Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Typen min jeg nylig har blitt sammen med er en veldig flørtete kar av ren natur. Han har ei venninne som han har hatt seksuelt samvær med samtidig som jeg og han ble kjent. Dem er nå venner bare. Problemet er litt at hun kaller han pen høyt foran meg og han sier hun er det tilbake. Han kan se på hun mye og samtidig andre jenter. Dette kan bare bli overtenking og spekulasjoner fra min side uten det trenger å bety noe. Han er glad i å snakke med andre damer ute- som er helt greit. Men han tar de ofte med opp å danser. Gir dem ekstra mye oppmerksomhet. Jeg er også flørtete av meg, men i ett forhold har jeg ikke disse behovene.

Noen innspill her?🤨spesielt på hun venninna

Anonymkode: c15f4...64c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri gidda det. 

Anonymkode: e89ad...5d3

• Liker 10
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Som den over, det hadde jeg aldri gidda. Sjansen er også stor for at han hadde hoppet inn i et forhold med henne om han fikk sjansen. Hun ønsker ikke et forhold med han, men hun liker å ha han rundt seg fordi det gjør godt for egoet.

Anonymkode: fc764...a44

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det du beskriver ville vært langt utenfor min komfortsone. Samboeren min er Latin-Amerikaner så at han danser med andre damer må jeg nok bare finne meg i, men flørting med andre damer (foran meg) som han i tillegg har seksuell fortid med, ville jeg ikke tolerert. 

Anonymkode: ac1c2...80f

AnonymBruker
Skrevet

Noe sånt hadde aldri typen min gjort, og han har virkelig ikke noe behov for det heller. Han er den første mannen jeg har hatt som har hatt som har 100% respekt for meg og det er en rar men vidunderlig følelse. Går selvsagt begge veier.

Denne fyren din er ikke bra TS. De spiller liten rolle om han gjør det bevisst eller ubevisst for det sårer deg. Finn deg en skikkelig en og la den guttungen der gå.

Anonymkode: ea9b9...aa2

• Liker 2
Skrevet

Etter min erfaring er det paradoksalt nok ikke de som er åpne flirts som faktisk er utro, men de sleipe fittesnikene som man ikke ser komme som gjedder i sivet.

Når det er sagt, ville ikke latt de dra på hyttetur bare de to kanskje :)

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt dødsfornærmet hvis typen min hadde bydd andre damer opp til dans mens vi var ute sammen. 

Anonymkode: a4b1f...d01

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, her kommer du før eller siden til å bli såret (enten fordi han dumper deg, eller fordi han er utro).

Og det vet du selv også 😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg blind ovenfor han når jeg hører innspill😰😰noen som har erfaring med slike menn ifht hvor seriøs de er?

Skrevet

Han er vel så useriøs som han kan bli. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 15.22):

Jeg hadde blitt dødsfornærmet hvis typen min hadde bydd andre damer opp til dans mens vi var ute sammen. 

Anonymkode: a4b1f...d01

Min kjære kone blir ofte bedt opp til dans når vi er ute sammen og det synes jeg bare er hyggelig. Hun elsker å danse, mens jeg ikke er noen "danseløve". Latinodans som er mer sensuell er nok en favoritt uten at jeg føler på noe sjalusi. Om hun vil være utro er nok ikke dansegulvet en velegnet arena uansett 😄 Jeg unner henne å kose seg når/om hun vil. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er kjempeflørtete av natur uten at det er noe mer. Men det er ikke med ekser eller lignende. Han bare oppleves flørtende fordi han er sosial, morsom og sjarmerende. Han synes det er gøy, og jeg skjønner det godt. Hender jeg også flørter, ikke fordi jeg er interessert, men fordi det er moro og artig å få oppmerksomheten. Jeg har likevel aldri flørtet intensivt eller latt det gå noe lengre, og det kunne aldri falt meg inn å være utro. Vi har vært sammen i 20 år.

