Gå til innhold

Hvor mye spsier dere til lunsj?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ja hvor mye spsier dere til lunsj???

Jeg spiser enten 2 skiver brød med smør og pålegg, eller 4-6 knekkebrød med brunost..

Drikker enten, juice, kakao eller vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser omtrent det samme som deg, men ofte lager jeg en omelett, bakt potet e.l. Drikker vann til, eller melk hvis jeg spiser brødmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på egentlig... noen ganger et par brødskiver, eller litt cottage cheese og et egg, andre ganger en STOR bolle med havregrøt :) Kommer an på appetitten og hva jeg har lyst på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To skiver/rundstykker med en boks makrell i tomat( tar makrellen ut av boksen og fordeler den på skivene... ;) ) eller sardiner i olivenolje.

Noen ganger wraps, spiser da to wraps med salat og litt vinagrette dressing.

Drikker vann og te til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser som regel to knekkebrød, av og til en brødskive.

Spiser mange, små måltider utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel en grov speltscone (med pålegg på begge delene), eller et Wasa fiber pluss knekkebrød. Pålegget er oftest grønn salat + enten makrell i tomat, reker og majones, egg og kaviar eller omelett. Snøfrisk med røkelaks og vårløk er også en gjenganger. Eller jeg moser en avokado og spiser sammen med noen tomatbåter.

Drikker alltid en kopp urtete til, og spiser ofte et halvt eple eller en halv appelsin til "dessert".

Av og til lager jeg tunfisksalat eller salat med avokado og valnøtter, eller litt suppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser stort sett et grovt rundstykke med makrell i tomat, evnt en liten baguette med pålegg. Noen ganger blir det kyllingsalat i steden. Og enkelte dager tar jeg en yoghurt i tillegg til rundstykket, som et eget måltid litt tidligere eller senere på dagen (prøver å spise ofte).

Er jeg hjemme varierer det veldig hva jeg spiser til lunsj, ingen faste rutiner på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å spise mange måltider i løpet av en dag,så som oftes har jeg spist frokost og ett mellommåltid innen lunsj.

Lunsjen er ofte:

*2 sk grovt brød m/skinke

*salat m/kyllingfilet eller laks, kanskje ett knekkebrød til

*FiberRik(5-7) stk m/egg ellerv skinke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...