Gå til innhold

Jeans som passer oss med "bollemus"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Litt komisk tittel, og jeg vet at flere av dere kommer til å si at "bollemus er helt normalt". Men min bollemus(😂) stikker ut. Det er ikke forhøyet venusbeger, dette er bare fettansamling. Jeg har hatt det både i tynne perioder, og lubbene perioder. Dette er sjeldent noe som er pent i bukser, trange kjoler osv. Det er et stort kompleks jeg har, men jeg har ikke råd til å fettsuge det bort. Det hjelper heller ikke på at jeg har en del magefett på nedre del av magen. (Jeg har en tilstand som gjør at det samler seg fett på visse områder).

Men, av den grunn går jeg ALDRI med jeans, noe jeg skulle ønske jeg kunne. Er det noen som har et godt forslag til jeans som ikke sitter så trangt i skrittet, men som også ikke er low waist? Jeg har forsøkt manne-bukser, men de er for smale rundt hoftene..

Syntes også det er vanskelig å være en størrelse L i bukser og vanlig høyde, for da virker det som klesmerkene tror jeg er fem meter lang, med digre lår og legger, noe som ikke er tilfellet. 

 

Anonymkode: f8a60...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeans med minst mulig elastikk er vel kanskje best? 

Anonymkode: dda13...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fett på venusberget, og komplekser for det. Jeg syns jeans med vide ben fungerer. På min kropp går det fint med stretchy stoff, så lenge buksene har vidde.

Anonymkode: 2fd4d...617

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad bør kunne skjule 

Anonymkode: 544e7...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...