Gå til innhold

Har ingen venner fra barndom/ungdom


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har ingen venner fra barne-/ungdomsskole. Har 1 venn fra videregående. Har flyttet en del, og har ingen venner fra voksen-tiden, bare bekjente.

Anonymkode: 088a3...1a7

Omtrent det samme her. Jeg har ei venninne fra vgs. og ei venninne jeg møtte etter at jeg ble voksen og det er de vennene jeg har, resten er bare bekjente.

Anonymkode: 6c580...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ingen venner fra barndomstiden eller ungdomsstiden. 

Anonymkode: e62d0...3dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne fra Barne og ungd skolen, men ellers bare overfladisk på sosiale medier med de andre. 
jeg gikk videregående i en annen by og skilte lag med gjengen da jeg var 16. 

har ingen behov for å ha kontakt med mange av de. Vi lever hver våre liv 

Anonymkode: 80487...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen venner fra barneskolen, men har noen venninner fra ungdomsskolen. Vennene jeg hadde på barneskolen vokste i fra hverandre. De likte volleyball, jeg gikk på annen fritidsaktivitet. Jeg begynte å feste før de og var egentlig ferdig da de begynte. De flyttet, jeg ble værende. 

Anonymkode: b09cc...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det finnes en del vennegrupper på FB som alltid har plass til et nytt medlem, altså som ikke er dømmende eller selektiv og slikt. Så møtes man da og finner på noe i lag en gang i uka eller noe sånt. Er helt sikkert kjønnsdominert, men men. Man må nesten bare komme seg ut og stifte litt nettverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen venner fra verken barndommen eller ungdomstiden, har ingen venner i det hele tatt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke no serlig venner selv.

Om noen holder til i Tønsberg/Nøtterøy så hadde det vært hyggelig å tatt en gåtur eller noe med noen en gang :)

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne fra ungdomsskoletiden og to fra barneskolen. De to fra barneskolen er jeg utrolig glad i, men vi har dessverre liten kontakt idag. Vi har utviklet oss i helt forskjellige retninger så kan vel si at vi har vokst fra hverandre. Jeg følger imidlertid med på de på sosiale medier og ser at de lever gode liv og det gleder jeg meg over. Jeg lever selv også et godt liv, men har flyttet flere timer med bil unna.

Ellers hadde jeg ingen venner i barne- og ungdomsårene. Følte selv at jeg sto utenfor på en måte. Familiedynamikken hjemme var dårlig, ingen kommunikasjon og foreldre med dårlig råd og null interesse/engasjement for meg og søskenene mine. Dette gjorde at jeg følte meg verdiløs hjemme og som jeg har tenkt at jeg tok med meg ut. For meg det vanskelig å by på seg selv og snakke med andre fordi jeg følte at jeg var et null. Disse følelsene fulgte meg langt inn i voksenlivet. Hele studietilværelsen og langt inn i første jobb. Heldigvis hadde jeg en sjef som så meg og kolleger som «tvang» seg på meg. Turte derfor etter hvert å få mer selvfølelse og selvtillit og blomstret. Har jobbet mye med meg selv. Har et godt liv i dag. En nydelig mann og barn, god jobb og noen venner❤️ 

 

Anonymkode: 62903...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som deg èn venninne fra barndommen, og vi er ikke særlig tett engang. Ellers har jeg vært veldig isolert i mange år, og begynte jakten på venninner for ett år siden. Det har vært litt trist innimellom, men sånn er det bare. Jeg får prøve å knytte tette og gode vennskap nå, er 41 år. 

Anonymkode: 832af...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen venner fra barne- og ungdomsskolen. Det er to av dem jeg gikk på barneskole med som jeg har på facebook og gratulerer på bursdagen, og som jeg syns er veldig trivelige folk. Men vi bor på helt ulike kanter av landet, og har minimal kontakt. Jeg har flyttet fra hjemstedet, en av dem bor der fortsatt og den andre har flyttet i motsatt retning. Mine nærmeste venner, som jeg har kontakt med uavhengig av bosted og livssituasjon, ble jeg kjent med i studietiden og på tidligere arbeidsplasser. Dem jeg omgås mest, bor i området og har barn på samme alder som mine. 

Anonymkode: 679b8...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Har ingen venner fra barndom/ungdomstiden. Kjenner det er sårt den dag i dag. 

Er 23 år 

Anonymkode: 6a730...c6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk liker meg stort sett ikke tror jeg så venner har jeg ikke. Har en voksen  sønn som flyttet til utlandet så han ser jeg heller ikke.  

Anonymkode: 96fb5...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...