AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #1 Skrevet 30. april 2024 Redd han hat fått litt kalde føtter og veldig redd for at han jeg nå skal treffe ikke er klar helt enda. Han endret litt væremåte nå de to tre siste dagene, mulig han er litt nervøs. Han er veldig spent på å se meg. Det er jo folk som er utro og finner ei ny ei med en gang, men han her er ikke utro. Han er i flytteprosess fra eksen og mor til deres barn. Hva skal jeg gjøre og hvordan før jeg oppføre meg? Så ikke jeg sårer meg selv også. Vi har pratet i 2mnd hver dag nå. De har gjort det slutt for ett år siden, men bodd sammen pga barna. Vær så grei, håper på ordentlige svar! Håper på gode råd Anonymkode: 69a88...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #2 Skrevet 30. april 2024 Du bør ikke ligge med han selv om dere har avtalt det, ellers så blir han bare enda en i rekken som dumper deg når han har fått det han var ute etter. Anonymkode: 63c31...9a6 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #3 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du bør ikke ligge med han selv om dere har avtalt det, ellers så blir han bare enda en i rekken som dumper deg når han har fått det han var ute etter. Anonymkode: 63c31...9a6 Så uten at utseende eller kjemi skal ha noe å si her, så er det stor fare for at han dumper meg etter første dag om vi har sex? Kan umulig tro det kun er det at han vil ha seg. Jeg dro fra min eks og rett over til en annen mann, det holdt ganske lenge. Han ville tilsutt ikke når pga jeg hadde barn. Anonymkode: 69a88...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #4 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du bør ikke ligge med han selv om dere har avtalt det, ellers så blir han bare enda en i rekken som dumper deg når han har fått det han var ute etter. Anonymkode: 63c31...9a6 Så det er så vanlig at menn dumper dama etter første møte med ligg?! Anonymkode: 69a88...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #5 Skrevet 30. april 2024 Hva kan gjøres for at dette kan bli greit og ikke et møte så ferdig. Min største frykt. Skikkelig vond følelse.. Anonymkode: 69a88...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #6 Skrevet 30. april 2024 Ja det kan hende det. knipe bena sammen Anonymkode: f3d78...d4a
Irak Skrevet 30. april 2024 #7 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så uten at utseende eller kjemi skal ha noe å si her, så er det stor fare for at han dumper meg etter første dag om vi har sex? Kan umulig tro det kun er det at han vil ha seg. Jeg dro fra min eks og rett over til en annen mann, det holdt ganske lenge. Han ville tilsutt ikke når pga jeg hadde barn. Anonymkode: 69a88...a8e For det visste han ikke fra før? At du hadde barn mener jeg? 3 2
Irak Skrevet 30. april 2024 #8 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det kan hende det. knipe bena sammen Anonymkode: f3d78...d4a Så det er trikset altså? Tror det kommer litt an på mannen jeg da.... 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #9 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så det er så vanlig at menn dumper dama etter første møte med ligg?! Anonymkode: 69a88...a8e Det høres sikkert rart og feil ut, men mange menn overrekker også. Og en vanlig tanke som dukker opp for mange er fortsatt at hun ikke er aktuell for noe seriøst, av ulike grunner. Men det gjelder selvsagt ikke alle. Det lureste tror jeg er å bli kjent med hverandre først, gi det noen treff Anonymkode: f72ca...906
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #10 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Redd han hat fått litt kalde føtter og veldig redd for at han jeg nå skal treffe ikke er klar helt enda. Han endret litt væremåte nå de to tre siste dagene, mulig han er litt nervøs. Han er veldig spent på å se meg. Det er jo folk som er utro og finner ei ny ei med en gang, men han her er ikke utro. Han er i flytteprosess fra eksen og mor til deres barn. Hva skal jeg gjøre og hvordan før jeg oppføre meg? Så ikke jeg sårer meg selv også. Vi har pratet i 2mnd hver dag nå. De har gjort det slutt for ett år siden, men bodd sammen pga barna. Vær så grei, håper på ordentlige svar! Håper på gode råd Anonymkode: 69a88...a8e Øh? Og når skal han flytte ut, sa du? ❤️ Anonymkode: 8f4a0...511 2 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #11 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så uten at utseende eller kjemi skal ha noe å si her, så er det stor fare for at han dumper meg etter første dag om vi har sex? Kan umulig tro det kun er det at han vil ha seg. Jeg dro fra min eks og rett over til en annen mann, det holdt ganske lenge. Han ville tilsutt ikke når pga jeg hadde barn. Anonymkode: 