Gå til innhold

Hvor mye sommerklær til gutt 18 mnd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ca hvor mye av hvert trenger man av sommertøy til en aktiv gutt på 18 mnd? Prøver å få oversikt over hva slags plagg og hvor mye vi trenger å kjøpe 😊

Anonymkode: e733f...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En del 😊 De griser og grisler rundt. Kommer jo litt ann på deres sommerplaner og hvilket vær man får, hvor i landet man bor etc.. 

Anonymkode: 43d86...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2024 den 18.05):

Ca hvor mye av hvert trenger man av sommertøy til en aktiv gutt på 18 mnd? Prøver å få oversikt over hva slags plagg og hvor mye vi trenger å kjøpe 😊

Anonymkode: e733f...765

5 shorts og 5 tshirts

5 joggebukser og 5 tynne gensere

2 stk solhatt

1 tynn ytterjakke

Sandaler

Joggesko

Anonymkode: b964b...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om han går i barnehage eller ikke.

I barnehage går det (minst) ett skift pr dag, pluss tre i hyllen. Og ikke kjøp dyre klær - de blir ødelagt av solkrem uansett.

Anonymkode: 43f70...93f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ventet litt med å kjøpe inn mye av ting. Blir det en dårlig sommer kan det hende du vil ha på ungen ull, og da er det dumt å sitte meg skapet fullt av shorts og t-skjorter. Jeg bomma på det i fjor for å si det sånn. 

Anonymkode: af638...d4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var 18 mnd i august i fjor. Hadde ikke veldig mye sommerklær egentlig.. Gikk ofte med bukse ute uannsett vær fordi hun falt en del og krabbet rundt (selv om hun kunne gå helt fint). Hadde et par shortser og et par sommerkjoler (men brukte kjole lite). Hadde og 2 jumpsuits med korte bein og armer.

Jeg syntes kortermet body var praktisk. Tynn genser utenpå hvis det var litt kjøligere på morningen feks, men lett å ta av. Jeg syntes det var greit å ha body pga bleia. Så tok vi bukse etter temperaturen utenpå, til jenter fantes det mange veldig tynne bukser vet ikke utvalget til gutter.

Vi hadde bare hytteferier i fjor sommer og da måtte vi frem med ullundertøy igjen for det var så kaldt..

Går barnet i barnehage? Stor forskjell på barnehage og hjemme med tanke på hvor skitne de blir.

2 solhatter minst :)

Anonymkode: d6c15...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...