Gå til innhold

Bekymrer meg for at katten har det bra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Måtte avslutte et voldelig forhold og fikk ikke med meg katten. Han har aldri vært stygg mot den, men han følger den ikke opp slik jeg gjorde. 

Jeg hentet den inn hver kveld, pga mye villkatter, kattepest i området. Den fikk ikke være lenge ute når det var kaldt om vinteren. Den hadde kattedo inne som jeg tømte og vasket regelmessig. Jeg betalte forsikring på den. Jeg sørget for regelmessig vaksine og kontroll hos dyrlege. 

Min eks gjør ingen av disse tingene. Katten går nå inn og ut som den vil og har ikke blitt vaksinert de siste fire årene. Kan den likevel ha det bra? Jeg bekymrer meg så for den :( 

Anonymkode: d65ca...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet (endret)

Hvorfor henter du den ikke når det er din katt?

Får du ikke lov av din ex?

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Måtte avslutte et voldelig forhold og fikk ikke med meg katten. Han har aldri vært stygg mot den, men han følger den ikke opp slik jeg gjorde. 

Jeg hentet den inn hver kveld, pga mye villkatter, kattepest i området. Den fikk ikke være lenge ute når det var kaldt om vinteren. Den hadde kattedo inne som jeg tømte og vasket regelmessig. Jeg betalte forsikring på den. Jeg sørget for regelmessig vaksine og kontroll hos dyrlege. 

Min eks gjør ingen av disse tingene. Katten går nå inn og ut som den vil og har ikke blitt vaksinert de siste fire årene. Kan den likevel ha det bra? Jeg bekymrer meg så for den :( 

Anonymkode: d65ca...3d6

Har dette pågått i fire år? Da er det på tide at du drar og redder lille stakkars pusen.

Anonymkode: 23a39...b7e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må hente katten! 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hent katten. Ikke vaksinerte.. katte pest..ikke rengjør do... hent idag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten kan ha det bra, men den bør jo sjekkes hvert år for helseproblemer og tannproblemer. En katt er flink til å skjule smerter.

Anonymkode: faca4...73f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...