Gå til innhold

Har Cubus blitt veldig dårlig kvalitet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har handlet litt der nå siden det var salg, men opplevde at materialene var veldig tynne (gjennomsiktige), og 2 varer var det relativt store hull i allerede da jeg mottok dem? 

Anonymkode: e8b46...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det noen gang vært bra? En får vel stort sett det en betaler for, selv om man nok kan være heldig der og… 

Anonymkode: 57cc2...969

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alt i alle butikker er rævva kvalitet om dagen. 

Anonymkode: 603fd...784

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte to pysj-sett i bomull der for litt siden, hvor buksen krympet noe voldsomt selv om jeg bare vasket det på 30 grader.. så ja er enig med deg, ble ikke akkurat imponert over kvaliteten der. Handler aldri der ellers, så kan ikke uttale meg om kvaliteten til resten av plaggene da.

Fikk forresten opp en Cubus-annonse, hvor en hvit kort sommerkjole koster 699kr... Hva skjer med prisene..

Anonymkode: 9709b...424

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har lenge vært dårlig kvalitet på Cubus klær. For min del handler det mest om at passformen blir for dårlig.

Hvis jeg ikke har råd til annet enn Cubus-klær, sparer jeg heller til jeg har råd til noe bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har cubus noen gang vært bra kvalitet? Eneste jeg har kjøpt på cubus som har vært greit var en bh.

Anonymkode: 28b99...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ræva kvalitet, å kjerring klær

Anonymkode: 7d62b...e1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også Cubus er den verste butikken når det kommer til kvalitet, Man kan finne bedre greier på HM med litt leting.

Anonymkode: c0ba0...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus har blitt for dyrt sammenlignet med den stort sett dårlige kvaliteten en får. 

For noen år siden stod prisene mer i stil til hva man fikk, og med 40% på alt kunne man gjøre virkelig gode kjøp. Nå er alt overpriset, og så sender de 52 mailer om at de har 30% på hele butikken. 

Anonymkode: 0d390...83a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Cubus, Kappahl, HM og andre såkalte billigkjeder har fått dårlig kvalitet, og tildels veldig dårlig kvalitet.

Jeg vasket en svart bukse i går som jeg kjøpte på Adelsten for 22 år siden (!). Den er like fin enda, og er også like fin i fargen. Har en like gammel treningsbukse som også er like fin, må bare skifte den brede strikken i livet, for den er gåen nå. Begge deler er veldig mye brukt. Har to t-skjorter også kjøpt samtidig, trent mye i dem, og de er fremdeles like fine.

All den plasten "billigkjedene" nå putter i klærne gjør at kvaliteten er elendig. Å tenke på hva all den plasten gjør med miljøet når vi vasker klærne, det er skremmende! Ikke rart flere og flere over hele verden sliter med fertilitet.

 

Anonymkode: 81d51...b61

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...