Gå til innhold

Noen utbrente som har hatt det som dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er konstant sliten, orker ikke mye mer enn det jeg må. Som å gå på jobb, lage middag, gjøre husarbeid og leke litt med mine to barn i barnehagealder. Jeg er i følge legen veldig stiv i nakke og skuldermuskulaturen. Tannlegen sier han ser jeg gnisser tenner om natten/strammer kjeven. Er endel plaget med smerter i kroppen og hodepine. Merker at jeg ofte ikke klarer å slappe av når jeg har mulighet til det. Bekymrer meg mye for ting og er stresset. Har mye nattevåk med yngste barn og sliter med søvnen. Mannen er snill og står ofte opp med ungene i helgene. Men om jeg ligger litt lenger enn vanlig før jeg står opp i helgene, så «faller» jeg helt sammen. Sovner dypt og våkner ofte med hodepine når jeg omsider våkner. Noen andre som har det samme? Hva kan det skyldes? At man blir helt slått ut på denne måten?

Anonymkode: 90c66...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja kjenner igjen det. Hva det kan skyldes? For mye stress og for lite hvile. Du tærer på kroppen over tid og etter hvert setter det seg fysisk, det kan være ubalanse i hormoner pga stresshormoner, diafragma musklen er ute av trening fordi du ikke lenger puster dypt og du føler deg tungpustet, binyretretthet tuller med energiomsetningen fordi du har overbelastet den med å spise raske karbohydrater fordi du crawer når du er sliten og trøtt. Osv. 

Anonymkode: 9bde9...16e

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress

Anonymkode: 04cca...660

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):