Gå til innhold

Har du skjermbeskytter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du skjermbeskytter? Bruker du bare back case? Opplevd skader av det? Synes de i mappe-form er så kjerring 🙈

 

Har bare hatt billige mobiler til under 2000kr. Har aldri brydd meg om skade og har aldri ødelagt en skjerm i mitt liv *bank i bordet*. Men skal nå ha en av de nyeste iphonene. Så er usikker på om skjermbeskytter er viktig? 

Ser på anmeldelser at skjermbeskytter til 500-700kr varer i en uke så faller den av, fingeravtrykk funker ikke og generelt dårlig omtale av samtlige jeg finner på nett. Føles ut som penger ut vinduet....

Anonymkode: a705b...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjermbeskytter? Ja? Selvsagt. Vil ha en hel og pen telefon. Har ganske nylig oppgradert selv, og fikk mye i innbyttet sikkert fordi jeg tok så godt vare på min "gamle". Bruker både kjerring skjermbeskytter, linsebeskytter og deksel. 

Det samme gjelder på treningsklokken min (heldekkende i plast), og ja, på Mac´en.  Et transparent deksel, slik at den ikke får riper. 

En skjermbeskytter er en veldig billig forsikring. Har heller ikke hendt at min skjerm har fått skade, men derimot har skjermbeskytteren fått seg en støt. Skjermbytte på iPhone koster fort 4500 kr. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har både bakdeksel (ikke sånn boomer lommebok), og skjermbeskyttelse. Jeg har fått skjermbeskyttelse satt på på Elkjøp når jeg kjøper der, og er like fornøyd hver gang. Betaler ved en hundrings eksta for at de gjør det, og det er verdt det, for de gjør forarbeidet skikkelig ordentlig. Det er det som er cluet i hvor lenge de varer! Jeg setter på skjermbeskytter når jeg kjøper ny mobil, og da sitter den på til jeg bytter den ut etter to år (med unntak av den ene gangen jeg greide å kjøre over mobilen min på sparkesykkel, da måtte naturlig nok skjermbeskytteren byttes etterpå! Men skjermen under var helt fin).

Nyere iphones har ikke fingeravtrykkleser så det er ikke noe problem.

Anonymkode: ba30b...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Nudient case. Det er det tynneste og minst plagsomme dekselet jeg har funnet til iPhone. Og så har jeg panzerglass foran. 

Apple bruker forresten ikke fingeravtrykk lenger, så det trenger du ikke bekymre deg for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3D pipes screensaver (1080p) - YouTube

Anonymkode: 694ad...605

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er en falsk trygghet med mindre du har et skikkelig deksel (otterbox e.l.). Mye mer behagelig å bruke uten.

Anonymkode: f3712...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 21.17):

Har du skjermbeskytter? Bruker du bare back case? Opplevd skader av det? Synes de i mappe-form er så kjerring 🙈

 

Har bare hatt billige mobiler til under 2000kr. Har aldri brydd meg om skade og har aldri ødelagt en skjerm i mitt liv *bank i bordet*. Men skal nå ha en av de nyeste iphonene. Så er usikker på om skjermbeskytter er viktig? 

Ser på anmeldelser at skjermbeskytter til 500-700kr varer i en uke så faller den av, fingeravtrykk funker ikke og generelt dårlig omtale av samtlige jeg finner på nett. Føles ut som penger ut vinduet....

Anonymkode: a705b...58f

Nei, jeg har ikke skjermbeskytter og har aldri brukt det. Jeg har aldri knust en mobil, bare druknet noen... Hvis du vil ha skjermbeskyttelse ville jeg gått for dem som apple setter på selv- gå innom nærmeste Eplehuset og få satt på, samboeren min er i alle fall kjempefornøyd!

Om du trenger skjepmebeskyttelse, back case eller lignende kommer jo an på hvordan mobilen blir behandlet. Selv synes jeg den fine mobilen blir for stor og klumpete med skjermbeskyttelse og case, men det er en smakssak. Hvis du passer godt på mobilen din kan det gå bra, men de fleste har noe beskyttelse på mobilen sin da. 

Anonymkode: 2fdd1...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både skjermbeskytter og deksel. Gjerne deksel med «lanyard» slik at jeg kan henge den rundt halsen ved behov eller som veske. Kjøpt deksler fra eBay, wish og Temu etter å ha sett hvor mye profitt de har på dekslene i Norge hos power, Elkjøp etc 😬 Har silikondeksel på klokka. Alle telefoner og ipad’er her har deksler og alle har overlevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope!

Og her om dagen mistet jeg mursteinen min (Samsung Galaxy S21 Pro) fra to meters høyde og ned i asfalten, den landet med skjermen ned.

Å snu den, jeg var sikker på at den var knust, det var en spennende affære. Heldigvis gikk det bra denne gangen, bare noen små riper.

Blir nok en ny telefon om et år eller to, men enn så lenge fungerer den som jeg har utmerket og jeg er tilfreds, så ingen vits i å ønske ny telefon enda i alle fall.

Skjermbeskytter er bare noe dritt, så det kommer ikke til å bli handlet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare deksel, ikke skjermbeskytter, har en relativt ny iPhone. Synes ikke skjermen blir responsiv nok med skjermbeskytter, trykker så forsiktig at den bare blir plagsom. Har et par umerkelige riper i glasset, men de synes bare når skjermen er av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iPhone 14 Pro, og jeg har skjermbeskytter. Har opplevd med andre telefoner at jeg har mistet telefonen med skjermen ned på steiner etc, og skjermbeskytter har knust, men ikke skjermen. Jeg kjøper bare en helt standard skjermbeskytter fra nett, de fungerer stort sett helt fint. Et par ganger har jeg bommet (spesielt at størrelsen er for liten), men de fungerer stort sett utmerket. 

Anonymkode: 6b379...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...