AnonymBruker Skrevet 2. mai #61 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (18 timer siden): Alt tar ikke fem minutter altså. Anonymkode: 62ac5...86a Nei, alt tar ikke fem minutter. Men møtene som alle deltar på, tar da like lang tid for alle (med unntak av reiseveg). Hvorfor deltar du/tar en ledende rolle når du verken er nærmeste pårørende eller arving? Avdøde har så vidt jeg forstod barn. Hvor er de? Hvorfor ikke bare overlate alt til nærmeste familie istedenfor å være et sutrete offer. Anonymkode: cbd1f...837 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #62 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (17 timer siden): Her er det en som har skrevet seg inn i teksten min, for jeg har ikke skrevet at det tar én time her og der ts Anonymkode: 45302...6f7 Nei, som kommentaren sier, jeg har skrevet inn i teksten din. Anonymkode: cbd1f...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #63 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, alt tar ikke fem minutter. Men møtene som alle deltar på, tar da like lang tid for alle (med unntak av reiseveg). Hvorfor deltar du/tar en ledende rolle når du verken er nærmeste pårørende eller arving? Avdøde har så vidt jeg forstod barn. Hvor er de? Hvorfor ikke bare overlate alt til nærmeste familie istedenfor å være et sutrete offer. Anonymkode: cbd1f...837 Vi var hos begravelsesbyrået i 3 timer faktisk, så det er ikke én mal for alt. Avdødes barn er mindreårige og bor utenlands. Jeg er en av avdødes nærmeste familie, men jeg er inngift. Jeg ble bedt om å hjelpe til og så fadet søsteren og nevøen ut. Den tredje broren var på seillas og kom hjem kun til bisettelsen/urnenedsettelse. Ts Anonymkode: 45302...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå