Gjest kittkatt Skrevet 24. juni 2024 #21 Del Skrevet 24. juni 2024 Sirah skrev (1 time siden): Hun har borderline mener jeg på, men mulig jeg husker fullstendig feil. Borg har bipolar lidelse og er åpen om det. Borderline heter emosjonelt ustabil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oktnxbye Skrevet 24. juni 2024 #22 Del Skrevet 24. juni 2024 (endret) kittkatt skrev (8 minutter siden): Borderline heter emosjonelt ustabil nå. Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, hvis vi skal ha det helt rett. Endret 24. juni 2024 av Oktnxbye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snodrine Skrevet 25. juni 2024 #23 Del Skrevet 25. juni 2024 Er det tull eller er det seriøst - har hun reist til Sverige kun for å teste kanelboller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smock Skrevet 25. juni 2024 #24 Del Skrevet 25. juni 2024 Dette synes jeg er utrolig festlig humor! Og så håper jeg bare inderlig at det ER humor, og ikke psykt... Merkelig og fascinerende underholdende 😅 Kanelbolleturne 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 25. juni 2024 #25 Del Skrevet 25. juni 2024 Snodrine skrev (3 timer siden): Er det tull eller er det seriøst - har hun reist til Sverige kun for å teste kanelboller? Klart hun tuller. Da hun var i DK så var det pga wienerbrødene hun dro, såvidt jeg husker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 25. juni 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 25. juni 2024 Snodrine skrev (3 timer siden): Er det tull eller er det seriøst - har hun reist til Sverige kun for å teste kanelboller? Vil tro hun har andre avtaler i Sverige, så passer det fint inn i profilen som "snodig" 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 25. juni 2024 #27 Del Skrevet 25. juni 2024 Oktnxbye skrev (På 24.6.2024 den 17.09): Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse, hvis vi skal ha det helt rett. Ja, hun har uttalt seg om dette https://www.dagbladet.no/kjendis/avslorer-diagnose/72551556 Husker henne så godt fra skam, så sto hun deretter veldig mye fram i innlegg og debatter for feminisme. Usminket og i vide klær. Og deretter gjorde helt motsatt av alt hun hadde sagt ved å bli sammen men Henrik Borg som frontet det helt motsatte av denne feminismen. Hun endret seg totalt sammen med ham, da var det utseende og kropp som var i fokus. men raknet helt da det ble slutt. … Og ble borte lenge .. Fint hun tydeligvis er tilbake på noe vis 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå