Gå til innhold

Ulrikke Falch


Queen19

Anbefalte innlegg

Er det noen som følger Ulrikke Falch på snapchat, eller er innom historiene hennes der? 

Jeg blir litt nysgjerrig på om hun har startet et "hemmelig" prosjekt som går ut på at hun parodierer influencere og eventuelt følgere? Jeg sliter litt med å forstå om alt hun legger ut, er seriøst? 😅 Typ; legger ut at hun har fått mange spørsmål om hvordan man knytter og tar på seg skaut, bilder av fast frokost som hun alltid spiser pga sensitiv mage, men det vil hun ikke snakke om, skal treffe en jentete venninne på kafé og hun vet ikke hvordan det blir for hun føler seg ikke jentete selv, for så å filme fra møte med venninnen på kafé osv. 

Hun var jo litt "anti" influencerbransje før hun forsvant litt fra rampelyset, mye kroppspositivitet, feminisme osv. Så jeg mistenker vel at denne nye aktiviteten på snapchat er i forbindelse med et prosjekt? 

Hva tror dere? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun dukket opp hos meg idag også, og jeg fikk samme følelse😄

Blir spennende å se hva som skjer fremover!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å skjønne om det hun legger ut er satire eller om hun er helt i ubalanse (igjen)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var usikker først, men det må jo være humor? Testing av de nye trikkene og tutorial på skaut liksom 😅 Jeg synes det er festlig, håper det er ment sånn også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap 1: "Dette er bilde av lunsjen som jeg alltid spiser, fordi jeg har så sensitiv mage"
Snap 2: "Vær så snill å ikke spør meg om min sensitive mage, la meg ha privatlivet i fred!"

Var det noen som nevnte ustabil?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg.no skrev (Akkurat nå):

Snap 1: "Dette er bilde av lunsjen som jeg alltid spiser, fordi jeg har så sensitiv mage"
Snap 2: "Vær så snill å ikke spør meg om min sensitive mage, la meg ha privatlivet i fred!"

Var det noen som nevnte ustabil?

Et av eksemplene som får meg til å lure på om dette er satire/parodi på dagens influencer «kultur» 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen19 skrev (3 timer siden):

Et av eksemplene som får meg til å lure på om dette er satire/parodi på dagens influencer «kultur» 😅

Da kommer det i så fall alt for dårlig frem.

Sto ikke hun frem med at hun har en bipolar lidelse for noen år siden?

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lurt på det samme, og måtte bare følge henne.  Jeg har inntrykk gjennom media av at hun er en oppegående dame, og synes dette luktet satire fra første snap. Synes hun var fin når hun sa at folk hadde klaget sånn på at hun bråkte så fælt, slafset med tyggis eller hva det var... så spiste hun knekkebrød mens hun snakket videre 😅

For å si som en annen kjent snap-personlighet; I love it så gæli.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om hun, måtte sjekke hun ut når og dette må jo være noe tull? Men gul stjerne og mange følgere. Hva har jeg gått glipp av? 🙈 skaut, sensitiv mage, pysj somm outfit? Måten hun snakker på, og generelt oppfører seg på filmene som logger ute nå? Hadde aldri sett for meg hun der som noen oppegående menneske, men? Kanskje det er noe som ligger bak? Alt er bare tull? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (3 minutter siden):

Aldri hørt om hun, måtte sjekke hun ut når og dette må jo være noe tull? Men gul stjerne og mange følgere. Hva har jeg gått glipp av? 🙈 skaut, sensitiv mage, pysj somm outfit? Måten hun snakker på, og generelt oppfører seg på filmene som logger ute nå? Hadde aldri sett for meg hun der som noen oppegående menneske, men? Kanskje det er noe som ligger bak? Alt er bare tull? 

Hun ble kjent via Skam, og derav alle følgerne antagelig. Serien gikk for noen år siden så hvis du er veldig ung kan det være grunnen til at du ikke har hørt om henne 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Hun ble kjent via Skam, og derav alle følgerne antagelig. Serien gikk for noen år siden så hvis du er veldig ung kan det være grunnen til at du ikke har hørt om henne 😊

Nå ser jeg det. Så skam for mange år siden, men nei. Er ikke sååå ung lengre desverre 🙈  takk for at du svarte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 time siden):

Aldri hørt om hun, måtte sjekke hun ut når og dette må jo være noe tull? Men gul stjerne og mange følgere. Hva har jeg gått glipp av? 🙈 skaut, sensitiv mage, pysj somm outfit? Måten hun snakker på, og generelt oppfører seg på filmene som logger ute nå? Hadde aldri sett for meg hun der som noen oppegående menneske, men? Kanskje det er noe som ligger bak? Alt er bare tull? 

Jeg har alltid hatt et inntrykk av at hun er intelligent med sterke meninger, før hun trakk seg tilbake for å studere (tror studier var årsaken) så delte hun litt meninger rundt feminisme og kroppspositivisme, er jo derfor jeg mistenker at dette enten bare er for morro skyld, eller muligens til et hemmelig prosjekt (hun er utdannet manusforfatter), med litt egen forskning på hvordan SoMe fungerer 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

binders11 skrev (På 1.5.2024 den 18.50):

Da kommer det i så fall alt for dårlig frem.

Sto ikke hun frem med at hun har en bipolar lidelse for noen år siden?

Hm.. Dette kan ikke jeg huske noe om, mulig du blander med eksen hennes, Henrik Borg? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Queen19 skrev (5 minutter siden):

Jeg har alltid hatt et inntrykk av at hun er intelligent med sterke meninger, før hun trakk seg tilbake for å studere (tror studier var årsaken) så delte hun litt meninger rundt feminisme og kroppspositivisme, er jo derfor jeg mistenker at dette enten bare er for morro skyld, eller muligens til et hemmelig prosjekt (hun er utdannet manusforfatter), med litt egen forskning på hvordan SoMe fungerer 🤷‍♀️

Skjønner. Så snappen hennes var ikke slik før? Da spørs det om det er noe annet bak, enn det som kommer frem på snappen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Så snappen hennes var ikke slik før? Da spørs det om det er noe annet bak, enn det som kommer frem på snappen 😅

Jeg tror ikke profilen hennes har vært offentlig så lenge, eventuelt har hun nylig gjort den offentlig igjen? Jeg fulgte henne ikke på snapchat før, men fulgte henne på IG for noen år siden, og den var ikke sånn som det hun legger ut nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (16 minutter siden):

Jeg tror ikke profilen hennes har vært offentlig så lenge, eventuelt har hun nylig gjort den offentlig igjen? Jeg fulgte henne ikke på snapchat før, men fulgte henne på IG for noen år siden, og den var ikke sånn som det hun legger ut nå 😄

Åja. Skjønner 😅 iallefall merkelig hele greia. Men da er det nok en greie med det hun gjør nå. Fåe følge hun litt, å se hva som skjer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lyser jo humor lang vei 😂 det lille jeg så var gøy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...