Gå til innhold

"kinnskjegg" dame -fjerner dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes jeg har mye "kinnskjegg", det er lyst i farge, men så mye, tykt i mye hår der. 

Har barbert det helt bort et par ganger tidligere, men føler litt da at, ja, det er jo menn som alltid ser nybarberte ut, og jeg fikk det nybarbert utseende liksom.

Hva gjør dere, barberer dere "kinnskjegget" og ellers i ansiktet?

Anonymkode: 8dee8...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg barberer hele ansiktet (ikke øyenbrynene selvsagt) noen ganger i måneden. Synes sminken legger seg betydelig bedre, og man ser mindre kakete og tørr ut. 

Anonymkode: 2e4b9...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ingenting med det, bruker ikke annen sminke enn maskara, så sminke er ikke noe problem. Men du kan vokse det og barbere det, er ikke noe galt i det.

Anonymkode: 924a2...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøe ingenting med det så lenge det holder seg lyst og tynt 😊 Men har sett at noen både bruker høvel og barbermaskin ukentlig for at sminken skal legge seg bedre. Helt innafor om man orker det 😅

Anonymkode: 5931c...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke kinnskjegg... Har ikke behov for og barberer derfor heller ikke ansiktet.

Anonymkode: a5895...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en frisør som barberte av meg kinnskjegget en gang, jeg så helt snål ut, og gikk med lue i ukesvis😳 Jeg har litt kortere frisyre da. 

Sa det til min nye faste frisør at han ikke måtte røre det første gang jeg klippet meg hos han. Han sa at selvfølgelig rørte han ikke det, for man fikk et mer maskulint uttrykk av det.

Jeg kommer aldri til å ta det bort, jeg så som sakt helt rar ut🤭

 

Anonymkode: 60958...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle :) 

Jeg har sett litt nøye på tv i det siste, på damer i filmer /serier/reality/ osv og ser at mange er barberte/vokset eller noe, så noen få med bittelitt lyst dun, heldige de! 

Jeg har nå barbert og føler meg vel med det :) så ingen med så mye dun så jeg hadde.

TS

Anonymkode: 8dee8...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker denne i ansiktet, inkl barten 

epilator

Anonymkode: 4dde0...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...