69a88...a8e Hvor mange ganger har du blitt dumpa av mannfolk etter sex nå? du må ta lærdom av erfaringene dine kvinne. Men du er desperat, og klarer ikke være alene et sekund, det er ikke alle som er som deg. Du er så naiv at jeg får vondt i hjernen, og det sier jeg ikke for å være dust, det sier jeg fordi du driver med selvskading sånn som du holder på. Til neste gang du begynner å snakke med en mann: -Ikke ligg med han første gangen Ikke snakk om sex før dere møtes -Ikke send lettkledde bilder til en person du ikke har møtt. -Ikke tro at du kan få menn til å like deg ved å ligge med dem, det er ikke sånn det fungerer. -ikke involver deg i menn som bor med "eksen". Anonymkode: 63c31...9a6 1 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #12 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Øh? Og når skal han flytte ut, sa du? ❤️ Anonymkode: 8f4a0...511 Ja men de har vært single i ett år. Bare bodd sammen. Anonymkode: 69a88...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #13 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor mange ganger har du blitt dumpa av mannfolk etter sex nå? du må ta lærdom av erfaringene dine kvinne. Men du er desperat, og klarer ikke være alene et sekund, det er ikke alle som er som deg. Du er så naiv at jeg får vondt i hjernen, og det sier jeg ikke for å være dust, det sier jeg fordi du driver med selvskading sånn som du holder på. Til neste gang du begynner å snakke med en mann: -Ikke ligg med han første gangen Ikke snakk om sex før dere møtes -Ikke send lettkledde bilder til en person du ikke har møtt. -Ikke tro at du kan få menn til å like deg ved å ligge med dem, det er ikke sånn det fungerer. -ikke involver deg i menn som bor med "eksen". Anonymkode: 63c31...9a6 Skal alt virkelig gå etter boka? Det finnes ingen fasitsvar "menn" . Noen hopper over uten å tenke, andre får følelser de ikke ante (ja de finnes). Det utroligste kan skje. Hvorfor ikke ta sjansen? Skal man haså mye frykt er det ikke rart enkelte forblir single. Anonymkode: 69a88...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #14 Skrevet 30. april 2024 Irak skrev (3 timer siden): For det visste han ikke fra før? At du hadde barn mener jeg? Joda, han var med meg i et halvårs tid. Jeg er veldig sårbar ift menn. Og vet han her jeg nå skal treffe muligens er sårbar selv og hva om det ikke har gått opp for han at han flytter? Er redd jeg bare blir en punkt. Anonymkode: 69a88...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #15 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så det er så vanlig at menn dumper dama etter første møte med ligg?! Anonymkode: 69a88...a8e Anonymkode: cdcab...bfd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #16 Skrevet 30. april 2024 Han bor sammen med kona/samboer. Han er i en flytteprosess... Jaha... Dette vet du kun basert på hva han forteller deg? Det er utrolig hvor naive enkelte kan være. Stoler blindt på noe en fremmed forteller. Det er ikke sikkert denne personen er i en flytteprosess i det hele tatt. Usikker er han vel fordi kona sitter der ved siden av når han holder på med denne planleggingen av møter med deg. Anonymkode: b7170...930 4 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #17 Skrevet 30. april 2024 Han ljuger til deg. Ingen bor sammen med exen pga barna. De er selvsagt fortsatt sammen. Ikke vær naiv. Anonymkode: 68028...f1e 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #18 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han bor sammen med kona/samboer. Han er i en flytteprosess... Jaha... Dette vet du kun basert på hva han forteller deg? Det er utrolig hvor naive enkelte kan være. Stoler blindt på noe en fremmed forteller. Det er ikke sikkert denne personen er i en flytteprosess i det hele tatt. Usikker er han vel fordi kona sitter der ved siden av når han holder på med denne planleggingen av møter med deg. Anonymkode: b7170...930 Jeg så nettopp leiligheten og flytteprosessen. Anonymkode: 69a88...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #19 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Han ljuger til deg. Ingen bor sammen med exen pga barna. De er selvsagt fortsatt sammen. Ikke vær naiv. Anonymkode: 68028...f1e Han flyttet inn i et annet hus, han snappet jo nettopp dette. Anonymkode: 69a88...a8e
AnonymBruker Skrevet 30. april 2024 #20 Skrevet 30. april 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke sikkert denne personen er i en flytteprosess i det hele tatt. Usikker er han vel fordi kona sitter der ved siden av når han holder på med denne planleggingen av møter med deg. Anonymkode: b7170...930 Det finnes også menn som vil gå ifra. Anonymkode: 69a88...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå