Gå til innhold

Hytteplanmila vs Sentrumsløpet


Cor Cubiculum

Anbefalte innlegg

Jeg har løpt Sentrumsløpet så vidt under 40 minutter(39:43). Har hørt at Hytteplanmila er stedet for personlige rekorder på kontrollmålte 10-kilometre. Er det noen med omtrent samme resultat i Sentrumsløpet som så har løpt Hytteplanmila og kan dele resultatet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen erfaring med hytteplan-mila. Men løpt både Sentrumsløpet og Fornebuløpet (flat løype) og hadde ca 1 1/2 bedre tid på Fornebuløpet som var ca 1 mnd etter jeg løp Sentrumsløpet. Her var det over 50 min på Sentrumsløpet og under 50 min på Fornebuløpet, så ikke like raskt som deg da :) (dame)

Anonymkode: cf279...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (På 30.4.2024 den 21.44):

Jeg har løpt Sentrumsløpet så vidt under 40 minutter(39:43). Har hørt at Hytteplanmila er stedet for personlige rekorder på kontrollmålte 10-kilometre. Er det noen med omtrent samme resultat i Sentrumsløpet som så har løpt Hytteplanmila og kan dele resultatet der?

Du bør være raskere på Hytteplan til høsten, siden du har flere mnd bra trening innen den tid. 😅

Hytteplan er rask pga det er mange gode løpere der og nesten uansett nivå du er på så er det ei gruppe å henge på.

Raskeste traseen i Oslo regionen er nok trolig Drammen 10k, men dette er jo også et vårløp. 

Anonymkode: 0ab58...aae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...