Jeg synes for øvrig det er veldig forskjell å flørte med ekser o.l. foran deg, og å flørte med den gamle kassadama på Rema som mannen min gjør.

Jeg synes også det er viktig å snakke om grenser. Spørre ham hva han synes det er greit at du gjør, og hva er det greit at han gjør.

Ellers tror jeg aldri vi kan stoppe utroskap hvis det er partners plan. Vi eier dem ikke, så ingenting vi gjør kan stanse det om det er aktuelt å være det. Vi kan derimot være den beste partneren, så man har det godt og fint sammen. 

Anonymkode: 8c344...b0f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 13.18):

Hei. Typen min jeg nylig har blitt sammen med er en veldig flørtete kar av ren natur. Han har ei venninne som han har hatt seksuelt samvær med samtidig som jeg og han ble kjent. Dem er nå venner bare. Problemet er litt at hun kaller han pen høyt foran meg og han sier hun er det tilbake. Han kan se på hun mye og samtidig andre jenter. Dette kan bare bli overtenking og spekulasjoner fra min side uten det trenger å bety noe. Han er glad i å snakke med andre damer ute- som er helt greit. Men han tar de ofte med opp å danser. Gir dem ekstra mye oppmerksomhet. Jeg er også flørtete av meg, men i ett forhold har jeg ikke disse behovene.

Noen innspill her?🤨spesielt på hun venninna

Altså så lenge jeg hadde vært trygg på at det hadde vært meg han ville ha, så hadde jeg ikke brydd meg kjenner jeg...

Kanskje ikke så lurt av han å gjøre dette i starten av et forhold....Og ihvertfall ikke med ho...Den ser jeg veldig tydelig....

Litt respektløst av han egentlig....

Ville konfrontert han med det jeg da....

Og hadde han oppført seg som en bajas, eller drittsekk under konfrontasjon, så hadde jeg dumpa han på flekken.....

Det er mine tanker rundt det du skriver her...

AnonymBruker
Skrevet

Nei fuck han. Hvis han vil leke singel så får han bli singel. Du fortjener en kjæreste som bare ser deg

Anonymkode: 26bcf...252

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig sårt ut for deg, sånn syns jeg ikke noen burde behandle kjæresten sin. Han er frekk, det er hun også. Det finnes mange finere menn/gutter enn dette. 

Anonymkode: ab363...cae

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann som også liker flørte med alle de flotte damene vi har i Norge... Nei jeg synes ikke det du beskriver er greit. 

Anonymkode: 74edc...55f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det høres slitsomt ut å stadig måtte rasjonalisere og overbevise seg selv om at han siiiiikkert ikke kommer til å pule noen andre en vakker dag. Nei, menn (gutter) som aktivt flørter med andre kaster jeg ikke bort tid på. Voksne, modne menn vet å prioritere et godt forhold, og har ikke behov for å døra på gløtt for andre.

Anonymkode: 7ee8f...053

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil kose meg og føle meg vel på en tur på byen med mannen. Han flørter aldri med andre. Der er mulig hanhar gjort det når jeg ikke er der, men greit nok. Jeg stoler på han.

Dette handler jo litt om respekt. Og gjett om jet hadde tatt igjen!! Jeg hadde virkelig testet hans genser tilbake. 

Men ikke NÅ. Da jeg var 15. Nå hadde jeg ikke giddet det. 

Anonymkode: bc371...488

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bra kommunikasjon har dere? Dere har jo nettopp blitt sammen så antar dere har tatt opp det med eksklusivitet og sånt. Du kan jo spørre en gang dere spiser middag eller ser på serie eller går tur om hvor grensa går når det 

Anonymkode: c706e...06f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor bra kommunikasjon har dere? Dere har jo nettopp blitt sammen så antar dere har tatt opp det med eksklusivitet og sånt. Du kan jo spørre en gang dere spiser middag eller ser på serie eller går tur om hvor grensa går når det 

Trykka send for fort, skulle avslutte med 'når det gjelder flørting'. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...