Gå til innhold

Henge opp ny dorull


Queen94

Anbefalte innlegg

En ting som har plaget meg ofte hjemme eller hos andre er når dorullen er tom, hvorfor kan man ikke bare kaste den og henge opp en ny rull?

 

Er det så komplisert? 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å komme inn på badet til tom dorull er det verste jeg vet. 
 

Den som tømmer den, skal sette på plass en ny!!!!!! 

Anonymkode: 9a70c...316

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Å komme inn på badet til tom dorull er det verste jeg vet. 
 

Den som tømmer den, skal sette på plass en ny!!!!!! 

Anonymkode: 9a70c...316

Min sønn på 10 år sa: når den begynner å bli tom, lar jeg et papir henge igjen så jeg slipper å kaste og henge opp ny! 😳

Anonymkode: 43ce2...d11

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er vi to som bor her i leiligheten min, begge slik at vi kaster den tomme og henger opp en ny. Alltid. Hadde irritert meg grønn over å komme til tomme doruller.

Men han gidder ikke fylle på med nye doruller i beholdningen i baderomsskuffen da.... der er det jeg som må passe på at det ikke går tomt.

Anonymkode: 7853f...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var nok på den gamle rullen til å dekke mitt behov, tenker jeg ikke nødvendigvis på å henge opp en ny umiddelbart. Nå bor jeg alene, så det er uansett bare meg det går ut over (og jeg som henger opp den nye, enten det skjer da eller nå), men det er ikke noe jeg henger meg opp i hos andre heller - så lenge en ny er lett tilgjengelig i rommet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min sønn på 10 år sa: når den begynner å bli tom, lar jeg et papir henge igjen så jeg slipper å kaste og henge opp ny! 😳

Anonymkode: 43ce2...d11

Her har barnet ditt funnet en ypperlig måte å være et rasshøl på! :fnise: 

Anonymkode: 9a70c...316

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Min sønn på 10 år sa: når den begynner å bli tom, lar jeg et papir henge igjen så jeg slipper å kaste og henge opp ny! 😳

Anonymkode: 43ce2...d11

Trur  mannen og barna har som leveregel 😅 Toppet seg i går når det ene barnet surret en tom dorull inn i alle smykkene mine i går. Hvorfor 🤦🏽‍♀️

Anonymkode: 66e42...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Heldigvis er vi to som bor her i leiligheten min, begge slik at vi kaster den tomme og henger opp en ny. Alltid. Hadde irritert meg grønn over å komme til tomme doruller.

Men han gidder ikke fylle på med nye doruller i beholdningen i baderomsskuffen da.... der er det jeg som må passe på at det ikke går tomt.

Anonymkode: 7853f...e43

Klassisk eksempel på at en mann har lært OM en oppgave, og ikke HVORFOR man gjør oppgaven. 
 

Hva skjer hvis du ikke legger nye ruller i baderomskuffen? Det er vel kanskje du som passer på at det ER doruller i skuffen og, og handler inn når det trengs?

Anonymkode: 9a70c...316

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo tenke på andre enn seg selv. Når nestemann kommer og det er tomt for dopapir er det jo kjipt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han henger opp ny. 

Men;

- den henger nesten alltid feil vei

- han tror skuffa dyrker nye doruller av seg selv

Anonymkode: ee95f...9cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! Gjelder også å ta ut søppelpose og sette i ny og henge opp ny håndduk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjonen, om enn så liten. Her i huset bor vi fire personer, alle over 17 år. 3 menn og én kvinne. Jeg er kvinnen, og føler det er kun jeg som skifter dorull. Og nei, ett papir holder ikke til noe som helst! Gjør det det for menn?

Lurer på om mine bruker samme trikset som den 10årige sønnen til anonymbruker over her 🤔

Anonymkode: 4e4af...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Min sønn på 10 år sa: når den begynner å bli tom, lar jeg et papir henge igjen så jeg slipper å kaste og henge opp ny! 😳

Anonymkode: 43ce2...d11

Gjør det av og til på jobb for jeg er så lei av de som bare åpner dispenser som tegn på at " her er det tomt" , i stedet for å fylle på. Fylle på er felles ansvar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok hvis det er lett tilgjengelig nære toalettet, men hvis du må gå rundt og lete etter ny, da blir det lett irriterende.

Anonymkode: 85621...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, godt flere er like irritert. Hos oss er søppledunken plassert rett ved så lett å kaste. Og det ligger dopapir i skapet der de vasker hendene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det finnes værre ting å irritere seg over. Personlig henger jeg alltid opp ny dorull når det er tomt. Fyller på så alt er tilgjengelig. Men ærlig talt, er doruller noe å bry seg om?  Finnes det ikke viktigere ting her i livet å ta ansvar for?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg ser jo greia, men er det ikke måte på hvor mye rart man skal bli så irritert over?

"Ikke rart det er krig i verden" er en kjent frase som passer godt her og.

Anonymkode: fe09c...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene skrev (24 minutter siden):

Jeg tenker at det finnes værre ting å irritere seg over. Personlig henger jeg alltid opp ny dorull når det er tomt. Fyller på så alt er tilgjengelig. Men ærlig talt, er doruller noe å bry seg om?  Finnes det ikke viktigere ting her i livet å ta ansvar for?

Det er så enkelt som at når du ikke gjør noe, så mener du at det er neste person sin jobb, og at din tid er viktigere. 

Slik gjør man bare ikke. Uansett om oppgaven tar 5 sekunder, eller 10 minutter. 

Spesielt ikke i nære relasjoner. 

Anonymkode: ee95f...9cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Greit nok hvis det er lett tilgjengelig nære toalettet, men hvis du må gå rundt og lete etter ny, da blir det lett irriterende.

Anonymkode: 85621...611

Her er skuffa rett ved toalettet full med dopapir. Kan sitte på toalettet og bytte.

Forventer likevel at den som tømmer en rull setter på en ny, og legger pappen i søppelspannet. 

Anonymkode: ee95f...9cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Å komme inn på badet til tom dorull er det verste jeg vet. 

Anonymkode: 9a70c...316

Det er jo litt vel spesielt da ... :klo:

Anonymkode: f3d4b...56c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...