Gå til innhold

Sjokolade eller potetgull?


sjokoladeelskeren

Sjokolade vs potetgull  

56 stemmer

  1. 1. Hva liker du best?

    • Sjokolade
      39
    • Potetgull
      17


Anbefalte innlegg

Hei! 

Hva liker dere best av sjokolade eller potetgull. Jeg skulle gjerne har begge deler og synes også kombinasjonen er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, takk begge deler. Men om jeg må velge en blir det potetgull. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg må velge én ting bare, så blir det potetgull.

Anonymkode: 3dc42...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst begge deler, men hadde jeg måttet velge ville det blitt potetgull 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade anyday 💕🪷

Favoritten er 

1. Daim

2. Krokanrull

3. Melkesjokolade med walters mandler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 minutter siden):

Sjokolade anyday 💕🪷

Favoritten er 

1. Daim

2. Krokanrull

3. Melkesjokolade med walters mandler

🤭 Ja den dietten bygger fin bredde over bakstussen...😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

🤭 Ja den dietten bygger fin bredde over bakstussen...😂

Du skulle bare visst 😆🤭

Er ikke favoritten da....

Den er allerede borte 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (57 minutter siden):

🤭 Ja den dietten bygger fin bredde over bakstussen...😂

Og det gjør ikke potetgull? :roll:

Jeg spiser så og si aldri potetgull, men syns det er godt med en sjokoladebit eller to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade! 🤤 🤤 Livet mitt hadde vært gørrkjedelig uten sjokolade 😄 😍 

Sjokolade er min store svakhet i livet 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (5 timer siden):

Sjokolade! 🤤 🤤 Livet mitt hadde vært gørrkjedelig uten sjokolade 😄 😍 

Sjokolade er min store svakhet i livet 😄

Det trodde jeg og. At jeg ikke kunne ha glede og kos uten sjokolade. Det å kutte var noe av det tøffeste jeg har gjennomført mentalt. Men det gikk. Og nå slår ikke tanken på sjokolade meg en eneste gang i løpet av en uke. Selv om det står en skål fremme så frister det ikke å forsyne seg. 

Ikke at man må slutte, altså. For meg var det viktig da konsumet stadig økte. 

Anonymkode: 04b6c...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst smågodt 🤣 Men jeg begynte å prøve ut en haug med sjokolade på Diggbox for noen år siden, og ble helt solgt 😋 Jeg tåler ikke melk, og har følt sjokolade var litt kjipt av det jeg kunne finne som jeg kunne ha, men så åpnet det seg en helt ny verden for meg. 

Jeg er glad i sjokolade som det er noe med. Altså ikke plain. Gjerne med karamell, crisp, eller kaffe. Elsker også Love Raw sin melkefrie Snickers 😋 Det er ikke en raw-sjokolade, og jeg aner ikke hvorfor merket heter det, men sååå god. Chips spiser jeg lite av, men det hender. Kunne fint levd uten chips, men sjokolade hadde det vært verre med 😆 :sjokolade::sikle: 

Her spises aldri en hel sjokolade om gangen, kun biter som kos 🥰

Endret av Daisy-love
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade. Uten snev av tvil.

Åpnede potetgullposer kan bli for gamle i skapet hos meg. Det skjer absolutt aldri med en åpnet sjokoladeplate. :lur:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det trodde jeg og. At jeg ikke kunne ha glede og kos uten sjokolade. Det å kutte var noe av det tøffeste jeg har gjennomført mentalt. Men det gikk. Og nå slår ikke tanken på sjokolade meg en eneste gang i løpet av en uke. Selv om det står en skål fremme så frister det ikke å forsyne seg. 

Ikke at man må slutte, altså. For meg var det viktig da konsumet stadig økte. 

Anonymkode: 04b6c...3a8

Jeg kommer aldri til å slutte med å spise sjokolade 😄 Selv om jeg har begrenset meg den siste tiden 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (7 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å slutte med å spise sjokolade 😄 Selv om jeg har begrenset meg den siste tiden 😄

Om du klarer å begrense deg er jo det supert.

For meg ble det en evig kamp. I dag skal jeg ikke spise - kjempe mot viljestyrken hele kvelden. Kun 100gram - bruker resten av kvelden på å tenke på det som ligger i skuffen. Spise sunn snacks i stedet - holdt noen dager, så solid smell. 

Og selv om jeg var tynn viste blodprøver på helsekontroll at jeg var langt fra sunn. Så da var det bare en løsning. 

Anonymkode: 04b6c...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sjokoholiker og har vært det i flere år. Husker ikke når jeg begynte å spise sjokolade daglig, men det var rett før jul et år det startet, da de hadde fire plater for 100 kr eller noe sånt tilbud. Kjøpte mange, og begynte og spise... hver dag. 

Men for noen dager siden kuttet jeg ut sjokoladen. Jeg er inne i en periode der jeg sjekker ut hva som kan gi meg migrene (har migrene mange ganger i uka). Så svaret mitt spørsmålet i tråden ville forrige uke vært sjokolade, men nå må jeg si potetgull. Jeg liker sånne potetsticks, da (de som het Taffelsticks for mange år siden). 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ullvott skrev (3 timer siden):

Sjokolade. Uten snev av tvil.

Åpnede potetgullposer kan bli for gamle i skapet hos meg. Det skjer absolutt aldri med en åpnet sjokoladeplate. :lur:

Omvendt her, chips posen forsvinner innen 2-3 dager. Sjokoladeplata kan fort bli liggende i ukesvis 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge

Anonymkode: c9c5c...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på dagsformen. Noen ganger er sjokolde best, andre ganger potetgull. I det siste har jeg cravet doritos og varm ostedipp (Santa Maria) med et hint av cayenne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...