Gå til innhold

Alltid nerder og mindre kjekk menn som blir forelsket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater  og det er alltid sånn at de mennene som er litt snille og ønsker noe seriøst og som ikke er så kjekke, som ender opp med å bli forelsket i meg etter få dater. Vi har ikke kysset eller hatt sex, og de innrømmer følelser. Jeg ser veldig bra ut og hører det ofte, skjønner ikke hvordan de blir så fort forelsket i meg? Mens her er det omvendt, jeg forelsker meg i menn som er veldig kjekke men ikke føler samme tilbake. Noen av de som har vært forelsket har også sendt meg sangtekster som handler om kjærlighetssorg, og de er sånn mellom 21-23. jeg er også i midten av 20-årene

Anonymkode: e3afa...a54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for informasjonen. 

Anonymkode: fb8a6...0b8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne deg en peacock, en som bruser med fjærene

Anonymkode: 9037e...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo. Noen forelsker seg nok i overfladiske selvdiggere. Ikke helt min type men folk er jo forskjellige. 

Anonymkode: 5c733...da4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Splurge

Utrolig hvor mange menn som utgir seg for å være kvinner på forumet her. Eller er det samme typen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar du på mange dates med menn du ikke synes er attraktive da?😅 Siden du sier alle disse nerdene får følelser. Da er det jo sikkert fordi dere har rukket å bli godt kjent?

Hvis du er av typen som alltid svarer hyggelig tilbake til menn du ikke er interessert i noen romantisk relasjon til, så prøv å svar litt kortere og sjeldnere. Jeg slet med det før, jeg var så «høflig» at jeg svarte alt og alle utfyllende på sosiale medier/meldinger, selv om jeg ikke var interessert i dem på romantisk plan. Og da har jeg lært at du må svare dem litt kortere og sjeldnere for å ikke gi forhåpninger. Lykke til.

Anonymkode: c6fa0...33c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du omtaler deg som en som ser veldig bra ut? Kanskje på tide med en reality check? Hvorfor vil ikke disse kjekke mennene ha deg da?👀

Anonymkode: d7481...c09

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Splurge said:

Utrolig hvor mange menn som utgir seg for å være kvinner på forumet her. Eller er det samme typen? 

Jojo. Men er slikt det er blitt i våre dager dessverre. Om de ønsker å identifisere seg som kvinner så må vi bare respektere det. På samme måte som om de ønsker være et rosa helikopter eller har et par tre mastergrader.

Anonymkode: 5c733...da4

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg dater  og det er alltid sånn at de mennene som er litt snille og ønsker noe seriøst og som ikke er så kjekke, som ender opp med å bli forelsket i meg etter få dater. Vi har ikke kysset eller hatt sex, og de innrømmer følelser. Jeg ser veldig bra ut og hører det ofte, skjønner ikke hvordan de blir så fort forelsket i meg? Mens her er det omvendt, jeg forelsker meg i menn som er veldig kjekke men ikke føler samme tilbake. Noen av de som har vært forelsket har også sendt meg sangtekster som handler om kjærlighetssorg, og de er sånn mellom 21-23. jeg er også i midten av 20-årene

Anonymkode: e3afa...a54

Pene folk kan velge og vrake. Utseendet er driver for absolutt alle menn, og noen kvinner. Alle kjærlighetssanger er skrevet om vakre mennesker. Sånn er det bare. Det at du har viet tid til disse snille "nerdene" gjør jo selvfølgelig at de får forhåpninger. 

Forskjellen på deg og de veldig kjekke mennene som ikke gir deg samme oppmerksomhet er at dere er i midten av 20-årene, og de vil cruise rundt som fuckboys noen år til, mens kvinner i den alderen er gjerne mer interessert i noe mer seriøst. 

