AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #21 Del Skrevet 2. mai 2024 Men i alle dager.... Du skriver ett super viktig dokument som omhandler noe ganske viktig... Og du lagrer det ikke på onedrive/dropbox/Google drive eller lignende SAMT lokalt på en pc?? Altså kjære vakre vene.... Begynn med det ASAP Anonymkode: ae898...3fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #22 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men i alle dager.... Du skriver ett super viktig dokument som omhandler noe ganske viktig... Og du lagrer det ikke på onedrive/dropbox/Google drive eller lignende SAMT lokalt på en pc?? Altså kjære vakre vene.... Begynn med det ASAP Anonymkode: ae898...3fe Har du lest innleggene mine? Anonymkode: 71411...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #23 Del Skrevet 2. mai 2024 Hvis det er hele 10% som er borte er det lenge siden du lagret. Ta lærdom av dette👍 Anonymkode: aab4c...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #24 Del Skrevet 2. mai 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvis det er hele 10% som er borte er det lenge siden du lagret. Ta lærdom av dette👍 Anonymkode: aab4c...f18 Nei, som sagt har jeg lagret kontinuerlig. Jeg har forklart hva som skjedde. Anonymkode: 71411...413 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #25 Del Skrevet 2. mai 2024 Skriv i Google docs. Anonymkode: f794f...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 2. mai 2024 #26 Del Skrevet 2. mai 2024 Da min hjemmeeksamen forsvant en gang fikk jeg hjelp av Ibas med å få tak i den igjen. Da jeg skrev master så sendte jeg den til meg selv på epost som en sikkerhetsløsning hver gang jeg hadde jobbet med den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #27 Del Skrevet 2. mai 2024 Kjenner du ingen som er gode å data som kan at inn de kan hjelpe deg? Evt legg ut spørsmål i en lokal Facebookgruppe og tilby betaling hvis noen kan hjelpe deg. Jeg lagret på PCen, i sky og mailer jevnlig kopier til meg selv, for det hadde vært typisk meg å klare det samme som du har gjort. Klarte heldigvis ikke å gjøre det, men hadde et par andre kriser i innspurten... Anonymkode: 16218...b61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2024 #28 Del Skrevet 2. mai 2024 Føler med deg, håpet å lese et innlegg som sa at du fikk ordnet det, stor klem. Anonymkode: aa471...178 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 3. mai 2024 #29 Del Skrevet 3. mai 2024 (endret) Har du sjekket i mappen C:\users\brukernavn\app data\roaming\microsoft\word? Der ligger det normalt mange mellomlagrede asd-filer Du må antagelig åpne opp for visning av systemfiler og systemmapper i Windows for å finne dette "arkivet". Word bruker også filtypen wbk for mellomlagring. Så da har du litt mer å lete etter. Og det ville overraske meg om du har en pc som ikke tar vare på mellomlagringer. Og jeg tviler på at tordenvær har noe med saken å gjøre. Da hadde mer enn bare én masteroppgavefil blitt skadet Endret 3. mai 2024 av newman01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #30 Del Skrevet 3. mai 2024 newman01 skrev (2 timer siden): Har du sjekket i mappen C:\users\brukernavn\app data\roaming\microsoft\word? Ja, det var en av de første tingene jeg gjorde. Vel, jeg har som sagt snakket med it-avdelingen. De var enige med meg i at det mest sannsynlige var at tordenværet gjorde at nettet falt ut, slik at skylagring ikke fungerte, at den gamle versjonen kun lagret på pc åpnet seg og at jeg da DESSVERRE lagret over. Anonymkode: 71411...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #31 Del Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Kjenner du ingen som er gode å data som kan at inn de kan hjelpe deg? Evt legg ut spørsmål i en lokal Facebookgruppe og tilby betaling hvis noen kan hjelpe deg. Har som sagt snakket med it-hjelpa på universitetet mitt. Anonymkode: 71411...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #32 Del Skrevet 3. mai 2024 Og sånn generelt: midlertidige filer fjernes når man lagrer originaldokumentet. Anonymkode: 71411...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå