelige situasjoner og har vært ute noen vinternetter.

Men jeg kan være litt engstelig for kone og barna mine om jeg vet de skal steder jeg vet er belastet.

Jeg har dog full forståelse for at du kan oppleve en frykt for å bli utsatt for vold.

Anonymkode: cab81...3e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...