Anonymkode: 5fb79...161

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg dater  og det er alltid sånn at de mennene som er litt snille og ønsker noe seriøst og som ikke er så kjekke, som ender opp med å bli forelsket i meg etter få dater. Vi har ikke kysset eller hatt sex, og de innrømmer følelser. Jeg ser veldig bra ut og hører det ofte, skjønner ikke hvordan de blir så fort forelsket i meg? Mens her er det omvendt, jeg forelsker meg i menn som er veldig kjekke men ikke føler samme tilbake. Noen av de som har vært forelsket har også sendt meg sangtekster som handler om kjærlighetssorg, og de er sånn mellom 21-23. jeg er også i midten av 20-årene

Anonymkode: e3afa...a54

Det er bare noe de sier for å vinne tillit og være intim. desverre. 

Anonymkode: 99158...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er åpenbart ikke pen NOK for de mennene du vil ha, kanskje du trenger en reality check 😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig i du serru min siste eks var så støgg oxo luktet ekkelt og grå boxer med striper i natta lang. HATER det

Anonymkode: eb136...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Pene folk kan velge og vrake. Utseendet er driver for absolutt alle menn, og noen kvinner. Alle kjærlighetssanger er skrevet om vakre mennesker. Sånn er det bare. Det at du har viet tid til disse snille "nerdene" gjør jo selvfølgelig at de får forhåpninger. 

Forskjellen på deg og de veldig kjekke mennene som ikke gir deg samme oppmerksomhet er at dere er i midten av 20-årene, og de vil cruise rundt som fuckboys noen år til, mens kvinner i den alderen er gjerne mer interessert i noe mer seriøst. 

Anonymkode: 5fb79...161

Absolutt alle menn? 

Hva vet du om det?

Kjærlighetssanger er skrevet fordi kjærligheten er vakker 💕🪷

Veldig kynisk holdning her må jeg si...

Du virker bitter...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg dater  og det er alltid sånn at de mennene som er litt snille og ønsker noe seriøst og som ikke er så kjekke, som ender opp med å bli forelsket i meg etter få dater. Vi har ikke kysset eller hatt sex, og de innrømmer følelser. Jeg ser veldig bra ut og hører det ofte, skjønner ikke hvordan de blir så fort forelsket i meg? Mens her er det omvendt, jeg forelsker meg i menn som er veldig kjekke men ikke føler samme tilbake. Noen av de som har vært forelsket har også sendt meg sangtekster som handler om kjærlighetssorg, og de er sånn mellom 21-23. jeg er også i midten av 20-årene

Anonymkode: e3afa...a54

Hva ønsker du deg da?

Tror du skal spørre deg selv om det....

Så håper jeg du holder deg unna mannfolk til du vet det....

Hvis de er raske til å innrømme følelser så kan det være et hekt....

Har du tenkt på det?

Man tror man er forelsket så er man det ikke likevel...

Jeg har opplevd begge deler så jeg kan kjenne dette igjen heldigvis....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke såå deilig som du tror hvis ingen av chadsa vil ha deg som fast følge😂 Husk menn er villig til å strekke strikken langt for å få fuktet kjøttpølsa!

Anonymkode: b41cb...099

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk videre. Det finnes kjekke menn som ikke innehar et ønske om å møte mange for noe uforpliktende også, men kam hende du ikke har møtt dem på den måten. 

Anonymkode: fd49d...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med andre ord. De mennene som er på ditt eget nivå er de som er intr i deg. Men du velger de bort fordi du tror du fortjener menn som er bedre enn deg fordi du av og til får sex fra de. Klassiker. 

Anonymkode: b0db7...551

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Søk videre. Det finnes kjekke menn som ikke innehar et ønske om å møte mange for noe uforpliktende også, men kam hende du ikke har møtt dem på den måten. 

Anonymkode: fd49d...8bf

Disse «kjekke menn» kan nok velge bedre damer enn TS. Det er det som er saken her. Hun tror hun kan få bedre menn enn seg selv, også velger hun bort de menn hun faktisk kan få. Fordi hun tror hun fortjener bedre. 

Anonymkode: b0db7...551

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gift med en nerd, og er de jeg tiltrekkes av :) Finnes plenty av kjekke og snille nerder der ute, og da får man i både pose og sekk. Nå er jeg nerd selv også da, og trives i de miljøene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at kvinner som er midt på treet tror at de er sykt pene fordi kjekke menn vil ligge med de. Menn ligger med alle

Anonymkode: b7c10...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...