AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #1 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har ingen venner fra barndommen annet en ei venninne. Har fått veldig gode venner nå i voksen alder. Men jeg har bare ikke ønsket videre kontakt med de fra barne og ungdom skolen. Synes de var dårlig venner rett og slett. Men merker at det er mange som har sin kjerne gjeng, som er gjerne fra barne/ungdomskolen eller videregåendende. Er det flere som har det slik? Anonymkode: 605d3...940 1
Million Skrevet 1. mai 2024 #2 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har bare en venninne fra voksen alder. Møtte henne da jeg begynte i ny jobb i en annen avdeling enn før, i 1995. De andre venninnene er fra tenårene.
mereo Skrevet 1. mai 2024 #3 Skrevet 1. mai 2024 Om de er dårlige venner, så er det jo lite å tenke over. Generelt er det vel ikke ett problem så lenge man har venner? 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #4 Skrevet 1. mai 2024 Same. De vennene jeg hadde forsvant da min bror døde. Knuste meg var for tungt for dem å takle. Etter dette var jeg naturligvis ganske ødelagt og tror jeg glipp av noen viktige år (mellom 18/19-23 år) hvor grunnlaget for mange langvarige vennskap ble lagt. Anonymkode: 598e0...81e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #5 Skrevet 1. mai 2024 Samme her. Har ikke kontakt med noen fra barne- og ungdomsskolen. Mine gode venner jeg har i dag har jeg fått i voksen alder. Hun jeg har hatt lengst har jeg hatt i 25 år (ble kjent da jeg var 20). Ellers så har jeg flere «gjenger». Det er det som er så deilig med å være voksen. At man kan bestemme hvem man vil være sammen med. ☺️ Anonymkode: ff33f...c5e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #6 Skrevet 1. mai 2024 mereo skrev (1 time siden): Om de er dårlige venner, så er det jo lite å tenke over. Generelt er det vel ikke ett problem så lenge man har venner? Nei var ikke ment som at det var noe problem. Men bare lurer på om det er flere som ikke har noen venner fra barne/ungdomsårene. Anonymkode: 605d3...940
mereo Skrevet 1. mai 2024 #7 Skrevet 1. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei var ikke ment som at det var noe problem. Men bare lurer på om det er flere som ikke har noen venner fra barne/ungdomsårene. Anonymkode: 605d3...940 Tror det er like normalt å ha de som venner som og ikke ha de som venner.
Sunshineyellow Skrevet 1. mai 2024 #8 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har heller ikke venner fra da jeg var barn
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #9 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har kontakt med 3 fra barneskolen. Jeg snakker ikke ofte med dem. Men vi prøver å møtes en gang i året. Så resten jeg er med møtte jeg som voksen. Dem møter jeg oftere. Men jeg har ikke sånn kjempe mange i livet mitt. For jeg trives best alene. Anonymkode: afa1f...d41
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #10 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har to venninner fra barneskolen, en fra ungdomsskolen, en fra studiene og resten fra voksen alder, da stort sett fra jobb. Har en liten, men fin vennekrets. Tror det handler mye om hvor man bosetter seg, nesten alle mine venner fra barndommen og studiene bor langt unna der jeg bor (60 mil++) Anonymkode: 8f824...1c2
Praktspragla Skrevet 1. mai 2024 #11 Skrevet 1. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har ingen venner fra barndommen annet en ei venninne. Har fått veldig gode venner nå i voksen alder. Men jeg har bare ikke ønsket videre kontakt med de fra barne og ungdom skolen. Synes de var dårlig venner rett og slett. Men merker at det er mange som har sin kjerne gjeng, som er gjerne fra barne/ungdomskolen eller videregåendende. Er det flere som har det slik? Anonymkode: 605d3...940 Har det som deg. Trenger ikke så mange folk, og mange har falt fra og mange har jeg forkastet. Er det "ekte" vennskap så forblir de, men det er sjeldent. Man har i bunn og grunn bare seg selv, og ikke kast bort tiden på dårlige folk eller uekte venner.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #12 Skrevet 1. mai 2024 Det er ganske få jeg kjenner som fortsatt er venner med folk fra barndommen. Jeg for min del flyttet rett etter vgs, og flyttet flere ganger frem til jeg slo meg ned på andre siden av landet rett før jeg ble 30. Anonymkode: 3cae8...25b
Myml1 Skrevet 1. mai 2024 #13 Skrevet 1. mai 2024 Venner kommer å går i mitt liv. Har flyttet mye som også har ført til at jeg må få nye venner ofte. Ser ikke helt poenget med å tviholde på gamle venner heller. Kan vokser jo å forandrer seg.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #14 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har kontakt, i varierende grad, med noen få venner, men sannheten er vel at jeg ikke hadde så mange før jeg flyttet fra hjemplassen. De fleste vennene mine er fra folkehøyskole og universitet. Anonymkode: 7a98a...6b7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #15 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har ingen venner. Anonymkode: 0f319...baf 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #16 Skrevet 1. mai 2024 Jeg har det som deg har en venninne fra jeg var tenåring og første gang jeg bodde et sted over lengre tid.. Slik blir det når ens foreldre flytter i hytt og pine uten tanke for barna de absolutt skal sette til verden. Selv er jeg så stabil at kunne jeg gro røtter i min bolig og bydel så hadde jeg gjort det. De eneste jeg kjenner som har venner fra barndommen er de som har bodd på et sted hele livet. Ellers så er det en broket forsamling med venner fra, skole, jobb, barnehagen itl ungene osv. Plukker med oss en og to fra her og der. Anonymkode: cf96b...dd6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #17 Skrevet 1. mai 2024 Har ingen venner fra barne-/ungdomsskole. Har 1 venn fra videregående. Har flyttet en del, og har ingen venner fra voksen-tiden, bare bekjente. Anonymkode: 088a3...1a7
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #18 Skrevet 1. mai 2024 Har ikke kontakt med noen fra barndommen og skole sammen heng. Ikke ble jeg bedt I skolesammenkomst etter 15 og 20 år heler. Fikk høre fra ei som er 2 år eldre en meg at mitt klasse trinn hadde hatt vex 15 år og 20 år. Den jeg har hatt lengst kontakt med er ei som er 2 år eldre en meg, vi fikk kontakt da vi begynte å jobbe sammen. Jeg husker ho som jenta som virket harry med svart skinnjakke,farget hår, nagler på bukse og sko fra ungdomskolen, ho husker meg som den som prøvde å gjemme meg unna de som sparket, spyttet og kaster ting etter. Vi ble bestevenner da vi startet å jobbe sammen. Og ho har ofte fått slengt etter seg: Hvordan kan du være venn med den personen Anonymkode: 6b8c0...422
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2024 #19 Skrevet 1. mai 2024 Har ingen venner fra skoleårene som jeg gikk i klasse med. De folka var en jo stort sett bare venner med fordi en tilfeldigvis havna i samme klasse med. Ikke fordi en hadde noe særlig annet felles enn å være jevngamle. Jeg har derimot en gjeng med mine aller beste venner, som er fra en felles aktivitet vi delte på især ungdomsskolen og videregående. Anonymkode: ddc65...e56
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #20 Skrevet 2. mai 2024 i virkeligheten er nok veldig sjeldent at man blir venner med noen som barn, og så fortsetter å være venner med dem førti år / seksti år seinere! er vel bare i Hollywood-filmer eller TV-serier det. 😁 Anonymkode: e3481...db6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå